Kysymys nimimerkille ANATOLIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska meidän pitää saada tietää.

Eihän me tunneta toisiamme, eikä sillä ole minkäännäköistä merkitystä minun elämässäni, mutta pitää saada tietää. Kaupassa en ole nähnyt mitään stalkattavaakaan pitkään aikaan, eikä naapureistakaan ole ilmennyt mitään juoruiltavaa, alkaa olemaan elämä niin sisällötöntä.

Sun kannattaa tutustua mun siskoon, niin elämästä ei puutu draamaa. Oli pakko jo pistää välit poikki kun alkoi oma elämä olla niin täynnä siskon draamaa...

[QUOTE="vieras";24158447]Ei voi teidän elämä oikeesti olla niin pientä ja mitätöntä että pitää saada tietää jonkun internetin keskustelupalstan jäsenen elämästä ja parisuhteesta! Jos ei omalla elämällä ole sisältöä, ni avatkaa vaikka TV, sieltä löytyy draamaa!

Säälin kyllä todella ihmisiä joilla on noin köyhä elämä! Ei ihme että on syömishäiriöitä ja vaikka mitä muita häiriöitä...[/QUOTE]

On se huvittavaa, että keksit minulle syömishäiriötä ja muuta ja samaan aikaan arvostelet minua siitä jos kysyn Anatolialta yhden kysymyksen. Taidat olla juuri se, joka tulee melkein joka ketjuun kirjoittamaan minun syömisistäni. Mistäköhän se kertoo? Mikä pakkomielle sinulla on minun syömisistäni ja eikö elämässäi ole muuta sisältöä? Voin sen taas kertoa, että minulla ei ole syömishäiriötä. Joten jätä arvostelu sikseen jos itse syyllistyt ihan samaan tai jopa pahempaan.

On se huvittavaa, että keksit minulle syömishäiriötä ja muuta ja samaan aikaan arvostelet minua siitä jos kysyn Anatolialta yhden kysymyksen. Taidat olla juuri se, joka tulee melkein joka ketjuun kirjoittamaan minun syömisistäni. Mistäköhän se kertoo? Mikä pakkomielle sinulla on minun syömisistäni ja eikö elämässäi ole muuta sisältöä? Voin sen taas kertoa, että minulla ei ole syömishäiriötä. Joten jätä arvostelu sikseen jos itse syyllistyt ihan samaan tai jopa pahempaan.

Oho! :O Tais kolahtaa... ;)