V
"vieras"
Vieras
Ekasta viestistä uupui ääkköset, sit ne löytyi kuin taikaiskusta! Vai herpaantuiko keskittymiskyky, että unohtui kirjoittaa ilman ä-pisteitä? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et osaa lukea.Se ehkäisee muttei paranna.!!!!!
Se ehkäisee muttei paranna.!!!!!
Mun on pakko kertoa mitä tänään vielä sain tietä Meksikosta. Täällä on hoito diabetekseen. Se perhe kellä nyt ollaan, heidän sukulaisella Usa:sta oli diabetes, mutta ei sellainen, milloin laitetaan jo pikkin vaan tablettia se söi. Niin täällä on joku ihmeillereita jotka parantaa siitä, 2-3kk pitää syödä... jos joku halua voin kysyä lisää, kun niitä yks myös vei Usa:aan, eli ehkä niitä saa lentokoneseen. Kaikenalisia hoitoja maailmassa, en ymmärrä, miks ei muualla sellaista sitten ole?:|, eikä tää oo oikeasti mikään vitsi, en itsekään usko, että noin vaan jopa sellaista saa parantaa
no voi hyväinen aika, ihmee kun tuttulla se meni pois, varma joku super ihme tapahtui, huoh!!!!Voi hyvänen aika.
Jos syöpään olisi joku parantava hoito ( karsinoomahan on pahanlaatuinen kasvain ) ja vieläpä rokotteen muodossa, sitä ei varmastikaan enää testailtaisi missään meksikon perukoilla ja uutisointi olisi hiukan eri luokkaa kuin mitä nyt ( tietoa ei edes saatavilla..).
Parantava hoito syöpään olisi aikamoinen juttu.
no voi hyväinen aika, ihmee kun tuttulla se meni pois, varma joku super ihme tapahtui, huoh!!!!
Ei Milanna syövästä minusta puhunut, vaan noista esiasteista.Kai sä ymmärrät että se on ihan hurja juttu jos jollain pistoksella saadaan syöpä pois?
Miksi siitä ei uutisoida missään vai olisiko sulla linkkiä jonnekin?
Mun on pakko kertoa mitä tänään vielä sain tietä Meksikosta. Täällä on hoito diabetekseen. Se perhe kellä nyt ollaan, heidän sukulaisella Usa:sta oli diabetes, mutta ei sellainen, milloin laitetaan jo pikkin vaan tablettia se söi. Niin täällä on joku ihmeillereita jotka parantaa siitä, 2-3kk pitää syödä... jos joku halua voin kysyä lisää, kun niitä yks myös vei Usa:aan, eli ehkä niitä saa lentokoneseen. Kaikenalisia hoitoja maailmassa, en ymmärrä, miks ei muualla sellaista sitten ole?:|, eikä tää oo oikeasti mikään vitsi, en itsekään usko, että noin vaan jopa sellaista saa parantaa
Kai sä ymmärrät että se on ihan hurja juttu jos jollain pistoksella saadaan syöpä pois?
Miksi siitä ei uutisoida missään vai olisiko sulla linkkiä jonnekin?
No carcinoma in situ on syöpää, mutta siinä esiasteesta seuraavana, että ehkä siihenkin rokote voi vielä vaikuttaa. Lähinnä kuitenkin noista esiasteista on parannuttu.Eikö karsinooma olekaan enää syöpä :O
Etkö sä oikeasti ymmärrä mitä tuossa aiemmin sulle yritettiin sanoa eli kun tämä maxicolainen lääkäri antaa sulle noita rokotteita ja kun käyt sielä samalla lääkärillä kontrollissa niin tottakai kontrollin tulos on että sulla ei ole hpv:ta (vaikka se sulla vielä olisikin), koska muuten se heikentäisi rokotteen uskottavuutta.
Näin toimimalla lääkäri voi myydä vaikka mitä lumelääkettä muka tehokkaana! Tämän takia kannattaisi käydä kontrollissa jossain muualla kuin sielä mexicossa.
Tiesitkö muuten että sielä on myös lääkäreitä jotka ovat keksineet päästään kaikki tutkimustulokset ja valehtelevat potilaille päin naamaa vain saadakseen heidän rahat.
Etkö sä oikeasti ymmärrä mitä tuossa aiemmin sulle yritettiin sanoa eli kun tämä maxicolainen lääkäri antaa sulle noita rokotteita ja kun käyt sielä samalla lääkärillä kontrollissa niin tottakai kontrollin tulos on että sulla ei ole hpv:ta (vaikka se sulla vielä olisikin), koska muuten se heikentäisi rokotteen uskottavuutta.
Näin toimimalla lääkäri voi myydä vaikka mitä lumelääkettä muka tehokkaana! Tämän takia kannattaisi käydä kontrollissa jossain muualla kuin sielä mexicossa.
Tiesitkö muuten että sielä on myös lääkäreitä jotka ovat keksineet päästään kaikki tutkimustulokset ja valehtelevat potilaille päin naamaa vain saadakseen heidän rahat.
MISSÄ MUN TUTUT ASUU SIELLÄ TUTKITAAN HPV JA MEXICON JÄLKEEN HEILLÄ EI SIITÄ OLLUT....Miks te pidätte jokaista niin tyhmänä, en tajua, ei se Suomi oo mikään ihme maa, missä vain siellä kaikki tehdään oikein, teijän pakko oikeasti tutustua maailmaan eikä elää omassa pienessä maailmassa. Ja kyllä on täällä myös pillerit biabetikseen... onko pahaa jos mä kerron? Onko pahaa jo joku parani? Ja mihin mä uskon? Se on mun ystävä eikä mikään joka myy mulle pillereita, ei juma....
jos täällä lääkärit olisivat halunnet mua kusetta, niin tuskin se olisi sanonut että älä tuu 3kk päästä, biopsia riitä Suomessa