metsänpeitolta voisin kysyä koska voisimme tavata ja juoda lyyrillisesti lasillisen.
Hyvin lyyrillisesti, jos lasillisia tulisikin enemmän nautittua.
Hyvin lyyrillisesti, jos lasillisia tulisikin enemmän nautittua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaiketi on. Kohta on pari viikkoa varsin vapaata aikaa. Sitten suuntana ne eteläisemmät residenssini. Pitäisi vielä se yksi autonomistaja saada mukaan.
hyvä.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26436955:Kesällä, kesällä. :heart:
saisi.Niin, autoileva saisi myös tulla paikalle.
Olen ollut tekemässä muita juttuja... opintoja hörhö-alalla jne.Työkseni teen monenmoista huonosti palkattua tai palkatonta, nyt lähinnä käsitöitä ja muuta sälää ja noituuksia. Seuraavaksi Kanadassa.
Työmatka, ainakin aluksi. Sittenhän sen näkee
Ja ei tuosta äijästä mitään selkoa ota, siis sairaudestakaan. Minulta alkaa olla jaksaminen loppu. Siksikin tulee reissu sopivaan kohtaan.
Viikonkin nyt vain aluksi. Katsotaan sitten, mitä mahdollisuuksia aukenee, jos aukenee.![]()
Olen ollut tekemässä muita juttuja... opintoja hörhö-alalla jne.Työkseni teen monenmoista huonosti palkattua tai palkatonta, nyt lähinnä käsitöitä ja muuta sälää ja noituuksia. Seuraavaksi Kanadassa.
Eräässä kansainvälisessä netti-ryhmässä olen nyt ihan johdonmukaisesti (siis minä!) opiskellut oikeastaan tämän vuoden. Tavoitteena ei ole mikään initaatio tms
Itsensä tuntemista, meditaatiota. Laajasti, ilman hokkuspokkusta. Vaikka sitäkin tuntuu tapahtuvan...
Ei siis mikään Tylypahkan kirjekurssi tää?
Haaveileeko Astrolabe vielä rintojen poistosta?
Toivottavasti ei![]()