Mä joskus mietin, että ompa sinä huonolla itsetunnolla ja järjettömällä shoppailuvimmalla ja rahan tavoittelulla varustettu nainen. Jokainen aloitus on toisensa kaltainen. Joko minä, minä minä minä, tai raha raha raha raha. Jotenkin vaan niin nähty nää sun jutut?
Kannattaisko sun oikeesti panostaa siihen uuteen suhteeseen, omien lastesi hyvinvointiin ja sopeutumiseen (siihen uuteen elämäntilanteeseen), ja vaikka ihan rehellisiin IRL kaverisuhteisiin, niin ei tarttis sitä huomiota täällä niin kovasti hakea.
Onko sulla semmonen taipumus että tahdot olla palstan TUKIAINEN? Vai mitä ihmettä sä haet näillä lukuisilla ketjuilla, mitä aloitat yhden toisensa jälkeen?
Kirjoitan sulle ensimmäisen kerran tähän ketjuun, ja lupaan, että tämä ketju on ainoa jossa sulle avaudun. Mulla ei oo tarvetta lukea sun elämäsi jokaisesta käänteestä.
Ihmettelen vain, että jos sulla on niin ihana elämä, niin miksi sä täällä sitä elämääsi elät, eikö kannattais sitä ihanaa elämää sitten ylläpitää, ja unohtaa koko palsta?