Kysymys nimimerkille ANATOLIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24153784:
Kannattaisko ottaa selvää? Jotenkin tökeröä laittaa tälläisiä aloituksia.

Ei ollut tarkoitus esittää asiaa mitenkään negatiivisessa valossa. Kunhan vaan ihmettelin, kun mielestäni noissa viesteissä viitattiin, että olisi eroamassa. Tai sitten tulkitsin väärin.

Ei se tarkoita sitä, että olisi kohteliasta lähteä tekemään tämän kaltaisia aloituksia ja ellet ole hänen ystävänsä niin on kovin tökeröä. Ethän sinä myöskään (toivottavasti) irl paukauta samalla tavalla kenellekään puolitutulle sukujuhlissa?

En kysy sukujuhlissa, mutta voiko palstaa verrata joihinkin sukujuhliin? Täällähän esiinnytään pelkillä nimimerkeillä ja suurin osa ei ole omaa henkilöllisyyttään täällä paljastanut. En taida tietää kuin yhden palstalaisen nimen ja senkin hänen blogistaan, kun sitä olen joskus lukenut.

Hyvänen aika, saa kai sitä kysyä. Ei ole Anatolian pakko vastata.

Valitettavasti kaikkien ei tarvitse noudattaa hyviä tapoja. Ja sitäpaitsi vilkaisin tuota ketjua ja olihan sielläkin sama kysymys esitetty, eikä siihen ole (haluttu) vastata. Onko jankkaaminen mielestäsi sopivaa, jos joku ei halua vastata? Ja onhan yv:t keksitty jos nyt oikein haluaa lähteä vaanimaan.

Asia ei minulle kuulu ja tehkää mitä haluatte, tuo oli minun mielipiteeni tästä aloituksesta.

En kysy sukujuhlissa, mutta voiko palstaa verrata joihinkin sukujuhliin? Täällähän esiinnytään pelkillä nimimerkeillä ja suurin osa ei ole omaa henkilöllisyyttään täällä paljastanut. En taida tietää kuin yhden palstalaisen nimen ja senkin hänen blogistaan, kun sitä olen joskus lukenut.

Tarkoitus on kyseenalaistaa tapa kysyä. Asia voidaan hoitaa myös hienotunteisesti jos ei halua kaikkien tietävän asioitansa.

Tarkoitus on kyseenalaistaa tapa kysyä. Asia voidaan hoitaa myös hienotunteisesti jos ei halua kaikkien tietävän asioitansa.

Jos ei halua kaikkien tietävän asioitansa niin silloin niitä tuskin kannattaa kirjoitella kaksplus palstalle.
Ja jos tänne on jotain itse kirjoittanut niin en näe siinä mitään "rajan ylittävää" jos joku toinen palstalainen kysyy/mainitsee jotain aiheeseen liittyvää.

• Tykkää
Reactions: Minskii