H
"hohhoijaa"
Vieras
Mutta se raja on aika alhaalla...
Mistä tiedät missä rajani kulkee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta se raja on aika alhaalla...
Meillä ihan sama ongelma, paitsi että kaipaan apua matikassa. Lähetän miehelle omia laskutehtäviäni ja hän palauttaa ne korjattuna, mutta EI LÄHETÄ OMAA LASKUTEHTÄVÄÄ KOSKAAN minulle. Eilen meni hermot, ja sanoin, että jos ei ala tehtävää kuulumaan viikon sisällä, niin pakkaan tavarat ja lapset ja muutamme äitini luo. Siinähän derivoi sitten yksikseen.
Vain sen minkä olet tässä ketjussa kertonut. Valaise lisää asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja yritetääs....;27961762:Jotain tällaista luen riveiltä ja vähän välistäkin:
Sen sijaan, että ap vaatisi kaikkien asioiden tapahtuvan juuri hänen tavallaan (kuten jotkut ovat tässä kritisoineet), hän toivookin, että edes jotkut asiat tapahtuisivat hänen tavallaan. Onko siis niin, että mies ei lainkaan "anna periksi" sinun tyylillesi tai tee kompromisseja?
Meillä ollut vähän samaa ongelmaa joskus. Kumma juttu kuinka arvottomaksi ja näkymättömäksi sitä voi itsensä tuntea, jos toinen jatkuvasti sivuuttaa minun toiveeni, ikään kuin niillä ei olisi mitään merkitystä. Ja kun näistä asioista on puhuttu useasti eikä muutosta tapahdu, muuttuvat alunperin hyvinkin pienet ja triviaalit asiat elämää hallitseviksi. Niinhän se on, että yksi vahvimmista perustarpeista on tulla ymmärretyksi ja kuulluksi. Se kuuluu siihen ihmisarvoon.
Meillä ihan sama ongelma, paitsi että kaipaan apua matikassa. Lähetän miehelle omia laskutehtäviäni ja hän palauttaa ne korjattuna, mutta EI LÄHETÄ OMAA LASKUTEHTÄVÄÄ KOSKAAN minulle. Eilen meni hermot, ja sanoin, että jos ei ala tehtävää kuulumaan viikon sisällä, niin pakkaan tavarat ja lapset ja muutamme äitini luo. Siinähän derivoi sitten yksikseen.
Häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Justpa näin;27961938:Mies tekee jotakin täysin pyyteettömästi auttaakseen vaimoaan. Mies ei hyödy yhtään mitenkään siitä että auttaa vaimoa englannissa. Mutta ei, mies on perseestä ja parisuhde piloilla, kun korjaukset tehdään uuteen tekstiin eikä suluissa vanhan tekstin sekaan.
Voi kiesus.
Aika läheltähän se nyt kuitenkin on. Muutamalla sentillä vaan heittää.
Luulen että sinun on totuttava siihen että mies ei pidä lupauksiaan.