Vaimo on ihastunut toiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jarppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jarppa"

Vieras
En nyt ihan tarkkaan tiedä, miksi tämän tänne kirjoitan. Ehkä haluaisin jotain kommentteja tai jotenkin muuten vaan jakaa tämän tilanteen.

Eli kuten otsikostakin näkyy, vaimoni on ihastunut toiseen mieheen. Me olemme olleet naimisissa noin 5,5 vuotta. Meillä on kaksi poikaa, 6 ja 2 vuotiaat. Meillä on mennyt ihan hyvin, mitä nyt joskus on ollut jotain riitaa, mutta siis noin niin kuin yleisesti ottaen on ihan hyvin mennyt.

Nyt elokuussa vaimo palasi äitiyslomalta jatkamaan opiskeluitaan viimeiseksi vuodeksi. Siellä opistossa vaimoni tapasi täydellisen kopion itsestään tosin miespuolisena. He ovat niin toistensa kaltaisia. Alussa olin vilpittömän iloinen vaimoni puolesta. Hänellä kun ei ole oikein koskaan ollut paljoa ystäviä.

Tässä parin kuukauden kuluessa on kehittynyt kaikenlaisia tunteita ja nyt ollaan ajauduttu tilanteeseen, jossa heidän on vaikea pitää näppejään toisista erossa. Useina päivinä ovat kuulemma viime viikolla ja tällä viikolla päätyneet suutelemaan. Annoin sen anteeksi. Onneksi eivät olleet sen pidemmälle menneet. Seksistäkin ovat kuulemma puhuneet, mutta onneksi eivät päätyneet harrastamaan sitä.

Jo aiemmin olimme vaimoni kanssa on sovittu pelisäännöistä; mielestäni on täysin ok olla sillä asteella mitä ystävät ovat ja siihen ei kuulu kaikenlainen kähmiminen ja suuteleminenkaan. Ja sitten kuitenkin he päätyivät tähän.

Minua häiritsi kun hän iltaisin viestitteli tämän kanssa. Myönnän, että olen tullut mustasukkaiseksi. Ratkaisuksi ongelmaan he keksivät jatkaa viestittelyä nettifoorumin kautta, jossa minä en ole rekisteröityneenä.

Kyllä minä aavistan mihin tämä menee vääjäämättä. Erostakin olemme puhuneet, mutta en haluaisi romuttaa perhettämme. En näkisi poikiemme kasvavan. En haluaisi olla pelkästään viikonloppuisä. Olen itse kasvanut ilman isää, en haluaisi samaa kohtaloa omille pojillemme.

Olen yrittänyt ottaa vaimoani huomioon kaikin erilaisin tavoin. Se nyt vain tuntuu olevan jokseenkin hyödytöntä kun hän niin kovasti kaipailee sitä uutta ihastustaan. Nyt on juuri alkanut viikon syysloma ja vaimo kaipailee tätä uutta ihastusta jo nyt. Joutuu peräti viikon olemaan näkemättä häntä.

Ihme nössykkä. Eipä ihme että potkitaan päähän ja sumutetaan kuin vierasta sikaa. Ei nainen voi arvostaa ja rakastaa miestä joka ei anna itselleen mitään arvoa.

Tähän olisi helppo ratkaisu jos meillä ei olisi lapsia. Perheen vuoksi joutuu kestämään kaikenlaista.

Se muuten jäi mainitsematta. Että vaimoni on ollut vuosia opiskelemassa ja äitiyslomalla vuoron perään. Taloudellisen taakan koko perheen elätyksestä olen kantanut minä. Maksan kaikki autoihin ja taloon liittyvät kulut ja maksut. Kaikenlisäksi ruokalaskukin jää pääosin minulle.

Tämä tilanne tuntuu niin monella tasolla epäreilulta. Ei minkäänlaista lojaaliutta edes.

Mutta perhe on tärkein minulle. Kun jotenkin saisi pidettyä tämän kasassa.

Laita muija pihalle. Anna viikko aikaa etsiä vuokra-asunto, mutta pettäjänä saa lähteä menee.

Voi olla että tulee vielä järkiinsä, kun on hetken rietostellut sen prinssinsä kanssa oikein olan takaa, mutta haluatko sitten enää ottaa takaisin, tuskin?

Älä luovuta, keskity nyt vain pohtimaan miten pärjäät jos jäät poikien kanssa kolmistaan, kyllä sä pärjäät!

Surullista. Naisille voisi sanoa et laita se äijä pihalle... Mutta kun nainen saa lähihuoltajuuden lähes aina! Mites isä? Haluaa pelastaa suhteen koska haluaa asua ja elää lasten kanssa :(

[QUOTE="Shh";29112181]Surullista. Naisille voisi sanoa et laita se äijä pihalle... Mutta kun nainen saa lähihuoltajuuden lähes aina! Mites isä? Haluaa pelastaa suhteen koska haluaa asua ja elää lasten kanssa :([/QUOTE]

Juuri näin. Tähän oli aika hyvin kiteytetty koko meidän tilanne!

Jäi muuten mainitsematta, että tämä vaimoni ihastuksen kohde on myös tahollaan naimisissa. Ovat olleet suurin piirtein yhtä kauan naimisissa kuin mekin. Vaimoni ihastuksen kohde on ilmeisesti valmis ajamaan sen avioliiton alas tämän uuden suhteen tieltä.

Semmoinen tilanne tässä vieläpä on, että vaimoni käy opiskelemassa toisella paikkakunnalla. Noin 130km päässä. Jos ero tulee, haluaa hän muuttaa sinne ja viedä lapset sinne. En todellakaan näkisi lapsia muutakuin silloin tällöin viikonloppuisin.

ihastuksia tulee ja menee mutta ne menee itsestään ohi jos niiden antaa olla eikä ruoki niitä

aapeen vaimo on ohittanut tämän vaiheen ja antanut ihastuksen kehittyä suhteeksi eikä siitä enää taida olla takaisin paluuta

JSSAP

Ruutiukko on oikeassa, olen ollut yli 13.v yhdessä mieheni kanssa, ja ihastuksia on tullut ja mennyt, yksi meinasi kehkeytyä pidemmälle, ei tosin ollut mitään fyysistä vielä, niin tein omat ratkaisuni ja vaihdoin työpaikkaa!!
Ei joka ihastumisen takia perhettä olla jättämässä!:D

Ap alappas pakkaamaan sen emännän tavaroita, laita eropaperit vetämään(netissä voi täyttää), ja haet yksinhuoltajuutta, sanot lastenvalvojalle vaimosi olevan kevytkenkäinen, lapsilla tulee todennäköisesti olemaan monta isä ehdokasta tulollaan??

Ihastumiset kuuluu ihmiselämään, sille ei voi mitään. Se miten asian käsittelee, niin sille aikuinen ihminen voi tehdä jotain. Avioliittoleiri, voisitteko kokeilla kerran tätä?

Haluaisin uskoa, että ihastus menee ohi. Tai oikeastaan; haluaisin toivoa niin. Kai siihen vielä pieni toivonkipinä on. Mutta kuten sanottua, ihastumisvaihe alkaa olla jo mennyt ja se kuvio on kehittymässä suhteeksi.

Toisaalta ajattelen, että jos meidän suhde kestää läpi koko tämän tilanteen, niin tämä meidän suhde vahvistuu ja kestää sen jälkeen melkein mitä vain (pettämistä ei tietenkään).

[QUOTE="vieras";29112128]Ihme nössykkä. Eipä ihme että potkitaan päähän ja sumutetaan kuin vierasta sikaa. Ei nainen voi arvostaa ja rakastaa miestä joka ei anna itselleen mitään arvoa.[/QUOTE]AAMEN.

