Mulla on tylsää. Haluiskos joku kysyä jotain? Tai jutella jostain?

No mä kysyn!!!
Heitänkö mä ton virolaisen tonne pakkaseen, kun niiiiiiiin on tänään se vatuttanu:kieh: perkele!

Hmm... Oletko sä mun tuttu?! Oikeasti?

No älä sentään pakkaseen ketään heitä. Meillä oli muuten käyny klitsussa murtovarkaita ja epäilemme virolaisia raksaukkoja. Meiltä ei varastettu mitään, pari lootaa vain oli pengottu, mutta naapureilta oli pöllitty työkalut. Avaimilla oli siis klitsuun menty ja ainoastaan työkaluja viety. Ja raksaukkoja pyörii näillä main koko ajan. huoh.

[QUOTE="jooko";23182534]Tehääks nii et keksitää paljo alotuksia ja jotku tekee tietty provoja... ääh en osaa ees selittää[/QUOTE]

Joo, tehään vaan. Keksitään oikein paljon hauskoja ja hulvattomia aloituksia. Ja sellaisia, mistä syntyy kunnon keskusteluja. Sä aloitat! :)

Kysymys. Kun teen aloituksen, miksi aina käy joko niin, että pystyssä on miljoonasivuinen loanheittokista tai sitten kukaan ei sano mitään? Haluaisin sellaisen sopivan välimuodon.

Sun persoonasta joko tykätään tai ei. Pääsääntöisesti siis. Olet siis tunteita (ja mielipiteitä) herättävä persoona. Täytyy kyllä sanoa, että kaiken loan keskellä sä saat mun mielestä ihan asiallisiakin vastauksia. Itse sitä varmaan vaan kiinnittää erityisesti huomiota siihen schaisseen. Tai jotain.

Hmm... Oletko sä mun tuttu?! Oikeasti?

No älä sentään pakkaseen ketään heitä. Meillä oli muuten käyny klitsussa murtovarkaita ja epäilemme virolaisia raksaukkoja. Meiltä ei varastettu mitään, pari lootaa vain oli pengottu, mutta naapureilta oli pöllitty työkalut. Avaimilla oli siis klitsuun menty ja ainoastaan työkaluja viety. Ja raksaukkoja pyörii näillä main koko ajan. huoh.

Noh..en tiiä ollaanko tuttuja..

Joo, oon kanssa kuullu, että niissä raksamiehissä olis noita piirteitä aika usein, samoja kokemuksia nimittäin monella muullakin...ikävä kyllä: /

Tosi hienoo, kun kummallaki on vkl-vapaa ja tää päivä on menny ihan huutamiseen,
minä suomeksi ja ukko viroksi. Onneks ei naapureita ole ihan vieressä:mad:

tänään mietin tällaista :D

jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika, esim. työvuoron takia tai muuten vaan ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?

minä en anna aloittaa kakkua vaan haluan, että kun juhlta alkavat ns. kunnolla ja aikana jolloin ne pitikin alkaa niin kakku olisi ehjä :D
tietysti tarjoan kaikkea muuta mitä muutenkin juhlissa tarjoaisin, mutta kakkua pitää tulla maistamaan sitten vaikka seuraavana päivänä jos sitä haluaa. :)

Sun persoonasta joko tykätään tai ei. Pääsääntöisesti siis. Olet siis tunteita (ja mielipiteitä) herättävä persoona. Täytyy kyllä sanoa, että kaiken loan keskellä sä saat mun mielestä ihan asiallisiakin vastauksia. Itse sitä varmaan vaan kiinnittää erityisesti huomiota siihen schaisseen. Tai jotain.

Joo, totta kai mukana on aina asiallisia vastauksia, ja yritänkin huomioida vain ne. Mutta kyllä ketjujen paisuminen johtuu yleensä siitä päänaukomisesta, ei asiallisten vastausten paljoudesta :D.

tänään mietin tällaista :D

jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika, esim. työvuoron takia tai muuten vaan ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?

minä en anna aloittaa kakkua vaan haluan, että kun juhlta alkavat ns. kunnolla ja aikana jolloin ne pitikin alkaa niin kakku olisi ehjä :D
tietysti tarjoan kaikkea muuta mitä muutenkin juhlissa tarjoaisin, mutta kakkua pitää tulla maistamaan sitten vaikka seuraavana päivänä jos sitä haluaa. :)

:)

Yhteistyössä