Mielipiteesi SUBWAYSTA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon käynyt kerran ja vastaisuudessa menen mieluummin muuhun pikaruokapaikkaan. Koen sen tilaamisen siellä kamalan hankalaksi, ja inhoon niitten mainoksia.

Minusta se tilaaminen on ihan helppoa. Omalla kohdallani täytyy valita vain leipä ja sitten se, että minkä nimisen subin ottaa ja täytteet siihen. Ei siinä kovin kauaa mene. McDonalds'ssa ja Hesburgerissa saa melkein aina odottaa hampurilaista ja usein vielä tosi kauan.

Vaasan subilla on saanut aina todella huonoa asiakaspalvelua, joka pikkasen on saanut koko ketjulle negatiivista mainetta.
En erityisemmin pidä niistä. Ihan jees. En mene koskaan itse subille, mutta jos joku kaveri sinne haluaa niin ok.

kauppa, josta saa täytepatonkia. kun tekee mieli pikatäytepatonkia, menen sinne. kun hampurilaista, menen heseen. kun pitsaa, menen pitseriaan. ei minusta hampparin korvike siinä missä ei pitsakaan?

En oikein tykännyt. Söin kerran sellaisen patongin, jossa oli "grillattua" broileria, mutta niiden keitetyn oloisten palojen päällä olevat raidat olivat keinotekoiset, ei grilliä nähnytkään se broileri. Leipä mautonta.

Voi tietty olla, että tuotteet on parempia sellaisissa paikoissa, joissa on enemmän asiakkaita, meidän kaupungissa paikka on aika hiljainen.

Mitä suosikkeja teillä on, jos rohkenisin joskus kokeilla toistekin (tai kolmas kerta taitaa olla)?

[QUOTE="Mä";25262867]En oikein tykännyt. Söin kerran sellaisen patongin, jossa oli "grillattua" broileria, mutta niiden keitetyn oloisten palojen päällä olevat raidat olivat keinotekoiset, ei grilliä nähnytkään se broileri. Leipä mautonta.

Voi tietty olla, että tuotteet on parempia sellaisissa paikoissa, joissa on enemmän asiakkaita, meidän kaupungissa paikka on aika hiljainen.

Mitä suosikkeja teillä on, jos rohkenisin joskus kokeilla toistekin (tai kolmas kerta taitaa olla)?[/QUOTE]

italian bmt ja spicy italian eivät ole ollenkaan sieltä terveellisimmästä päästä mutta herranjestas kun ovat hyviä :) jos siis salamista pitää.

subi on ihan huippu! ite tykkäään hirveesti! kallista jooo ainaki musta ja tyhmä idea se että subin lisäksi limu JA sit keksi/jogurtti/sipsipussi?! justtii...otan aina vaan pelkän subin mukaan ja lähen menee.

Alkuperäinen kirjoittaja äm;25262943:
subi on ihan huippu! ite tykkäään hirveesti! kallista jooo ainaki musta ja tyhmä idea se että subin lisäksi limu JA sit keksi/jogurtti/sipsipussi?! justtii...otan aina vaan pelkän subin mukaan ja lähen menee.

tuo väkisinkyhätty "ateriakokonaisuus" on kyllä vähän hämmentävä :D ei siihen ateriaan mielestäni mitään hemmetin suklaakeksejä tai sipsipusseja tarvitse, kyllä se haluamansakokoinen leipä juomalla riittää. tai jos tuohon vapaavalintaan saisi vaikka kahvin/teen, sekin olisi parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja äm;25262943:
Kiitos sönkkö tästä tyhjentävästä analyysista.

[QUOTE="hmm";25262952]tuo väkisinkyhätty "ateriakokonaisuus" on kyllä vähän hämmentävä :D ei siihen ateriaan mielestäni mitään hemmetin suklaakeksejä tai sipsipusseja tarvitse, kyllä se haluamansakokoinen leipä juomalla riittää. tai jos tuohon vapaavalintaan saisi vaikka kahvin/teen, sekin olisi parempi.[/QUOTE]

ei se oo ollenkaan väkisin kyhätty ateria. Jenkeissä monessaki paikoissa tulee juurikin noi pienet sipsipussit mukaan leivän kanssa. Joten oon kyllä mieltäny tuon ihan ketjun omaiseksi ateriaksi.

Ja joo tykkään kovasti. Yleensä tulee otettua clubi parmesanoreganoleivällä, chilikastikkeella :P

Kerran olen käyny, ja en oikee tykänny. Mieluummin hampurilainen.
Ehkä pitäis vaan osata valita täytteet oikein, mutta ei oo mielenkiintoa alkaa kokeilemaan (ja pettyä ties kuin monta kertaa).

Yhteistyössä