H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainoo onkelma on se, että kyllähän sen tietää mitä miehet noilla Viron risteilyillä yleensä puuhaa. Oliko se kaveri sinkku ? Ja etenkin oliko se sellainen vanhapoika-tyyppi. No se varmaan on menossa huoriin ja kustantaa varmaan miehelleski... Että semmosta.
Arjen raskaus, yhyy. Jos ei yhtä tai kahta iltaa pärjää ilman miestä, niin on oikeasti tosi onneton tilanne. Ja sama päinvastoin; jos mies ei yhtä tai kahta iltaa pärjää ilman vaimoaan, niin voi voi sitten. Mä en ollenkaan jaksa tuollaista marttyyrijuttua.
On naisia, jotka ovat omistushaluisia. Huonoitsetuntoisia. Pelkäävät, että mies menee ja pettää. Eivät halua päästää miestä pitämään hauskaa, koska he itsekään eivät (mukamas) koskaan pääse mihinkään. Jne. On näitä roikkujia vaikka kuinka, ikävä kyllä. "Jos me jonnekin mennään, niin me mennään YHDESSÄ!"- naisia. Ja sitten niitä, jotka haluavat että miehelläkin on yksinäistä ja kurjaa, koska heilläkin on. Sellainen on surullista, ei oma aika ja ystävien tapaaminen ole parisuhteelta pois kunhan se ei ole jokailtaista.
Arjen raskaus, yhyy. Jos ei yhtä tai kahta iltaa pärjää ilman miestä, niin on oikeasti tosi onneton tilanne. Ja sama päinvastoin; jos mies ei yhtä tai kahta iltaa pärjää ilman vaimoaan, niin voi voi sitten. Mä en ollenkaan jaksa tuollaista marttyyrijuttua.
On naisia, jotka ovat omistushaluisia. Huonoitsetuntoisia. Pelkäävät, että mies menee ja pettää. Eivät halua päästää miestä pitämään hauskaa, koska he itsekään eivät (mukamas) koskaan pääse mihinkään. Jne. On näitä roikkujia vaikka kuinka, ikävä kyllä. "Jos me jonnekin mennään, niin me mennään YHDESSÄ!"- naisia. Ja sitten niitä, jotka haluavat että miehelläkin on yksinäistä ja kurjaa, koska heilläkin on. Sellainen on surullista, ei oma aika ja ystävien tapaaminen ole parisuhteelta pois kunhan se ei ole jokailtaista.
No ei kyllä lähtis (mun ukkoni meinaa). Vaikka kuinka täällä saisin kuraa niskaanJa ukko tietää sen itekki, joten tajuais kyl pitää extempore menohalus iha omas tiedos. Tasan niin kauan ku tommoset vastaavanlaiset jutut ei oo mulle "sallittuja" (just tyyliin tunnin varoajalla lähen laivalle vetää perseet ja jätän isännän mukuloitte kans keskenään kotiin) ni ne ei todellakaan ole sallittuja toisellekka osapuolelle. Kylä fakta o näin.
Turvallisempaa olisi vastata vastakysymyksellä; miten niin?
Kun ei oikeasti koskaan voi tietää miksi toinen kysyy. Oli se sitten Tallinnan-reissua suunnitteleva aviomies, tai kaveri joka tarvitsee lapsenvahtia viikonlopuksi ja kysyy siksi sulta että onko sulla suunnitelmia viikonlopuksi...t: jälkimmäisen kantapään kautta oppinut
No ei kyllä lähtis (mun ukkoni meinaa). Vaikka kuinka täällä saisin kuraa niskaanJa ukko tietää sen itekki, joten tajuais kyl pitää extempore menohalus iha omas tiedos. Tasan niin kauan ku tommoset vastaavanlaiset jutut ei oo mulle "sallittuja" (just tyyliin tunnin varoajalla lähen laivalle vetää perseet ja jätän isännän mukuloitte kans keskenään kotiin) ni ne ei todellakaan ole sallittuja toisellekka osapuolelle. Kylä fakta o näin.
Pitkässä parisuhteessa molemmat yleensä tietävät varsin hyvin kaikki etukäteen sovitut ja suunnitellut menot. Ajatustenluku on asia erikseen, miehet eivät sitä osaa eli jos toisella osapuolella on ollut mielessään liuta asioita joita haluaisi yhdessä tehdä, sitä ei valitettavasti mies voi tietää ellei niistä ilmoita suullisesti tai kirjallisesti jos puheyhteys ei toimi. Tallinnan reissu, josta tämä keskustelu lähti, kestää maksimissaan yleensä sen yhden yön. Isot hankinnat, lomareissut sun muut totta kai aina sovitaan yhdessä. Ei tässä tapauksessa ole kyse mistään "mies katosi thaimaahan talveksi"-tapauksesta vaan yhdestä helvetin vuorokaudesta.
Tasan niin kauan ku tommoset vastaavanlaiset jutut ei oo mulle "sallittuja" (just tyyliin tunnin varoajalla lähen laivalle vetää perseet ja jätän isännän mukuloitte kans keskenään kotiin) ni ne ei todellakaan ole sallittuja toisellekka osapuolelle. Kylä fakta o näin.
Mikä rakkauden malli? Se, että äiti ei ole läheisriippuvainen, eikä avuton nainen...? Minusta se on hyvä malli. Samoin se, että meillä ei vanhemmat keskenään riitele. Ja se, että meillä halaillaan ja pussataan paljon.
Palstaneroutta....joo, mä vihaan lapsia. Just siksi olen tehnyt niitä itse, ja hoidan muidenkin lapsia aika ajoin mielelläni.
Tuskin tässä on epäselvyyttä, jos kumpikaan ei saa mennä ja se on niin sovittu niin mikäs siinä sitten.
On minunkin mies tullut välillä kotiin ja sanonut, että menee nyt sinne ja tänne...niin teen kyllä minäkin. Meillä joustoa on puolin jos toisin. Ei tietenkään tehdä noin silloin kun on jotain sovittu mutta kyllä meistä molemmat tekee noita extempore juttuja....