Tässä olisi kyllä ideaa. Jos sellaisen lattiarätin pitäisi vaikka erillisenä tosiaan tuolla roskiskaapissa![]()
Kummasti kuule väheni talouspaperinkäyttö. =) Meni aikasemmin ihan kauheesti, kun aina otin uuden arkin ja uuden arkin... :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä olisi kyllä ideaa. Jos sellaisen lattiarätin pitäisi vaikka erillisenä tosiaan tuolla roskiskaapissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä?;23171506:Ihanan edullista tuo leipä tuolla teidän leipomossa, jos tuolla hinnalla saa esim. kunnon ruisleipäpusseja. Sellaisessa kannattaa käydä ostoksilla, jos on kohtuullisen matkan päässä. AP mitä leipää ostit? Onko kaikki paketit samaa vai eri leipiä?
missä toi vaasan tehtaanmyymälä on? kun kerta noin halpaa leipää sieltä saa?![]()
Ens kerralla ostat sitten Ehrmanin maitorahkaa, maksaa puolet tuosta sun summasta jos sitäkään.
Millasta kasvishöystöä teillä syödään? Mun kasvislisukkeet kaipais vaihtelua![]()
Se vie hedelmällisyyden, tutkittu juttu.
Ens kerralla ostat sitten Ehrmanin maitorahkaa, maksaa puolet tuosta sun summasta jos sitäkään.
muuten huomasin, kun tuijotin plussan sivuilta meän plussapistetaulukkoa, että meillä on tässä kuussa mennyt vasta 160 rahaa kauppaanja tossa on tosiaan kaikki meidän ruuat kun käymme vaan k-ketjun kaupoissa aina
näyttää hyvältä tää kuukausi vaikka en oo ees penniä venyttänyt
![]()
Meillä on itseasiassa sellaisia vanhasta lakanasta ommeltuja naamapyyhkeitä, joita käytetään juurikin lasten naamanpuhdistamiseen jneMutta jotenkin silti koen käteväksi tuon talouspaperin. Jos esim lattialle putoaa lusikallinen puuroa, niin näppärimmin nappaan sen talouspaperilla ylös. Jotenkaan ei tunnu kivalta käyttää samoja rättejä naamaan ja lattiaan, vaikka pesukone ne kuinka puhdistaakin.
Mutta tarkoitus on tosiaan siis rajoittaa ja vähentää sitä talouspaperin käyttöä![]()
No on kyllä todella vähän...meinaan että sehän on sama summa, kuin mitä mulla on mennyt vain tällä yhdellä kauppareissulla. Joskin teillä on toki pienempi perhekin, mutta silti![]()
joo mä kans ihan hämmästyin, mutta sitten aloin miettiin ja huomasin ettei tässä kuussa olla ostettu miehelle energiajuomia ollenkaan eikä kaljaaja ne on aina ollut suurimmat rahareiät meidän kauppalaskuissa
ja muutenkin ollaan ostettu vähemmän herkkuja kaupasta.. eli tietää ainaki nyt et mihin ne rahat meän perheessä on hävinnyt
![]()
Ulkomaista dioksiinipaskaa, ei hyvä.
Tuo on Ehrmannin rahkaa. Maksaa 0,69 purkki.
Tomattimurskaa tosiaan oli listassa, mutta ihan hirmuisesti en sitä tykkää käyttää, kun en erityisemmin sen mausta pidä. Mutta kyllä sitäkin välillä syö
QUOTE]
Tähän vinkkinä, Prismassa on Rainbown paseerattua tomaattia, sellanen tetra-purkki..
On paljon miellyttävämpää käyttää kuin perustomaattimurska. Eikä ole kovin paljon kalliimpaa.
Itse en voi sietää tomaatinkantoja joita on AINA tomaattimurskassa, tuossa ei ainakaan erotu (ehkä on, mutten niitä näe - riittää mulle..)
Sitä on myös ainakin yrttimaustettuna jos tahtoo vähän makuvaihtoehtoa..
Miinuksena on muös suolattua...
Mutta itse olen vastaavasti jättänyt ruoasta suolanlisäämisen pois.