Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Taina";29875309]Jos kakkonen olisi raskaana, niin eiköhän olisi sen jo ilmoittanut miehelle.[/QUOTE]

Mieheenhän se yrittää saada kontaktia siinä onnistumatta. Miten kertoa, jos toinen ei suostu kuuntelemaan? Raskaana tai ei, voihan se olla mikä tahansa hänen mielestä tärkeä asia. Miksi muuten noin epätoivoisesti haluaisi kertoa.

Ja mitä ap siinä häviää, että kuuntelee naisen sanottavan!?
Mies on pettänyt luottamuksen pahan kerran, luulisi että kiinnostaisi saada kaikki mahdollinen tieto käsiinsä eikä jatkaa vaan sokeaa luottamista miehen sanaan. Ei se ehkäisystä valehteleminen tai muu vastaava seikka tunnu enää missään, kun on salannut puolisolta kokonaisen toisen elämän, suhteen. Petos pahimmillaan.

No, itse ainakin kuuntelisin enkä suoralta kädeltä teilaisi sekopääksi toisia. Ei asiat ole mustavalkoisia.

Onko ap varma, että se toinen nainen tiesi perheestä? Mitä jos ei tiennytkään, jos se onkin se huijaus, jonka hän koki? Ei se vähennä apn tuskaa, mutta niinkin voi olla.

Itselle tulee mieleen tuon toisen naisen käytöksestä, että mies on ehkä kuitenkin antanut ymmärtää tai muuten lupaillut enemmän kuin tunnustaa, tai ainakin jättänyt "hoitonsa" huoletta uskomaan mahdollisuuksiin, joita ei ole koskaan ollut olemassa. AP:n ei tarvitse sen kummemmin empatiaa tuntea, mutta se selittäisi vähän, miksi kolmas osapuoli käyttäytyy kuten käyttäytyy.

Itseäni jäisi kyllä vaivaamaan, mitä sillä toisella naisella on niin tärkeää asiaa. Onhan paljon mahdollista, että nainen on vain huomionhakuinen, mutta voi kyse olla jostain vakavastakin, kuten että hän onkin raskaana tms.

Mä kehottaisin ap;tä tai miestään olemaan yhteydessä heti huomenna poliisiin. Selitätte tilanteen poliisille ja pyydätte sitä soittamaan sille naiselle ja kertomaan että mitä voi tapahtua jos ei jätä teitä rauhaan (syyte kotirauhan häirinnästä jne.) meidän tapauksessa ainakin tehos kun miehes ex häiriköi.

[QUOTE="nii";29875533]Mä kehottaisin ap;tä tai miestään olemaan yhteydessä heti huomenna poliisiin. Selitätte tilanteen poliisille ja pyydätte sitä soittamaan sille naiselle ja kertomaan että mitä voi tapahtua jos ei jätä teitä rauhaan (syyte kotirauhan häirinnästä jne.) meidän tapauksessa ainakin tehos kun miehes ex häiriköi.[/QUOTE]

Siis että MITÄ?

Kyllä taitaisi poliisi nauraa osapuolet pihalle.
Ja kuinka säälittäväksi ap:n pitäisi vajota? Ei halua kuulla miehen rakastajattaresta mitään eikä kuunnella, mitä asia koskee, niin menee poliisin puheille?
Kysehän ei kuitenkaan ole mistään pitkäkestoisesti kotirauhan rikkomisesta ja häirinnästä, vaan siitä että edes yksi osapuoli haluaa selvittää asiat.

