jeeee, mun auto tulee jo viikon päästä, pinkki, pinkki:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta! Tätä rotua, mikä meille tulee, on alle 20 Suomessa. :O
Hiukanko oli onnenkantamoinen, että me valikoiduimme hakijoiden joukosta. Olemme 1/5 pennun saajista koko Suomessa. :D

wau:D toi on hieno. Mikä rotu se on jos saa kysyä:), meillä kans on yks koirista lunnikoira, niitä kans kuulema aika vähän, noin 100kpl Suomessa, me mietitetään nyt, miten voi auttaa ja jatka heidän sukua

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539032:
Eli ei kummosia. Ei pese meidän BMWTÄ JA AUDIA :D

eli ensiks oot aivopestetty, jos luulet että vain audi ja bmw ovat parhaita:D ja toiseks, tuskin edes tiedät meidän muut autot ja ne merkit

wau:D toi on hieno. Mikä rotu se on jos saa kysyä:), meillä kans on yks koirista lunnikoira, niitä kans kuulema aika vähän, noin 100kpl Suomessa, me mietitetään nyt, miten voi auttaa ja jatka heidän sukua
Laitoin yyveetä tulemaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539132:
Hintakin kertoo vähän autosta, tilastot, mutta ajele sää sun japseilla :D Ei mua kiinnosta teiän romut pihassa :D
Hinta kertoo vain kusetetuista asiakkaista. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539132:
Hintakin kertoo vähän autosta, tilastot, mutta ajele sää sun japseilla :D Ei mua kiinnosta teiän romut pihassa :D

kerro sitten sun adin ja bemarin hinnat, haluan vertailla, minkälaisia romuja meillä oikeasti on, ehkä kaikki pakko pistää nyt vaihtoon:,(

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539194:
Hahhaaa :D Mut mitä sitä ostaa enempää kun 2 autoo jotka pelaa kun unelmat ja on ulkonäköö, arvo säilyy viä 2 v päästäkin hyvänä. Toisin kuin Toyotissa ja Hondissa :D

pakko komentoida teijän tyyliin ,,vaan köyhät haluavat säilytä arvoon,, ;) :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä