Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se tää Mario Lopez?

MARIO%20LOPEZ%20MAG%2045.jpg

Aika namu. :D

[QUOTE="WOW";26271007]Kuinka kauan siellä Mexikossa pitää oikein olla?[/QUOTE]

miehellä viimeinen rokote 4s päivää ja minulla 8pv ja 2 päivää lepoa van, sitten vast voin lähteä takas:/, mä en rehellisesti sanottua jaksa noin kauan olla, mutta ei ole enää muita vaihtoehtoja

siis mihin se rokote oikein laitetaan?

sen verran voin sanoa konkurssiin menneessä lääkefirmassa työskennelleenä että kukaan ei tee sitä ilman palkkaa ja että rahoitusta voi olla vaikeaa saada. suomessa siis. ilmeisesti tällä rokotteella on jo myyntilupa meksikossa koska niitä "ihmiskokeita" ei tehdä maksavilla asiakkailla.

Meksikossa ja Brasiliassa on jo myyntilupa, mutta heillä tosissaan ei ole rahaa taistella, että se pääse etenpäin, he myönsivät sen minulle, kun mä kysyin miks se ei ole muualla, mutta nyt joku löytyi joka rahoittaa

[QUOTE="Rikkupilli";26268832]Nopeastipa katsoit Mexicon. Eikös sen pitänyt olla suuri kaupunki?[/QUOTE]

Mexico City oli 90-luvulla, kun siellä vierailin 20 miljoonan asukkaan kaupunki, ja kasvoi koko ajan. Lienee melkoisesti suurempi nyt.

Epäilen, että Milanna on menossa katsomaan Teotihuacania, joka sekään ei ole mayojen rakentama, eikä ainakaan mikään kylä. Hieno paikka sinänsä - ja tuo on turistien yleisin kohde Mexico Cityn lähellä.

Itse Mexico Citystäkin löytyisi jo sieltäkin historiallista nähtävää, zocalo (tori), jonka vieressä rauniot (Templo Mayor), jotka ovat 7 kerroksessa päällekkäin, arkeologinen museo, ja kirkko, johon on alkujaan noustu rappuja ylös, nyt mennään rappuja alas. Myös Xochimilcon kanavat ja markkinat ovat elämys. Xochicalcon raunioalue sijaitsee myös lähellä ja on upea, samoin Taxcon hopeakaupungista saa hienoja koruja.

Voi rupesipa tekemään mieli reissuun.

[QUOTE="WOW";26271051]Pyydä ens kerralla, jos tämä herra antaa sen rokotteen? :D[/QUOTE]

pervoja te olette:D. No mutta Mario Lopez kans pervo, se katsoi mun alapää ja sanoin Ftw tästäkö melkein 5kg vauva tuli, haha:D mutta se on sellainen hauska

[QUOTE="vieras";26269060]700$ = maltaita? Tai no, ostarin pubissahan sillä saa jo monia keskioluttuoppeja, eli sulle maltaita.[/QUOTE]

Katos, mielenterveyspotilaskin jälleen vapaalla! Muistathan kuitenkin ottaa joka aamu ne pillerit jos Lunan kirjoitukset noin ahdistaa? Ja kannattaa soittaa osastolle jos vaikka pääsisit aiemmin takas lepäämään!

ja varmaan niin noita rokotteita juuri turhakkeille jaellaan kun maapallolla ylikansoitus? tarkoitus on juuri tyhjät syöjät saada maapallolta pois. jäljelle jäävät alempi, siis työhön kykenevä luokka ja ylin älymystö, jolla tieto ja teknologian hallinta.

[QUOTE="vieras";26271088]Laita kuvia mitä oot ostanut :)[/QUOTE]

no on aika noloa nyt ota kuva joka vaatteesta kun ollaan vielä sen perheen luona, mutta tänään pääsemme jo hotelille:D onneks

Yhteistyössä