[QUOTE="vieras";23367154]Paljon mahdollista, että olet ollut iso tekijä äitisi tilanteeseen. Hän on yrittänyt täyttää pyyntösi venyen äärimmilleen, eikä ole pystynyt kertomaan sinulle, ettei jaksaisi. Joku sen kamelin selän katkaisee ja tässä tapauksessa itsekkyytesi.
Lapselle olisi varmasti ollut varaa palkata hoitaja, koska niitä työkiireitä on ollut paljon niin ehkä sitten tulojakin sen verran.[/QUOTE]
Täysi peesi.
Itse kuljen bussilla työmatkat ja tekee oikein pahaa kuunnella kuinka mummot valittaa toinen toiselleen että
- ei voi sopia viikonlopulle mitään kun taas se Matin porukka tuo ne lapset meille hoitoon ja vaikka kuinka koitan sanoa niin eihän se auta kun heillä on niin kiirettä ja kamalasti työ stressiä siinä nbe taas lauantai aamuna jo oli oven takana klo 7.00 kun Matti vain jätti kassit eteiseen ja sanoi että tulevat sitten sunnuntai iltana joskus hakemaan.
Samaa kuulee kun on näitä lasten lomia,
kun ei heillä ole varaa pitää päiväkodissa kun on hiihtoloma he toi sitten meille ne lapset mutta olisihan se kiva kun olisi ennakkoon kysytty koko viikon ne meillä asui ja oli yötä
Ja mitä kun nämä lapset kasvaa teineiksi, mummot ja vaarit ylpeitä jos lapsi ottaa kokeesta hyvän numeron vaan nopeaan se teini oppii tuotakin käyttämään hyväkseen.
Bussissa myös kuultua,
hitsi kun tarvisi rahaa mutta vahemmat ei anna joten
tein itse kokeen ja tietenkin täydet pisteet sain taas mummolta 30e ja naurua päälle
(ette usko kuinka teki pahaa ja olisi tehnyt eräskin sananen näille tyttösille sanoa)
Että kyllähän niitä isovanhempia nykyään aika häikäilemättömästi käytetään hyväksi, meillä nyt menoa eihän mummolla voi olla kun on eläkkeelläkin,
suututaan jos mummo parka koittaa edes vihjailla että olisi omaakin menoa vaan sitten ei anneta lapsenlapsia nähdä ollenkaan kun et kerran suostu olemaan ilmainen lapsenvahti

Kyllä minua todellakin säälittää nykyvanhempien oman navan tuijotus, ja jotenkin on tunne kun nämä lapset kasvaa aikuiseksi ja saavat lapsia ei näillä lasten tulevilla isovanhemmilla edelleenkään ole aikaa sillä hehän on tottuneet ettei edes omistaan tarvinut vastuuta kantaa, rahatukko kouraan niin kakarat pysyy hiljaa.