Voi luoja sentään mimmosta yleistystä taas, Mensan jäsenet harvoin ylpeilevät jäsenyydellään. Juu kaikki mensan jäsenet toimii tietyn kaavan mukaan, eivätkä omaa omia aivoja ollenkaan.
Jos nyt vielä kerran kertaan asian joka minua häiritsi.
Eli vaikka te kuinka mesootte muista asian haaroista (joita te näytte löytävän joka paikasta) niin minä alunperin kimpaannuin siitä että mieheni ei puolustanut mua, ja siitä että aoppiukkoni puuttui asiaan johon hänen ei ainakaan siinä tilanteessa pitänyt puuttua.
Minä en ehdottomasti tahtonut keskustella siitä onko lapsellani liian tiukka kuri kenenkin mielestä, vaan siitä että minut yksinään ajettiin nurkkaan, ja mieheni ei minua sieltä pelastanut.
Juttelimme miehen kanssa illalla, ja hän sanoi että häneltä moinen meni kokonaan ohi, hän siis oli omissa maailmoissaan, eikä siis tilannetta ollenkaan huomannut. Hän totesikin ihmetelleensä miksi lapsi sai pullaa, vaikka oli sovittu ettei sitä saa.
Hän sanoi keskustelevansa isänsä kanssa asiasta tänään puhelimitse, mutta minusta se vain tulehduttaisi välejä. Olisi pitänyt puuttua asiaan, sen ollessa aktiivisesti olemassa, eikä nostaa kissaa uudelleen pöydälle vasta seuraavana päivänä. Hän lupasi seuraavalla kerralla olla valppaana moisessa tilanteessa, ja puuttua lyttäämiseen.