V
"vieras"
Vieras
Ei kenelläkään käynyt mielessä että esim uskonnolliset syyt voivat olla sellaisia että silloin tuo 10v sitten tapahtunut pettäminenkin voi olla paljon isompi asia kuin moni luulisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä perheiden rikkominen oman "omantunnon" puhtaaksi saamisen takiakaan ole oikein.
Kukaan ei tässä ole nyt toiminut oikein. Ei ap, kun aikoinaan petti mutta ei ystäväkään, jolla on mielestään oikeus puuttua asiaan.
Jättäisin, mulle on luottamus ja uskollisuus tärkeää parisuhteessa, enkä voisi elää
kumppanin kanssa joka olisi pettänyt ja rikkonut luottamuksen ja jättänyt viellä kaiken kertomatta. En pystyisi enää luottamaan mieheen, parisuhde olisi lopussa,
varsinkin kun mies itse on ollut samaa mieltä pettämisestä ja sen seurauksista.
Olisin pettämistä ja sen paljastumisesta loukkaantunut ja sydän verillä että en pystyisi antamaan anteeksi enkä unohtamaan.
Jos nyt oikein käsitin, niin tuo oli jonkun toisen idea tässä ketjussa. Vai oliko?
Eikä ap:n, että ei nyt häntä mollata ainakaan tuon takia. Sitä tarkoitin.
Sinäkö vaan hyväksyisit että sun kumppani olisi pettänyt sinnuu, pettänyt luottamuksen ? Okei, mie en tosiaankaan hyväksy enkä antaisi anteeksi pettämistä, vaikka olisi aikaa mennyt 10 vuotta tai 10 päivää, sama se.
Luottamus on rikottu, eikä sitä helpolla saa takaisin, enkä haluasi elää pettäjän
kanssa. Miulla ja kaikilla muillakin on oikeus parisuhteeseen jossa ei petetä, ei alkuaikoina eikä vuosien jälkeen.
Minä olen pettämistä vastaan, mutta en todellakaan rikkoisi tätä perhettä ja luopuisi miehestä jota rakastan vain siksi, että hän olisi erehtynyt kerran, suhteen ollessa siinä vaiheessa että emme vielä olleet varsinaisesti sitoutuneet toisiimme, emme olleet vielä vahvasti pari...ihan suhteen alussa siis, kun vasta tutustutaan ja kaikki on epävarmaa.
Sillä, missä olemme nyt, ja missä olemme olleet viimeiset 9 vuotta esimerkiksi (eli naimisissa, vanhempia) on suurempi merkitys kuin sillä mitä tapahtui joskus kun olimme juuri toisemme tavanneet.
Jättäisin, mulle on luottamus ja uskollisuus tärkeää parisuhteessa, enkä voisi elää
kumppanin kanssa joka olisi pettänyt ja rikkonut luottamuksen ja jättänyt viellä kaiken kertomatta. En pystyisi enää luottamaan mieheen, parisuhde olisi lopussa,
varsinkin kun mies itse on ollut samaa mieltä pettämisestä ja sen seurauksista.
Olisin pettämistä ja sen paljastumisesta loukkaantunut ja sydän verillä että en pystyisi antamaan anteeksi enkä unohtamaan.
Miusta ihminen joka pettää ei rakasta tai kunnioita kumppania eikä
parisuhdetta.