Keksin nimen! Ennika! oisko kiva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kiva! Tajuutteko että kaikki nimet on joskus "väkisiin väännetty" jostakin. Nimet ovat siis syntyneet, ei ne ole taivaasta tipahtanut. Miksei voisi keksiä uusia nimiä? Älkää olko niin suppeita ja kalkkeutuneita!
 

Yhteistyössä