A
"akka"
Vieras
Hanki lapselle/lapsille hoitopaikka ja sen jälkeen voitkin ilmoittaa äidillesi että voit sulkea pullonkorkin,meidän lapset ei tule sulle jatkossa enää ikinä hoitoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Järjestä sitten työkuviosi sellaisiksi, että voit itsekin hoitaa lapsiasi.Ei ole muutakaan paikkaa mihin lapset hoitoon laittaisin.
Ei sulla paljoa järkeä taida olla..
Tyhmintä mitä omaiset voi tehdä, on syyttää itseään toisen alkoholismista.
Mun isä on alkoholisti. Ja se ei todellakaan ole yhdenkään perheenjäsenen vika.
Nämä olisi kannattanut kertoa jo aloituksessa.Pääsin vasta nyt koneelle lukemaan teidän kommentteja. Eli äitini ei ole vanhus vaan hieman yli 40v eikä äitini ole tosiaan alkoholisoituneena minun lastani hoitanut vaan aiemmi..nyt on sitten tätä putkea riittänyt ja elämä on sitä, että ei ole muuta kuin se viina ja viina..nyt viikonloppuna alkoi sitten tämä syyttely jonka tarkoitusperiä olen tässä miettinyt.
Myönnän, että lapseni on ollut hänellä hoidossa, mutta lapseni on jo iso koululainen että se varsinainen hoitaminen on lähinnä peräänkatsomista ja läsnäolemista jne. Eli päiväkoti ei ole ollut vaihtoehtona tässä kohti. Meillä on paljon läheisiä ja he suorastaan "tappelevat" milloin saisivat lapsemme heille hoitoon, kun hän on niin ihana jne. Äitini on itse tarjoutunut hoitamaan lastani vaikka olen selittänyt, että nyt ei ole tarvetta jne. Aina silloin, kun on hoitoapua tarvittu olen varmistanut onko menoja tai jaksatko muuten lastani hoitaa. Äitini on myös itse kuvannut tilannetta, että on ihanaa, kun saa olla mummo ja hoitaa lapsenlasta, kun se tuo niin mukavasti vaihtelua elämään.
Mutta kyllä se niin taitaa olla, että sairaus on provosoitunut tästä meidän tuomasta paineesta.. hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja jaahaas teiniäiti;23399089:Eli käytännössä olet liian nuorena tehnyt lapsesi ja hoidatat hänet mummolla? Myönnä pois, että on tullut hoidatettua muutoinkin kuin työkiireiden takia?Miten usein olet käyttänyt äitiäsi lastenhoitajana? kerro totuus?
ET ole. Tiedäthän itsekin että se on sairaus johon kuuluu muiden syyttely ja syiden etsiminen muualta kun itsestä. Tiedätkö sen että alkoholisti sairastuttaa myös läheisisään noilla puheillaan jne jne...Nyt älä lähde tuohon suohon että sun syy ois. Jos ei se asia ois sun lapsen hoito niin se syyttely ois jotain muuta.