Varmasti se on ikävää jos lapsi huutaa yöllä kerrostalossa, mutta useimmissa tapauksissa sille nyt vaan ei voi mitään. Joku valopää tuossa kirjotti että "tehkää niille lapsille jotain ettei ne huuda". No kerrohan että mitä teet vaikka koliikkivauvalle? Ainoa millä sellaisen saa hiljaiseksi saattaa olla se että nakkaat parvekkeelta ulos taikka tukehdutat hengiltä. tai jos lapsi on sairas. Mä oon sitä mieltä että jos ei voi elää kerrostalossa naapurin lapsen takia niin sillon voipi muuttaa jonnekin muualle asumaan, siis ne, ketkä ei sitä itkua kestä. Korvatulpat on keksitty, miksette osta niitä valmiiksi kotiin ja lykkää korviinne. Mä nimittäin käytän niitä silloin kun alakerran naapurit pitää ryyppybileitä aamuyölle asti, ja saan hyvin nukuttua.
Meillä on tuollainen huutava lapsi. Nyt 1v3kk. ei se joka yö huuda, mutta aika usein kuitenkin. Joskus huuto kestää kauan, joskus lyhyemmän aikaa. Lapsi on korvakierre- ja allergialapsi. Uusia ruoka-aineita täytyy aina kokeilla ja aina ne ei sovi, josta on tuloksena sitte yöitkua kun maha on kipeä. Lapsi on myös hyvin herkkä ja jos on vähänkin flunssaa tms niin helpostikin itkee jossain välissä yötä. Parhaamme tehdään, ei koskaan itke yksin, mutta siltikin voi olla ettei itkua saa loppumaan aivan heti. Kukaan ei vielä ainakaan oo valittanu asiasta. Jos valittaa niin mulla on korvatulppapaketteja kotona ja tyrkkään sellasen käteen ja toivotan hyvää yötä.
Ymmärrän siis sen, että itku voi ärsyttää ja ei mekään haluttais naapureita häiritä tällä tavalla, mutta ei ole ratkaisua jolla saisimme yöitkut täysin pois.