S
sairasta
Vieras
Työnantajalla on vapaat kädet irtisanoa minut.
Eipä ole jos on määräaikainen työsuhde! Irtisano itse itsesi, sinähän se ongelma olet!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Työnantajalla on vapaat kädet irtisanoa minut.
Jos olet todella uupunut ja masentunut niin et oikeasti jaksaisi edes lapsiasi ja kotiasi hoitaa. niin se vaan menee. Tämä on nyt tätä, että et jaksa töissä vaan jaksat muuten. Miksi et jää kotiin? olisit sitten kotirouvana jos se sopii sinulle paremmin. Kotirouvina oli ennen paljonkin naisia esim. mummoni. Oli kotona, hoiti kodin (toki siivoojakin kävi ) ja yhden lapsen (jolla oli hoitaja ) teki ruokaa (yleensä kyllä söivät ravintolassa ) ja mies kävi töissä ja antoi shoppailurahaa. Siltikin mummo koki elämänsä välillä raskaaksi![]()
Eipä ole jos on määräaikainen työsuhde! Irtisano itse itsesi, sinähän se ongelma olet!!
minulla on määräaikainen toimi 3kk koeajalla
Viimeisten kommenttien perusteella ap on ihan pelle, suuttui kun ei saanut tuke lusmuilulleen.
Kateus on kuule pahasta
Kateus on kuule pahasta
Mä tiesin avausta kirjoittaessani jo, että nämä samat pellet taas kaivautuvat esille koloistaanmutta en välitä. Meuhkatkoot ihan rauhassa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23000530:Luulen ymmärtäväni sua, ainakin tavallaan. Kumpi sulle on vaikeampaa: töissäkäynti vai itse se työnteko työpaikalla? Mä olen tehnyt jo useamman vuoden etätöitä, mutta jouduin tuossa vuoden vaihteessa parin viikon ajan käymään joka päivä toimistolla töissä. En muista, milloin olisin aiemmin ollut niin väsynyt kuin niiden parin viikon aikana, ja odotin kuin kuuta nousevaa, että saan taas tehdä etätöitä. Mä inhoan kello kädessä juoksemista, aamuherätyksiä tiettyyn kellonaikaan, bussipysäkille lähtöä tiettyyn kellonaikaan, kiirettä aamulla, stressaamista junista - jotka on myöhässä - ylipäätään sitä, että pitää koko ajan tehdä asioita kellon mukaan. Nautin suunnattomasti siitä, että saan ajoittaa työpäiväni oman mieleni mukaan ja tehdä töitä kotona nallepuh-pyjamassa![]()
Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että opiskelisit etä/monimuotona ja sen jälkeen koittaisit löytää töitä, joita voisi tehdä kotoa käsin? Siis sen lisäksi, että koitat lääkärissä selvittää väsymyksesi syyt ja saada siihen tarvitsemasi hoidon.