Nyt taas V'tuttaa tuo mies!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keletana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keletana

Vieras
Mä nukuin viime "yönä" taas kaks tuntia ja nekin aamulla ysistä yhteentoista kun lapsi pyöri ja öhki koko yön.
Ja joka jumalan kerta kun nousen ihan poikki ja mainitsen asiasta ni ukko on AINA kanssa nukkunut NIIIIIIIIN huonosti kun elukka kuulema herättää aamuöisin.
Joka kerta sama, kumma kun mä nukun hyvin, nukkuu sekin - ja nukutaan siis eri huoneissa kun niin huonouninen tuo mukula ollut aina.
Kumma ettei tuo elukka sillon herättele kun mä nukun tossa toisessa huoneessa tai edes viikolla kun mies menee töihin, ei kuulu mitään!

Kerran kun mulla oli maha ihan ruikulla ja juoksin vessassa monta päivää putkee ja sanoin, sit yks sunnuntaiaamu että taas käyny viis kertaa aamupäivän aikana (mikä mulla on) niin tää "kele" sanoo että niin on hälläkin maha ihan sekasin...kävi tasan yhen kerran!!! - sillon yks vessa ja MÄ istuin siellä koko aamupäivän muuten, paitsi toi sen käynti. Ja lopunkaan päivää ei käyny ku kusella.

Kas kun ei ollu pahemmat synnytyskivut kun mulla, tai varmaan olikin jos oisin jaksanu niistä erikseen sanoa!

Mitä tuolle voi noissa sanoa, v'tuttaa kun sillä on aina kovempi väsy, nytkin kyllä jaksaa tuolla pihalla tehdä omia hommiaan kun mä yritän saada kolmannella kahvikupillisella silmät auki.

[QUOTE="eeee";24789802]Miehet on heikompii ja joku äidin hoiva jääny saamatta kun ollu lapsi..[/QUOTE]

No äidin hoiva sillä on jääny saamatta, äitinsä kun keskitty täysin pikkuveljeen (kun ei ensin meinannu kuulua) ja ekaluokkalaisesta tuli hetkessä ISO poika joka sai selviytyä omin nokkinensa. En kyllä oo sannu tuota tähän yhdistää...

Miehet vaan on hiukan reppanoita.Se hakee sulta jokaisen sympatian rippeenkin jos vain mahdollista.Ajattelee,että käyt lässyttämään hänen huonosta yöstään kun kerran itekin olet huonosti nukkunut jne.oinen vaihtoehto on,että noin hän sattuu antamaan sitä sympatiaansa sulle.Eli väittää jollakin tavalla tietävänsä miltä susta tuntuu..

[QUOTE="vieras";24789825]No jo on vituksen aiheet! Voi pyhä sylvi!
Kannattaisko sun vilkasta peiliin, ja miettiä kummassa teissä on enemmän valittajaa..[/QUOTE]

Kuule se meni eilenkin klo. 11.00 nukkumaan ja kuorsaus alkoi kuulumaan, elukka herättäny kaheksan aikoihin parilla äännähtelyllä. Nukuppa itse aamulla kaks tuntia, valvoien muuten koko yö...Ja viikollakin mies pääsee kympin jälkeen nukkumaan, minä joskus kahentoista jälkeen. Ja mies ottaa jokapäivä tunnin päikkärit.
Että sylvit vaan sullekkin!

Kuule se meni eilenkin klo. 11.00 nukkumaan ja kuorsaus alkoi kuulumaan, elukka herättäny kaheksan aikoihin parilla äännähtelyllä. Nukuppa itse aamulla kaks tuntia, valvoien muuten koko yö...Ja viikollakin mies pääsee kympin jälkeen nukkumaan, minä joskus kahentoista jälkeen. Ja mies ottaa jokapäivä tunnin päikkärit.
Että sylvit vaan sullekkin!

No tässä se väsy näkyy. Meni siis klo. 23.00 nukkumaan (kun piti kirjoittaa että yheltätoista).

No eikö ole ihan rakentavampaa huomioida molempien väsy eikä kilvoitella kumpi nukkui vielä huonommin ja kummalla vatsa oli vieläkin pahempi jne..?

Kilvoitella???? ai se nainen tässä kilvoittelee? Eikös sitä tee just mies. On pikkasen eriasia olla viikko ripsassa kuin käydä yhden kerran paskalla päivässä. Tai nukkua vaikka 7h putkeen vastaan 2h.
Olet joko "mies" pienellä munalla tai kukkahattutäti.

[QUOTE="vieras";24789833]Miehet vaan on hiukan reppanoita.Se hakee sulta jokaisen sympatian rippeenkin jos vain mahdollista.Ajattelee,että käyt lässyttämään hänen huonosta yöstään kun kerran itekin olet huonosti nukkunut jne.oinen vaihtoehto on,että noin hän sattuu antamaan sitä sympatiaansa sulle.Eli väittää jollakin tavalla tietävänsä miltä susta tuntuu..[/QUOTE]

Nää on aika paikkansa pitäviä.

Hyvinkin tuttua. Olin tässä taannoin todella kipeä. Jouduin pyytämään mieheltäni apua joka kerta kun sitä tarvitsin, mies ei sitä huomioinut oma-aloitteisesti kertaakaan vaikka olin fyysisesti huonona että se kyllä näkyi.

Tuona aikana kuitenkin mies valitti jokaikistä pientä juttua, kuinka nyt sattui sormeen tai päähän tai voi kun nyt varvas osui seinään ja teki kuulemma niin kamalan hirveen kipeetä että ei tosikaan!!! Minä sitten rampana sohvalta katselin ja mietin joko vois ottaa taas yhen särkylääkkeen et vaikka nukahtas.

[QUOTE="dva";24789890]Tai jos mies koittaa olla omalla ihme tavallaan myötätuntoinen? :D Kertoo, että hällä kans asiat huonosti, kun kuvittelee, että se helpottaa sun oloasi.[/QUOTE]

Ja se ei muulta tunnu kuin dissaamiselta!

Hyvinkin tuttua. Olin tässä taannoin todella kipeä. Jouduin pyytämään mieheltäni apua joka kerta kun sitä tarvitsin, mies ei sitä huomioinut oma-aloitteisesti kertaakaan vaikka olin fyysisesti huonona että se kyllä näkyi.

Tuona aikana kuitenkin mies valitti jokaikistä pientä juttua, kuinka nyt sattui sormeen tai päähän tai voi kun nyt varvas osui seinään ja teki kuulemma niin kamalan hirveen kipeetä että ei tosikaan!!! Minä sitten rampana sohvalta katselin ja mietin joko vois ottaa taas yhen särkylääkkeen et vaikka nukahtas.

Niin, tästäKIN syystä, mun mielestä alkaa tuntua siltä että naiset sopii paremmin toisilleem ja miehet toisilleen. Siis henkisesti.

Valitettavasti se menee yleensä niin että jos vaikka aviomies sairastuu johonkin vaikeaan taitiin esimerkiksi argessiivissen syöpään pysyy vaimo hänen rinnallaan ja hoitaa häntä loppuun asti. Jos taas nainen on se joka sairastuu otta moni mies eron ja uuden tervee vaimon passaamaan itseään. Näin ainakin suurten ikäluokkien edustajien kanssa. Tiedä siten miten on nuorempien poulvien.

Yhteistyössä