V
Venakko Milanna
Vieras
Totta! Tätä rotua, mikä meille tulee, on alle 20 Suomessa. :O
Hiukanko oli onnenkantamoinen, että me valikoiduimme hakijoiden joukosta. Olemme 1/5 pennun saajista koko Suomessa.![]()
wau
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta! Tätä rotua, mikä meille tulee, on alle 20 Suomessa. :O
Hiukanko oli onnenkantamoinen, että me valikoiduimme hakijoiden joukosta. Olemme 1/5 pennun saajista koko Suomessa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539032:Eli ei kummosia. Ei pese meidän BMWTÄ JA AUDIA![]()
eli ensiks oot aivopestetty, jos luulet että vain audi ja bmw ovat parhaitaja toiseks, tuskin edes tiedät meidän muut autot ja ne merkit
Ei taaskaan aloittaja muistanut soittaa välittäjälle kun talo on myynnissä.... OMG
Ei taaskaan aloittaja muistanut soittaa välittäjälle kun talo on myynnissä.... OMG
Laitoin yyveetä tulemaan.wautoi on hieno. Mikä rotu se on jos saa kysyä
, meillä kans on yks koirista lunnikoira, niitä kans kuulema aika vähän, noin 100kpl Suomessa, me mietitetään nyt, miten voi auttaa ja jatka heidän sukua
No joo, mulla kuulema ainoa hyundai coupee genesis, joka on vuosi malli 2011 koko varsinais-suomessa, olimme siis ensimmäisiä jotka sen ostimme täällä, sekä se keltainen värija pinkki nissan väriltä on toinen Turussa, mutta nissan jukea on muuten paljon, paitsi ei pinkkia
Hinta kertoo vain kusetetuista asiakkaista.Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539132:Hintakin kertoo vähän autosta, tilastot, mutta ajele sää sun japseillaEi mua kiinnosta teiän romut pihassa
![]()
joo, en muistanut, niin kuin eilen sanoin, tänään taas unohtui, kun kävimme lasten kanssa syömässä ja elokuvassa
Hinta kertoo vain kusetetuista asiakkaista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539132:Hintakin kertoo vähän autosta, tilastot, mutta ajele sää sun japseillaEi mua kiinnosta teiän romut pihassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539194:HahhaaaMut mitä sitä ostaa enempää kun 2 autoo jotka pelaa kun unelmat ja on ulkonäköö, arvo säilyy viä 2 v päästäkin hyvänä. Toisin kuin Toyotissa ja Hondissa
![]()
pakko komentoida teijän tyyliin ,,vaan köyhät haluavat säilytä arvoon,,![]()
![]()
Melkoinen lasku hinnassa. Järkyttävää! :O Kymppitonni, ei helekuta!Sä oot oikeesti tyhmäJos meiän kaara makso 60 000 ni me saadaan siitä viä 2 v päästä yli 50 000 kun vaihdetaan viä uudempaan.
Sä oot oikeesti tyhmäJos meiän kaara makso 60 000 ni me saadaan siitä viä 2 v päästä yli 50 000 kun vaihdetaan viä uudempaan.
kerro sitten sun adin ja bemarin hinnat, haluan vertailla, minkälaisia romuja meillä oikeasti on, ehkä kaikki pakko pistää nyt vaihtoon:,(
jaaa, no mä olen sitten köyhä verrattuna sua, mun hyundai mitllä halusin ajaa maksoi vain 52 000... mutta mun mies sitten... no joo.... en komenttoi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539303:Tälläset autot
Audi Q7 3,0 V6 TDI 180 kW quattro Tiptronic Start-S 7p Maastoauto 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
BMW 325 i E90 Sedan Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Audi on musta, Bmw musta, mitkä meillä siis on.