Jos kuitenkin asiat hoidettaisiin aikuisten tavoin. Nyt on mies mennyt mokaamaan pahemman kerran ja asia kuuluu selvittää, ei syyllistää rakastajatarta kaikesta ja tehdä hänen elämästään helvettiä. Hänen ongelmansa on löyhä moraali, mutta mies on pettänyt perheensä.
Vikaa on molemmissa, mutta ratkaisu ei todellakaan ole se, että aletaan uhkailla kolmatta osapuolta. Lähtökohta on kuitenkin asioiden selvittäminen, mikä helvetti ihmisiä vaivaa että halutaan syyt nakata sen kaikista ulkopuolisimman osapuolen niskaan? Ehkäpä mies tosiaan on kusettanut häntäkin. Selviäisi varmasti jos keskustelisi rakentavassa hengessä.
Vai mieheenkö pitäisi nyt yhtäkkiä luottaa, kun kerran sanoo rakastajattaren tienneen perhestä eikä ole sanomansa mukaan luvannut hänelle mitään?

TässäKIN tilanteessa kannattaa käyttäytyä kuin vastuullinen aikuinen. Jos pitää kolmatta osapuolta sekopäänä, ei se silti oikeuta itse käyttäytymään kuin sekopää.

No todellakaan et mene tapaa tätä toista. Ei todellakaan ole sun vastuulla tarjota kahvikuppia ja kuunnella hänen tunteitaan. Tuo on tässä tapauksessa toisen puolelta vaan yritystä hallita tilannetta, kääntää omaks eduks kaikin keinoin. Yritystä saada itselleen jotain merkitystä teidän elämässä.

Eihän normaalistikaan kukaan ole velvollinen tilittää enää mitään jos suhteen lopettaa. Jos lopettaa niin lopettaa, paska mäihä. Vinkua voi, mutta minkäs teet. Mutta pitäkää se kohtuus..kotirauhan häirintä, ja uutena lakina "vainoaminen" tulee helposti kyseeseen katkerissa eroissa.

Ja samaa sanon ku moni muu. Yritä sulkee se nainen nyt ulkopuolelle. Ja sun ja miehes asiat on vain teidän välisiä.

Itse tapaisin sen naisen. Sillä jos en tapaisi, asia vaivaisi minua joskus aikojen päästä, jolloin en enää voisi asialle mitään. Tapaisin jos mahdollista mieheltä salaa ja vain siksi, että kuulisin naisen version asioista. Kun mies on pettänyt luottamuksen, ei luottamusta toistaiseksi ole, miksi siis luottaisi miehen versioon suhteen laadusta? Entä jos nainen tosiaan ei tiennyt perheestä? Entä jos hän(kin) oli tehnyt uhrauksia miehen huijaamana? Miten vaan, tahtoisin tietää kaiken mahdollisen, jotta voisin päättää, mihin luottaa.

[QUOTE="Epäilys";29875448]Itselle tulee mieleen tuon toisen naisen käytöksestä, että mies on ehkä kuitenkin antanut ymmärtää tai muuten lupaillut enemmän kuin tunnustaa, tai ainakin jättänyt "hoitonsa" huoletta uskomaan mahdollisuuksiin, joita ei ole koskaan ollut olemassa. AP:n ei tarvitse sen kummemmin empatiaa tuntea, mutta se selittäisi vähän, miksi kolmas osapuoli käyttäytyy kuten käyttäytyy.[/QUOTE]

Mä veikkaan kans tätä. Mies on saattanut lupailla kuuta taivaalta ihastuksen huumassaan. Tietäisitte vaan millaista lööperiä varatutkin miehet osaavat lasketella ja siinä pyörityksessä vähän kokemattomampi nainen menee ihan varmasti päästään sekaisin.

Mä veikkaan kans tätä. Mies on saattanut lupailla kuuta taivaalta ihastuksen huumassaan. Tietäisitte vaan millaista lööperiä varatutkin miehet osaavat lasketella ja siinä pyörityksessä vähän kokemattomampi nainen menee ihan varmasti päästään sekaisin.

pikkusenkaan jos on pelimiehen vikaa niin suurin osa naisista tulee puhutuksi aivan pyörryksiin

[QUOTE="Jepjep";29875575]Siis että MITÄ?

