En tarvitse nyt mitään saarnoja tai vittuiluja mutta asiallisia vastauksia kaipaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mirri"

Vieras
Eli harrastin seksiä ja kortsu laitettiin mutta jossain välissä se on joko lähtenyt itestään tai seksikumppani ottanut pois,en tiedä mutta huomasin sit et sisällä on kalu jossa ei ole kortsua.Lopetin siihen heti mutta nyt mua pelottaa et mitäs jos.....Aina ollu niin tarkka näiden asioiden kanssa ja koskaan ei oo näin käynyt et kortsu olis lähteny kesken kaiken.Mitään muuta ehkäisyä en käytä kun kortsua.Ja ennen tällä ei olis ollu väliä kun olin suhteessa mut nyt kyllä vähän on.Mua pelottaa oikeesti.

Voithan ottaa katumuspillerin varmuuden vuoksi.

"Hormonaaliseen jälkiehkäisyyn käytetään erityisesti tätä tarkoitusta varten suunniteltua kahden tabletin pakkausta, jonka molemmat tabletit otetaan mahdollisimman pian suojaamattoman yhdynnän jälkeen, mieluiten 12 tunnin kuluessa, mutta viimeistään 72 tunnin sisällä"

niin se tärkein unohtu kokonaan.eli miten toi jälkiehkäisypilleri..voikohan sen ottaa huomenna kun tänään en sitä saa ja miten sit jos ei olekaan tapahtunut niin onko siitä pilleristä haittaa muuten?

En tajunnut kysymystä, niin mitäs vastais...

Vai pelkäätkö siis jotain tartuntaa?
Lääkärillä ja sitten kokeisiin, mutta niissäkin taitaa olla jokin "itämis/näkymis-aika"

No yleensä jälkiehkäisy otetaan juuri siksi kun ei tiedetä onko vahinko käynyt, jos jollain vippaskonstilla varmasti tietäisi että ei voi tulla raskaaksi niin eipä jälkiehkäisyä silloin tarvittaisikaan.

Ei ole haittaa muuta kuin että hormoniannos siinä on melkoinen ja sen mukaiset sitten oireet, pahoinvointia yms. Mutta ei siis mitään pitkäaikaisempaa. Usein ei jälkiehkäisyä pitäisi kuitenkaan käyttää, pari kertaa vuodessa korkeintaan.

[QUOTE="Kifa";25447765]No yleensä jälkiehkäisy otetaan juuri siksi kun ei tiedetä onko vahinko käynyt, jos jollain vippaskonstilla varmasti tietäisi että ei voi tulla raskaaksi niin eipä jälkiehkäisyä silloin tarvittaisikaan.

Ei ole haittaa muuta kuin että hormoniannos siinä on melkoinen ja sen mukaiset sitten oireet, pahoinvointia yms. Mutta ei siis mitään pitkäaikaisempaa. Usein ei jälkiehkäisyä pitäisi kuitenkaan käyttää, pari kertaa vuodessa korkeintaan.[/QUOTE]

Joo ei todellakaan tule tavaksi! Mä en tajua vaan mite se on hävinny kesken kaiken vai oliko toinen niin ovela et olis napannu sen pois...Mutta nyt pelottaa aivan suunnattomasti!

[QUOTE="mirri";25447801]saako sen pillerin apteekista vai lääkäriltä? pitää kai mennä huomenna heti työterveyshultoon.[/QUOTE]

Pillerin saa suoraan apteekista. Ei tarvi reseptiä. Googlaa Norlevo.

[QUOTE="mirri";25447851]voi perse ja pääsen vasta huomeenna klo 16 apteekkiin...sehän pitäs ottaa heti mielummin 12tunnin sisällä mut viimestään 72tunnin.[/QUOTE]

Ehkä yrittäisin "kovemmin" päästä sinne apteekkiin. Ne muut vaihtoehdot sitten vasta aikaa vieviä onkin...toisessa menee ainakin 18v..

Uusimmat

Yhteistyössä