Jospa niillä kahdella ystävälläsi on huonoja kokemuksia raaskaaksi tulleiden naisten seurasta? Kuten "pieno" jo sanoikin, niin ei läheskään kaikkia lapsettomia naisia kiinnosta kavereidensa SF-mitat, virtsan valkuaiset, rakenneultrat, yövalvomiset, vauvan kakkavaipat jne. Varsinkaan, jos ne aiheet toistuvat joka ainoa kerta, kun ollaan yhteyksissä. Mulla on ollut lapsettomia ystäviä silloin, kun olen tullut raskaaksi, ja heidän kanssaan olen sitten jutellut sellaisista asioista, jotka kiinnostavat molempia. Raskauteen, synnytykseen ja lapsiin liittyvistä asioista niiden kanssa, joita nuo aiheet kiinnostavat. Enhän mä työasioistanikaan paapata sellaisille ystävilleni, jotka eivät niistä mitään tajua, mutta työkavereiden ja muiden alalla olevien ystävieni kanssa niistä voi jutella.
Mä olen lisäksi arvostanut lapsettomia ystäviäni, koska juuri heidän seurassaan pääsi aina hetkeksi eroon siitä lapsiperheen arjesta, jota elämä siihen aikaan 99,9%:sti oli. Odotin heidän tapaamistaan aina innolla, koska tiesin, että heidän suustaan ei putkahda kysymystä "jokos teidän Nico-Petterille on puhjennut hampaita?" tai jotain muuta vastaavaa.