Taas yksi hyvä syy miksi en lainaa koskaan autoani kenellekään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kavereilla on mahdollisuus korvaukset hakea vaikka oikeusteitse. Hehän eivät aapeen ja miehensä rahoja halunneet. Syyllisyys on lain mukaan yksiselitteinen, kuljettaja mokasi eli kuljettaja korvaa.
Toimivin ratkaisu tässä olisi se, että anoppi nyt maksaisi oman källinsä ja aapee miehineen tekisi anopin kanssa korottoman diilin maksaa vaikkapa kolmasosa korjauskuluista takaisin pikkuhiljaa. Näin säilyisi välit ja anoppikaan ei joutuisi kärsimään liikaa elämän epäreiluudesta, että hyvää hyvyyttään autettuaan ajoissa joutuu yksin maksamaan kalliin laskun.
Kaverit eivät halunneet aapeen ja miehensä rahoja. Tältä pohjalta siis tämä oikeudenkäyntiajatus.
Edelleen tuo jälkimmäinen ehdotukseni olisi se toimivin, kunhan anoppi ymmärtäisi vastuunsa ja maksaisi summan auton omistajille. Siitä voitaisiin sitten neuvotella, mitä aapee miehineen osuudekseen maksaa, jos maksaa.