jeeee, mun auto tulee jo viikon päästä, pinkki, pinkki:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä oot oikeesti tyhmä :D Jos meiän kaara makso 60 000 € ni me saadaan siitä viä 2 v päästä yli 50 000 € kun vaihdetaan viä uudempaan.

Jaa... ette meinaa pihasta pahemmin autoa liikuttaa kahteen vuoteen jos kymppitonnin vaan tippuu...

Itse sain 3kk käytetystä autosta -6000€...ovh oli 42 000€ ja risat.
Kunto täysin uutta vastaava, 9000km ajettu.

Saahan siitä tietenki pyytää mitä haluaa mutta harvempi maksaa...saattaa todellisuus iskeä sitten kahden vuoden päästä sinullekkin :D

Sanoit kerran, et sun miehes liiketoimet on etupäässä rehelliset, tai enimmässä määrin. Ootko koskaan aatellu, et mitäs sitten, jos kaikki romahtas ? Miten sä kestäsit esm rahattomuuden ?

trollimallikas.png

• Tykkää
Reactions: Akaatti
itseasiassa mun autoja eli hlö kohtaisia on

volksvagen golf, ensimmäinen auto millä treenasin vaan, ei ole uusi vaan 2007

toinen on toyota 2011

kolmas hyndai coupee genesis 2011

ja nyt nissan juke tulossa, kans 2011

meillä löytyy myös muut autot, mutta ne hlö kohtaisesti minulle, jooko liian isot tai liian urheilu tai kesä auttoja

Näistä jos pitäis valita, niin ajelisin tolla VW Golfilla, vaikkei olekaan "uusi"....

Milanna, ihan vitun sama mitä kukaan tänne kirjottaa. Nauti elämästä, nauti miehestä, nauti perheestä.

Ja haistata ketut näille helvatun narisioille täällä palstalla. Mie oon siusta aina tykänny, ja tuun tykkää tulevaisuudessakin.

Ja siul ei varmast oo koskaan ystävät vähissä, mutta jos kamua kaipaat laita yksityisviestiä miulle :)

Uusimmat

Yhteistyössä