Y
yksi yh
Vieras
Ei kuule ollut mitään viitteitä kun mies ei edes juonut alkoholia kun oli vasta 20 vuotias kun tavattiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei minulla ole mitään ongelmia,todella hyvä ja rikas elämä minulla on.
Varmasti oli jotain viitteitä jo alkuaikoina että viina kiinnostaa enemmän kuin perhe. Ei ne miehet yhdessä yössä aivan yhtäkkiä muutu.
Nimimerkki kirjoittikin 15 vuodesta eikä yhdestä yöstä, PÖNTTÖ!!! Tai sinä oot kenties niitä ihmisiä jotka eivät 15 vuodessa muutu mihinkään, eivät kehitä itseään. Tosiasia on se että ihmisen kuuluu muuttua, parempaan suuntaan tietysti mutta jotkut eivät mene parempaan vaan huonompaan, valitettavasti.
Sulla on ikävä asenne mutta ehkäpä joskus opit vaikka kantapään kautta.
Kyllä minulla on elämässäni ollut vastoinkäymisiä mutta niihin pitää varautua niin olen minä tehnyt.Pitää olla varaa maksaa esim. vuokra jos ero tulee yms.varautumisesta on kaikessa kyse.
Kyllä minulla on elämässäni ollut vastoinkäymisiä mutta niihin pitää varautua niin olen minä tehnyt.Pitää olla varaa maksaa esim. vuokra jos ero tulee yms.varautumisesta on kaikessa kyse.
Sä et voi kuule elämässä varautua ihan kaikkeen. Joskus voi mennä elämä niin pieleen ettei säästöt riitäkään. Ja kyllä se on se henkinen pääoma mikä on tässä elämässä tärkeintä tärkeempää kuin suuri pankkitilin saldo. Kunhan olet tasapainoinen, rakastava vanhempi niin lapsi arvostaa sitä enemmän kuin rikasta vanhempaa.
Kun sitä voisi vähän miettiä kenen kanssa niitä lapsia tekee ja vaikka ei rikas olisikaan niin voisi miettiä pystyykö niitä itse elättämään, ei lapsi pelkällä rakkaudella elä.
Kyllä minulla on elämässäni ollut vastoinkäymisiä mutta niihin pitää varautua niin olen minä tehnyt.Pitää olla varaa maksaa esim. vuokra jos ero tulee yms.varautumisesta on kaikessa kyse.
Kyllä minulla on elämässäni ollut vastoinkäymisiä mutta niihin pitää varautua niin olen minä tehnyt.Pitää olla varaa maksaa esim. vuokra jos ero tulee yms.varautumisesta on kaikessa kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26270058:Minä inhoan hämähäkkejä.
Aina valittavat vaikka sossu maksaa kaikki koko elämäsin. Yksikin yh-äiti valittaa koko ajan asumisestaan yms. vaikka sossu maksaa kaiken,tiedän kun se ei käy töissä. Ja omaa tyhmyyttään on yh kun teki juopolle 2 lasta.
Mä olin jonkin aikaa yh-äiti mutta koulutukseltani maisteri ja maksoin/maksan aikamoiset verotulot tällekin maalle. Joten älä please jaksa yleistää kaikkia samaan nippuun! Vaikkakin tässä taas takana varmasti aikamoista provosoimista.