Kyllä taitaisi poliisi nauraa osapuolet pihalle.
Ja kuinka säälittäväksi ap:n pitäisi vajota? Ei halua kuulla miehen rakastajattaresta mitään eikä kuunnella, mitä asia koskee, niin menee poliisin puheille?
Kysehän ei kuitenkaan ole mistään pitkäkestoisesti kotirauhan rikkomisesta ja häirinnästä, vaan siitä että edes yksi osapuoli haluaa selvittää asiat.

Jos kuitenkin asiat hoidettaisiin aikuisten tavoin. Nyt on mies mennyt mokaamaan pahemman kerran ja asia kuuluu selvittää, ei syyllistää rakastajatarta kaikesta ja tehdä hänen elämästään helvettiä. Hänen ongelmansa on löyhä moraali, mutta mies on pettänyt perheensä.
Vikaa on molemmissa, mutta ratkaisu ei todellakaan ole se, että aletaan uhkailla kolmatta osapuolta. Lähtökohta on kuitenkin asioiden selvittäminen, mikä helvetti ihmisiä vaivaa että halutaan syyt nakata sen kaikista ulkopuolisimman osapuolen niskaan? Ehkäpä mies tosiaan on kusettanut häntäkin. Selviäisi varmasti jos keskustelisi rakentavassa hengessä.
Vai mieheenkö pitäisi nyt yhtäkkiä luottaa, kun kerran sanoo rakastajattaren tienneen perhestä eikä ole sanomansa mukaan luvannut hänelle mitään?

TässäKIN tilanteessa kannattaa käyttäytyä kuin vastuullinen aikuinen. Jos pitää kolmatta osapuolta sekopäänä, ei se silti oikeuta itse käyttäytymään kuin sekopää.[/QUOTE]

Täytyy sanoa ettei poliisit minua nauraneet pihalle, kun itse kävin poliisissa kysymässä neuvoa, kun eräs nainen (todella häiriintynyt) laittoi asiattomia viestejä miehelleni ja minulle. Ohjeena oli, että jos vielä tulee viestejä päivittäin viikon ajan niin teen ilmoituksen kotirauhanrikkomisesta ja haen lähestymiskieltoa. No onneksi tajusi nainen lopettaa, ei tarvinnut hakea. Poliisi myös varoitteli, että häirikkö voi myös ilmestyä kotioveni taakse, jolloin soitto poliisille.

[QUOTE="Epäilys";29875448]Itselle tulee mieleen tuon toisen naisen käytöksestä, että mies on ehkä kuitenkin antanut ymmärtää tai muuten lupaillut enemmän kuin tunnustaa, tai ainakin jättänyt "hoitonsa" huoletta uskomaan mahdollisuuksiin, joita ei ole koskaan ollut olemassa. AP:n ei tarvitse sen kummemmin empatiaa tuntea, mutta se selittäisi vähän, miksi kolmas osapuoli käyttäytyy kuten käyttäytyy.[/QUOTE]

Ottaisin yhteyttä naiseen ja selvittäisin asiat kerralla. Hyvin usein naimisissa olevat miehet kertovat avioliiton rakoilevan yms. Voi olla, että tässäkin tapauksessa miehen jutut vaimolleen ei ihan pidä paikkansa.

Mieheenhän se yrittää saada kontaktia siinä onnistumatta. Miten kertoa, jos toinen ei suostu kuuntelemaan? Raskaana tai ei, voihan se olla mikä tahansa hänen mielestä tärkeä asia. Miksi muuten noin epätoivoisesti haluaisi kertoa.

Ja mitä ap siinä häviää, että kuuntelee naisen sanottavan!?
Mies on pettänyt luottamuksen pahan kerran, luulisi että kiinnostaisi saada kaikki mahdollinen tieto käsiinsä eikä jatkaa vaan sokeaa luottamista miehen sanaan. Ei se ehkäisystä valehteleminen tai muu vastaava seikka tunnu enää missään, kun on salannut puolisolta kokonaisen toisen elämän, suhteen. Petos pahimmillaan.

