N
"niitti"
Vieras
Et ole tosissasi? Vielä tärkeämpää on opettaa lapsille mikä on oikein ja mikä väärin. Se, että teillä tavarat ovat hieman sekaisin on paljon vähäisempää kuin se, mitä kaverinne, joka teillä auton lainasi, tuntee, kun ostatte huonekalut vaikka ette pystyneet korvaamaan heille aiheuttamia vahinkoja. Tai siitä, mitä anoppi ajattelee.
He tietävät taloudellisen tilanteemme ja heistä tuntuu myös pahalta ,ettemme saaneet huonekaluja.
Ja mielestäni vahingontekijä korvaa vahingon ja niin tahdon myös lapsillemme opettaa.