A
"aapee"
Vieras
En ole pitänyt isääni yhteyttä 10-vuoteen ja tiedän hänen olevan kaulaa myöten kaiken maailman veloissa. Mitä pitää tehdä, kun hän kuolee vai pitääkö tehdä mitään. Empä tiedä, että saanko edes tietoa, kun hän kuolee eikä pahemmin edes kiinnosta, muuta kuin siinä mielessä jos minulle meinaa tulla asiasta jokin lasku.