Gallup! Keneltä palstalaiselta haluaisit kysellä? Ja mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26432680]Astro, kannattais aloittaa tuosta oma ketju...

Haluan kysyä Mummeliisalta että paheksutko mitään?

Jonsered: missä olet? Mitä teet työksesi?

Metis: kauanko olet palstaillut?[/QUOTE]

Olen ollut tekemässä muita juttuja... opintoja hörhö-alalla jne. :whistle: Työkseni teen monenmoista huonosti palkattua tai palkatonta, nyt lähinnä käsitöitä ja muuta sälää ja noituuksia. Seuraavaksi Kanadassa.

Olen ollut tekemässä muita juttuja... opintoja hörhö-alalla jne. :whistle: Työkseni teen monenmoista huonosti palkattua tai palkatonta, nyt lähinnä käsitöitä ja muuta sälää ja noituuksia. Seuraavaksi Kanadassa.

Mitä mitä mitä... oletko sinä lähdössä työmatkalle Kanadaan vai ihanko on pitempiaikaisesta oleskelusta tai työstä kyse?

Joskos ukon sairaus on selvinnyt? Onko missä kunnossa?

[QUOTE="vieras";26566336]Mitä mitä mitä... oletko sinä lähdössä työmatkalle Kanadaan vai ihanko on pitempiaikaisesta oleskelusta tai työstä kyse?

Joskos ukon sairaus on selvinnyt? Onko missä kunnossa?[/QUOTE]

Työmatka, ainakin aluksi. Sittenhän sen näkee ;)

Ja ei tuosta äijästä mitään selkoa ota, siis sairaudestakaan. Minulta alkaa olla jaksaminen loppu. Siksikin tulee reissu sopivaan kohtaan.

[QUOTE="vieras";26566363]Aiotko olla ihan pitkäänkin siellä? =)[/QUOTE]

Viikonkin nyt vain aluksi. Katsotaan sitten, mitä mahdollisuuksia aukenee, jos aukenee. :)

[QUOTE="vieras";26566433]Hyvää matkaa![/QUOTE]

Kiitos!

Jokaisen pitäisi saada tilaisuus tehdä asioita, joita rakastaa ja joissa on hyvä. Ja tässä on minun tilaisuuteni. Ja kävi miten kävi, olen pääsemässä Kanadaan siitä puhuttuani vuosia. :D

[QUOTE="vieras";26566441]Nuo opinnot hörhö-alalla kiinnostaa, jos voisit vähän kertoa?[/QUOTE]

Eräässä kansainvälisessä netti-ryhmässä olen nyt ihan johdonmukaisesti (siis minä!) opiskellut oikeastaan tämän vuoden. Tavoitteena ei ole mikään initaatio tms

[QUOTE="vieras";26566508]Meditaatiota, energian välitystä, selvänäkemistä...? Sorry nyt, että utelen, mutta kiinnostaa.[/QUOTE]

Itsensä tuntemista, meditaatiota. Laajasti, ilman hokkuspokkusta. Vaikka sitäkin tuntuu tapahtuvan...

Yhteistyössä