N
"niitti"
Vieras
No miksi anoppi tahtoi ajaa autoa, ellei auttaakseen?
No auttaakseen tietysti, mutta olisi hänellä myös ollut täysi oikeus kieltäytyä ja tehdä mitä huvittaa minun puolestani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miksi anoppi tahtoi ajaa autoa, ellei auttaakseen?
Eli anopin olisi pitänyt kieltäytyä? Hän ei hyvää hyvyyttään suostunut avuksi, koska olisi ollut myös mahdollisuus kieltäytyä? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Mutta anoppi ei ilmeisesti etukäteen tiennyt, että suostumalla teille kuskiksi siirtyy myös kaikki vastuu TEIDÄN LAINAAMASTA autosta hänelle?
jos kuskina olis ollut appi tai lanko niin vahinkoa ei ylipäätään olisi syntynyt
vähän OT mutta toistaitoisen ja köyhän kuskin ei kannattais lainata autoa jossa ei ole kaskoa...