Jos tämä video ei itketä nin sitten ei mikään**Ei ole siis mitää pahaa**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin, että nyt pitää pokka enkä vollota, mutta tais pitää se lupaus alle
10 sekuntia. Meillä niin vanha kone, ettei ääniä kuule mutta silti itketti ja paljon.

Mua sanottu kylmäks ihmiseks, mutta kyllä mä itkin. Joten en miten voin olla kylmä. Ensimmäisen tytön reaktio oli paras, joten se oli peli menetty jo alkumetreillä.

[QUOTE="vieras";24624273]Mua sanottu kylmäks ihmiseks, mutta kyllä mä itkin. Joten en miten voin olla kylmä. Ensimmäisen tytön reaktio oli paras, joten se oli peli menetty jo alkumetreillä.[/QUOTE]

Mä oon vähän sellainen, että ns. "oikeita asioita" en itke yleensä ollenkaan, mut sit jotkut videot ja biisit saattaa saada kamalan itkun aikaan. :) Kai sitä jotenkin sitten purkautuu "kylmätkin" ihmiset. :) Mua vähän nenää kirveli jo alusta asti, mut se oli kaikkein suloisin kun se ihan pieni lapsi sanoi jotain että i missed you daddy, i love you daddy. :heart:

Mä oon vähän sellainen, että ns. "oikeita asioita" en itke yleensä ollenkaan, mut sit jotkut videot ja biisit saattaa saada kamalan itkun aikaan. :) Kai sitä jotenkin sitten purkautuu "kylmätkin" ihmiset. :) Mua vähän nenää kirveli jo alusta asti, mut se oli kaikkein suloisin kun se ihan pieni lapsi sanoi jotain että i missed you daddy, i love you daddy. :heart:

Joo se kohta oli koskettava ja itkettävä ja se poika oli tosi suloinen. Mua koskettaa ja itkettää eläimiin ja varsinkin koiriin liittyvät surulliset asiat. Mut johtuu siit et oon tosi eläinrakas.

Yhteistyössä