No, itse ainakin kuuntelisin enkä suoralta kädeltä teilaisi sekopääksi toisia. Ei asiat ole mustavalkoisia.

Tekstarillahan voi asian kertoa, jos se on tärkeä. Varmasti mies ottaa yhteyttä, jos kakkonen ilmoittaisi olevansa raskaana. Kyllä tuo kuulostaa sekopäiseltä.

[QUOTE="silakka";29876404]Täytyy sanoa ettei poliisit minua nauraneet pihalle, kun itse kävin poliisissa kysymässä neuvoa, kun eräs nainen (todella häiriintynyt) laittoi asiattomia viestejä miehelleni ja minulle. Ohjeena oli, että jos vielä tulee viestejä päivittäin viikon ajan niin teen ilmoituksen kotirauhanrikkomisesta ja haen lähestymiskieltoa. No onneksi tajusi nainen lopettaa, ei tarvinnut hakea. Poliisi myös varoitteli, että häirikkö voi myös ilmestyä kotioveni taakse, jolloin soitto poliisille.[/QUOTE]

No eihän tässä sinusta puhutukaan, vaan ap:n tilanteesta.

On ihan pikkusen eri asia, että todella häiriintynyt ihminen laittaa asiattomia viestejä teille häiriköimismielessä, kuin se että mies pettää vaimoaan ja rakastajatar pyytää useilla viestillä selvittämään asiaa. Kyllä mies on sopan ihan itse keittänyt, eihän se nyt niin mene välttämättä, että hän voi vaan pestä kätensä irti sillä hetkellä kun haluaa. Asioilla on seurauksensa.

Get the point?
Nyt ei ole kyse sinusta.

[QUOTE="Taina";29876991]Tekstarillahan voi asian kertoa, jos se on tärkeä. Varmasti mies ottaa yhteyttä, jos kakkonen ilmoittaisi olevansa raskaana. Kyllä tuo kuulostaa sekopäiseltä.[/QUOTE]

On aika radikaalia tuomita toinen suoralta kädeltä sekopääksi tietämättä tilannetta ollenkaan. Ehkä mies on luvannut jättää vaimonsa ja he ovatkin suunnitelleet tulevaisuuttaan yhdessä vaikkei raskaana olisikaan - kyllä silloin itse kukanenkin haluaisi olla tilanteen tasalla.

Ja itse en ainakaan kertoisi raskaudestani tekstiviestillä tuossa tilanteessa, en todellakaan.

Itse todellakin tapaisin naisen tai soittaisin hänelle. Ehdottomasti.
Ja olen tavannutkin samassa tilanteessa ja olen erittäin tyytyväinen, koska sain moneen asiaan lisäinfoa. Se lisäinfo taas oli ihan välttämätöntä, jotta sain asian mieheni kanssa käsiteltyä. Mies kun ei ihan rehellinen olisi kuitenkaan loppuviimein ollut.. Halusi vain pelastaa suhteemme ja peitteli jälkiään viimeiseen asti, vaikka niin vannoin olevansa rehellinen. Siitä se itse selvittely sitten lähti, kun kaikki faktat oli pöydällä.

Ihan rehellisesti sanottuna, en usko että olisimme mieheni kanssa enää yhdessä, jos en olisi ottanut yhteyttä kolmanteen osapuoleen. Niin moni asia olisi jäänyt häiritsemään. Niin moni asia vailla vahvistusta, vain epäluotettavan miehen sana.

Miksi annat miehesi kääntää, ja käännät itsekin, tätä juttua nyt niin, että yhdessä päivittelette sen toisen naisen tyhmyyttä ja hulluutta?

Jos olisin sinä, katsoisin asiaa niin, että sen lisäksi että miehesi on ollut törkeä sinua kohtaan, hän kohtelee tätä toistakin naista ihan kauhealla tavalla. Mietityttäisi, minkälainen mies oikeastaan onkaan.

