Ei sille meijän äitille mikkään riitä...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ko se on tuossa meän lapsuuenkotissa missä veli perheineen nyt assuu, kummitellu ja nyt se on siirtyny tähän naapuriin minun talloonki möykkäämään. :mad:

Siskon kans kumpiki istutaan tahollaan täällä, mie olkkarissa ja sisko keittiössä, koira on minun jaloissa ja kissat ei oo kotona. Takkahuoneen ovi liikahti ja kuulu jonkusortin huokasu, siskon kans molemmat nostettiin katsetta yhtäaikaa ja katottiin toisiamma ilmeellä "häh?" :O

On ollu kyllä muitaki pikkujuttuja, tuossa veljen paikassa mellastettaan ihan selkeästi joten kai se vähän yltää tähän meillekki...

Veljen tykönä ovet liikkuu vähän väliä, portaat narisee ja keinutuoli narisee. Sen lisäksi tuossa joku aika sitte veljen tyttö ko meinas kuuman vesikannun vetää itelleen päälle keittiössä, ko juttelin jonku kans selin siihen nii kuultiin ko joku sähähti minun nimen ja käännyin kattoon, ehin just napata kannun pois ennenkö sattu.
Navetassa varsinki tuntee että joku on läsnä koko ajan, mie oon sielä ihan tavaksi ottanu että pölisen sille kummitukselle :D Vaikken tiä uskonko ees...

Muori on jäänyt pitämään teistä huolta kun ei usko että pärjäätte :D

Juttele pois, tai koita sanoa että kyllä me pärjätään niin josko siirtyis rajan tuolle puolen.

Muori on jäänyt pitämään teistä huolta kun ei usko että pärjäätte :D

Juttele pois, tai koita sanoa että kyllä me pärjätään niin josko siirtyis rajan tuolle puolen.

No varmasti juuriki siksi on jääny kyttäämään meitä ko aattelee että ei pärjätä ilman sitä. Semmonen se oli eläessäänki että vahti aina silmä kovana meän touhuja :D
On se niin monet kerrat minun unissaki käyny viisastelemassa ja ulkovalojaki räpsytelly veljen paikassa ko oli navetassa hätä, ei vielä ollu ehtiny meille tulla siitä informaatiota sisälle.

spooky :O
ghost.gif

Onko sulla montaki sisarusta Hyytis? Joteki saanu kuvan, että vain veli.

Meillä kummitteli myös pari vuotta sitten, niin että silloin 3-vuotias ei suostunu huoneeseensa menemään..oli aika karmivia ne jutut :S

Onko sulla montaki sisarusta Hyytis? Joteki saanu kuvan, että vain veli.

Meillä kummitteli myös pari vuotta sitten, niin että silloin 3-vuotias ei suostunu huoneeseensa menemään..oli aika karmivia ne jutut :S

Isoveli 33v, 19v pikkusisko ja 17v pikkusisko on mulla.

Meillä ei nuo veljentytöt onneksi pelkää. Aluksi ne vähän arasteli ja meni aikaa että ne uskalsi meille aikusille ees sanoa kaikista jutuista mitä ne huomasi. Sitte ko sanoivat nii olivat ihan tosissaan helpottuneita ko aikuset oli huomannu samat asiat ja sanottiin vaan että taitaa mummo käyvä kurkkimassa mitä kuuluu :D

Yhteistyössä