Kukaan itseään kunnioittava mies ei alistu tuollaiseen tilanteeseen. Nuo ovat niitä tilanteita joissa on tehtävä isoja, kipeitä mutta tärkeitä päätöksiä. Henkilökohtainen harkittu ja kokemuksen perusteella sanomani neuvo sinulle on, ja tämä ei ole provo:

Jätä se nainen. Nyt. Äläkä katso IKINÄ taaksesi. Pidä kiinni kaikista oikeuksistasi viimeiseen asti ja hanki ehdottomasti ammattiapua erotilanteeseen jos vähänkin koet ettet itse suoriudu. Esimerkiksi juristin palkkiot ovat pieni hinta siitä ettei nainen riko perheesi lisäksi myös talouttasi.

Toisia miehiä kaulaileva ja suuteleva ja niistä haaveileva nainen ei ole mikään vaimo. Sellaisille on ihan omat nimityksensä ja sellaisten paikka ei ole perheessä.

[QUOTE="Jarppa";29112219]Semmoinen tilanne tässä vieläpä on, että vaimoni käy opiskelemassa toisella paikkakunnalla. Noin 130km päässä. Jos ero tulee, haluaa hän muuttaa sinne ja viedä lapset sinne. En todellakaan näkisi lapsia muutakuin silloin tällöin viikonloppuisin.[/QUOTE]Älä HELVETISSÄ suostu tuollaiseen. Naisella ei ole MIKÄÄN yksinoikeus lapsiin ja heidän kaappaamiseensa pelkästään sen perusteella että omistaa pillun ja tissit.

Mutta kyllähän vaimosi jo pettää. Miksi hyväksyt sen hiljaisesti? Te siis ihan keskustelette neutraalisti tuosta pettämistilanteesta?

Erikoinen suhtautumistapa sinulla, on osaa oikein astua kenkiisi kun itse vastaavassa tilanteessa latoisin suoralta kädeltä vaimolle kaikki ajatukseni ja lopuksi kieltäisin enää ikinä olemasta yhteydessä tähän kolmanteen osapuoleen tai sitten voisi kerätä kamansa ja lähteä talostanne HETI samalla sekunnilla, ilman lapsia.

Erosta Elossa :: Miessakit ry

Ota oikeuksistasi selvää ja pidä niistä kiinni. Missään nimessä et luovu lapsistasi ja anna lupaa muuttaa eri paikkakunnalle.

Kiitoksia linkistä. Täytyy tutustua tuohon kunnolla.

AAMEN.

Kukaan itseään kunnioittava mies ei alistu tuollaiseen tilanteeseen. Nuo ovat niitä tilanteita joissa on tehtävä isoja, kipeitä mutta tärkeitä päätöksiä. Henkilökohtainen harkittu ja kokemuksen perusteella sanomani neuvo sinulle on, ja tämä ei ole provo:

Jätä se nainen. Nyt. Äläkä katso IKINÄ taaksesi. Pidä kiinni kaikista oikeuksistasi viimeiseen asti ja hanki ehdottomasti ammattiapua erotilanteeseen jos vähänkin koet ettet itse suoriudu. Esimerkiksi juristin palkkiot ovat pieni hinta siitä ettei nainen riko perheesi lisäksi myös talouttasi.

Toisia miehiä kaulaileva ja suuteleva ja niistä haaveileva nainen ei ole mikään vaimo. Sellaisille on ihan omat nimityksensä ja sellaisten paikka ei ole perheessä.

Kiitoksia tästä. Täytyy vähän puntaroida tätä tilannetta.

Kiitoksia kaikille tähän ketjuun vastanneille. Ainakin oma olo on helpottuneempi. On vähän tuntunut siltä, että teenkö kärpäsestä härkäsen tai jotain.

Minä lähden tästä nyt remonttihommiin. Käyn illalla katsomassa vielä, onko tänne tullut uusia viestejä.

Yhteistyössä