Sinua tietysti hivelee se, että olemalla töykeä toiselle naiselle mies ikäänkuin nostaa sinut arvossa tärkeämmäksi. Sanoisin, että aika halpa keino saada sinulta pluspisteitä. Ei ole ihan aikuiseksi kasvaneen kypsän ihmisen hommaa.

Itseäni jäisi kyllä vaivaamaan, mitä sillä toisella naisella on niin tärkeää asiaa. Onhan paljon mahdollista, että nainen on vain huomionhakuinen, mutta voi kyse olla jostain vakavastakin, kuten että hän onkin raskaana tms.

Kun kakkonen hoksaa ettei pärjääkään vaakakupissa vaimon arvolle ja mies ei halua erota, hänelle tyypillisesti tulee paljonkin asiaa vaimolle.
Kaava toistaa tässäkin kohtaa itseään hyvin usein.
Ensin pyritään mustamaalaamaan mies naisen silmissä miestä suojellen. Kerrotaan vaimolle miten ihanaa on ollut ja miten on ihastuttu ja rakastuttu. Vakuutellaan vaimo siitä ettei ole ollut tarkoitus loukata vaan niin on vain käynyt.
Jos kakkonen huomaa ettei vaimo ole ottamassa eroa, hän alkaa myrkyttää vaimon mieltä, "miten voit luottaa enää"-teemalla. Siinä vaiheessa kakkonen on jo epätoivoinen. Haluaa luultavasti puhua siitä miten vaimon kannattaisi päästää irti koska vaimon mies on kakkosen mielestä onneton liitossa.
Kun kakkonen huomaa ettei mies halua häntä enää ja vaimo kiilaa vahvasti edelle, mies ärsyyntyy kakkosen ja vaimon keskusteluista, kakkonen heittäytyy haukkumaan miestä ja koettaa päästä väleihin vaimon kanssa jotta mies olisi ainoa häviäjä ja naiset loukattuja.

Loppujen lopuksi harva kakkonen hajoittaa vahvaa liittoa kaikista yrityksistä huolimatta. Voi kun nämä naikkoset ymmärtäisivät sen itsekin.

Kun kakkonen jää lehdelle soittelemaan, hän mieluusti sitten tuomitsee ja juoruaa miehen ja vaimon liiton olevan kulissia, paskaa täynnä ja hirveä vaihtoehto kenelle tahansa. Miten mies on paska ja vaimo sinisilmäinen.
Rehellisesti kuitenkin sisimmässään tietää että olisi kiljuen sen paskamiehen ottanut itselleenkin ihan yhtä sinisilmäisenä kuin vaimokin.

Eikös tää oo suora kopio siitä toisesta ketjussa, missä miehen rakkaaksi paljastunu kakkonen halus tavata, ja sit vielä osottautuu että se oli vielä lihavampi eikä minkään näkönen, ja sit puitiin sivutolkulla että mitwen nyt voi pettää lihavamman kanssa.

Mikä muuten provoja kiehtoo aina kaksosissa?

Ei yhtään läpinäkyvää, kun äiti ei kerro lasten ikiä ettei paljastu, mutta kertoo että neljä alle kouluikäistä, joista keskimmäiset kaksoset. Neljän lapsen kaksosperheitä (joista kaikki alle kouluikäisiä, ja vielä kertoo kauanko olleet yhdessä) onkin niin todella paljon, joten ikien kertominenhan se kriittinen tekijä ois.

#371 hyvin kirjoitit.

Minä en ainakaan menisi toisen tarnoita kuuntelemaan. Sen verta mulla olisi itsekunnioitusta.

Suhde kuin suhde voi loppua kuin seinään. Aina ei saa puolin ja toisin loppuselvitystä ja viimisiä sanoja. Vaikka olisi lupailtu ummet ja lammet, vaikka olisi pitkäkin suhde. Onhan se ehkä vaikea ymmärtää. Mutta kun aina ei asiat mene niin kuin itse tahtoisi.

Välttämättä tämä toinen nainen ei edes oo syyllinen mihinkään, oletteko ajatelleet? