Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja se vielä, että etusivulla on juuri nytkin ketju, jossa kysytään onnesta. Ei sitten ap voi sinne kertoa onnestaan? No ei vaan ihan oma avaus pitää tehdä... Ei se ole kateutta jos tuollainen itsekeskeisyys ärsyttää.

Mä joskus mietin, että ompa sinä huonolla itsetunnolla ja järjettömällä shoppailuvimmalla ja rahan tavoittelulla varustettu nainen. Jokainen aloitus on toisensa kaltainen. Joko minä, minä minä minä, tai raha raha raha raha. Jotenkin vaan niin nähty nää sun jutut?
Kannattaisko sun oikeesti panostaa siihen uuteen suhteeseen, omien lastesi hyvinvointiin ja sopeutumiseen (siihen uuteen elämäntilanteeseen), ja vaikka ihan rehellisiin IRL kaverisuhteisiin, niin ei tarttis sitä huomiota täällä niin kovasti hakea.
Onko sulla semmonen taipumus että tahdot olla palstan TUKIAINEN? Vai mitä ihmettä sä haet näillä lukuisilla ketjuilla, mitä aloitat yhden toisensa jälkeen?

Kirjoitan sulle ensimmäisen kerran tähän ketjuun, ja lupaan, että tämä ketju on ainoa jossa sulle avaudun. Mulla ei oo tarvetta lukea sun elämäsi jokaisesta käänteestä.
Ihmettelen vain, että jos sulla on niin ihana elämä, niin miksi sä täällä sitä elämääsi elät, eikö kannattais sitä ihanaa elämää sitten ylläpitää, ja unohtaa koko palsta?

[QUOTE="kkkk";23295305]Eikä vaan ketjuja.. Ap laittaa jonkun kysymyksen, ja olen viime aikoina ihan tiedostaen joka ketjuun kommentoinut apn omaa näkökantaa JA kertonut omani. Vaan ei, ei apta tosiaankaan se kiinnosta, hakee vaan huomiota. Koskaan ei jatka moista "tylsää" keskustelua, jossa ei leveillä rahalla. KAikkeen itseensä liittyvään tai rahaan liittyvään tarttuu ja nostaa korostetusti esille, mutta jos muista IHMISISTÄ on kyse niin evvk.

Ei sillä, en ole kovinkaan harmissani tästä, kunhan olen testaillut huvikseni ja tämä sopi tässä kohtaa todeta. :)[/QUOTE]

Saman olen huomannut. Hän EI IKINÄ kommentoi mihinkään ihan "tavalliseen" ketjuun vaan silloin kyllä hyökkää paikalle, jos on kyse rahasta tai ostamisesta tai omistamisesta.

Mulla olisi muuten dechsille yksi kysymys. Eikö susta ole yhtään tekopyhää, että dissaat tällä palstalla jatkuvasti maahanmuuttajia/ulkomaalaistaustaisia haukkuvia ja stereotypioita viljeleviä juntteja, mutta silti näissä Savannan ketjuissa ryssittelet, huorittelet ja irvit tyyliin "mitäs muutakaan voi joltain itäblokin seksityöläiseltä odottaa"?

Tässä ketjussa ei kaiketi vielä moisia kommentteja ole esiintynyt, mutta monissa muissa Savannan ketjuissa kylläkin.

En ole sinulle kateellinen ja miksi olisinkaan, koska mullakin on asiat ihan ok mallilla, vaikka ero tulikin. Eikä mulla ole mitään tarvetta haukkua ja arvostella elämäntapaasi, vaikka itse ehkä vedänkin vähän eri tavalla. Mä koen omat ratkaisuni tässä elämässä ihan itseäni tyydyttäviksi, joten en näe silloin syytä puuttua muidenkaan tekemisiin.

OT: Laita itsestäsi pari valokuvaa. Sulla jos jollain on helvetin hyvä kroppa ja voin ihan myöntää olevani siitä kateellinen :)

[QUOTE="vieras";23295335]Saman olen huomannut. Hän EI IKINÄ kommentoi mihinkään ihan "tavalliseen" ketjuun vaan silloin kyllä hyökkää paikalle, jos on kyse rahasta tai ostamisesta tai omistamisesta.[/QUOTE]
Normaali itäeurooppalainen maksullinen nainen.

Nyt hän kohta taas häviää täältä ja naureskelee.... Ihan kiusallaan hän näitä aloituksia tekee. Voi please, ei viittittäis edes kommentoida enää. Tämä on jo useaan kertaan nähty juttu.

NO KAI te ny ootte kateellisia mun elämästä kans!??!?!?!?!? :attn:

ei oo kyllä rikasta miestä mutta oon mää osamaksulla saanu aikas paljon tavaraa!

Nyt te viherrytte kateudesta: mulla on omistusasunto, rivarineliö. Mulla on paljon velkaa. Mulla on työpaikka ja niska limassa teen työtä, jotta saadaan kämppää maksettua. Mies ostaa mulle joskus kukkia, mutta hyvin harvoin. Kaksi lasta löytyy, ihan taviksia nekin. Me ollaan tällainen ihan tavallinen perhe, mutta joku vois oikeasti kadehtia minuakin =)

Hm.
Luulen että kaikki jutut, jotka koskevat ulkonäköäsi, ovat täysin puhdasta kateutta. Suomimamma on kateellinen ja ilkeä kaikille, jotka ovat nättejä ja hoikkia. Valitettavasti. Olen huomannut, että parhaat ystävät saa laihoista ja kauniista naisista. Heidän kanssa juttelen koululla ja he ovat mukavaa seuraa. Ovat tottuneet suomimammaan heikkoon itsetuntoon: joko heidän kanssa ei uskalleta puhua, koska ajatellaan että heillä kuitenkin on paljon ystäviä, tai ollaan liian kateellisia jutellakseen.

Mitä tulee sinun uuteen elämääsi: minä kuulun niihin, jotka aina ihailivat sinun rohkeutta ja tarmoa ja energiaa ja sitä että uskallat elää omaa elämää ja tehdä mitä haluat. (vaikka oma elämäntapani onkin köyhäily ja ekologisuus). Mutta nyt surettaa. Ei, en vaihtaisi meidän perheen köyhyyttä siihen, että lapseni saisivat "uuden" isän. Pysyvyys, oma biologinen isä, vähempi tavaramäärä, vähempi raha, ovat minulle parempi. Ja meidään perheelle.

[QUOTE="vieras";23295383]Nyt te viherrytte kateudesta: mulla on omistusasunto, rivarineliö. Mulla on paljon velkaa. Mulla on työpaikka ja niska limassa teen työtä, jotta saadaan kämppää maksettua. Mies ostaa mulle joskus kukkia, mutta hyvin harvoin. Kaksi lasta löytyy, ihan taviksia nekin. Me ollaan tällainen ihan tavallinen perhe, mutta joku vois oikeasti kadehtia minuakin =)[/QUOTE]

mä en saa koskaan kukkia :snotty:

mutta haki se mulle sentäs grilliltä eilen ruokaa ja tarjos vielä jaffanki.

Mä näin viime yönä unta että mun autosta varastettiin puhelin, ja sitten mua ammuttiin käteen, ja se käsi amputoitiin, ja ainoa murhe kaiken tämän jälkeen oli etten voi enää sillä kädellä pitää puhelinta.

[QUOTE="kkkk";23295305]Eikä vaan ketjuja.. Ap laittaa jonkun kysymyksen, ja olen viime aikoina ihan tiedostaen joka ketjuun kommentoinut apn omaa näkökantaa JA kertonut omani. Vaan ei, ei apta tosiaankaan se kiinnosta, hakee vaan huomiota. Koskaan ei jatka moista "tylsää" keskustelua, jossa ei leveillä rahalla. KAikkeen itseensä liittyvään tai rahaan liittyvään tarttuu ja nostaa korostetusti esille, mutta jos muista IHMISISTÄ on kyse niin evvk.

Ei sillä, en ole kovinkaan harmissani tästä, kunhan olen testaillut huvikseni ja tämä sopi tässä kohtaa todeta. :)[/QUOTE]

Niinhän se valitettavasti taitaa olla :| Mutta toivottavasti ei ole oikeassa elämässä sellainen minkälaisen kuvan antaa täällä. Ja silti, kateellinen en olisi sittenkään, enemmän harmittaisi hänen puolestaan.

[QUOTE="mie";23295433]mie sain omalta rakkaalta 2 isoa punaista ruusua :) eikä ollu ees mikää merkki pvä[/QUOTE]

Minun mies myös joskus tuo pieniä lahjoja, mutta harvoin. Siksi ne kai tuntuvat sitäkin arvokkaammilta. Viimeksi kun sain keskenmenon niin mies lähti kävelylle ja toi minulle syklaamin... Itkuhan siitä pääsi, mutta tuli jotenkin parempi olo, koska mies ajatteli piristää minua kukalla.....

[QUOTE="pikkumyy";23295394]Hm.
Luulen että kaikki jutut, jotka koskevat ulkonäköäsi, ovat täysin puhdasta kateutta.[/QUOTE]
Minä taas en luule. 90% tuntemistani suomalaisista naisista hallitsee sen taidon, miten ulkonäöllä pyöritetään miehiä. Miksi kadehtia jotain sellaista taitoa, mikä meistä suurimmalla osalla - 26-vuotiaana - on? Ihan turha kuvitella, että vain virolaiset tai venäläiset naiset hallitisisivat tuon taidon.

Mä en usko että kukaan on sulle Milanna kateellinen. Moni on varmastikin vain huolissaan tuntien sun historian.

Kyllä mullakin löytyy auto, ajokortti, timantteja, platinaa, kultaa, rahaa, metsää, kaksi omistusasuntoa, mutta mikään noista ei ole onnen tae.

[QUOTE="pikkumyy";23295394]Hm.
Luulen että kaikki jutut, jotka koskevat ulkonäköäsi, ovat täysin puhdasta kateutta. Suomimamma on kateellinen ja ilkeä kaikille, jotka ovat nättejä ja hoikkia. [/QUOTE]

Ihan oikeasti. Vaikka itse olenkin ruma ja ylipainoinen, en todellakaan kahdehdi ap:n ulkonäköä.

Mun mielestäni ap:n poikamaisen laiha ja muodoton vartalo ei ole kaunis. Ei se toki rumakaan ole, mutta muhun se ei tee vaikutusta. Minusta kauniilla naisella on muotoja. Kasvoiltaan ap on toki sievä, sen mitä nyt suttuisista / tärähtäneistä kuvista olen onnistunut näkemään. Ei siis mikään häikäisevä kaunotar - sellaisiakin palstalla on.

Yhteistyössä