MODET! Kertokaa, onko Björn mode vai miten hän pääsee katsomaan palstalaisten ip-osoitteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja it-asiantuntija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Eihän se ip auta ketään mitenkään :D Pitäisi tiedustella operaattorilta käyttäjätiedot, mutta kun ei ne saa luovuttaa niitä kuin viranomaisille tutkintaa varten.

Ei se ip ole sellainen asia että siitä Matti McKräkkeri näkisi suoraan että "jaahas, Jokipolku 4, Hamina, Jutta Poppana os. Eerikäinen, 64kg 171cm. D-kuppi, imettäessä FF".

Riippuu ip:sta. Mun julkisesta ip:sta saa selville kaiken. Jännää kun ihmiset puhuu asioista, joista oikeasti ei tiedä tarpeeksi.

Riippuu ip:sta. Mun julkisesta ip:sta saa selville kaiken. Jännää kun ihmiset puhuu asioista, joista oikeasti ei tiedä tarpeeksi.

Eli maksat kiinteästä ip:stä erikseen mitä 99,999% suomalaisista ei tee. Pois lukien ne firmat jotka tarvitsee kiinteitä ip:tä. Eikä sillä ip:llä saa muuta selville siinäkään tapauksessa kuin it vastuuhenkilön nimen ja firman nimen. Olettaen että operaattori edes kirjaa julkisesti ip:n vuokraajan tietoja, mitä harva operaattori tekee kotimaassa, korjaa toki jos olen väärässä. Seuraavaksi voitkin sitten kertoa miten paula peruspalstailija voi selvittää foorumien kautta ip:n kun ei ole mode tai ylläpitäjä.

Näkyviä modeja on listattu. Muitakin on ja he ovat niitä jotka eivät ole näkyviksi halunneet ja se heille suodaan, koska moderaattori saa usein syyttäkin herjat päälleen.

Björn ei ole moderaattori.

Miten tätä palstaa valvottaisiin, ellei moderaattori kykenisi näkemään ip osoitetta?
Moderaattoreilla on säännöt eikä mitään sääntörikkomuksia sallita, emme siis levittele kenenkään yksityisiä tietoja julki palstalle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä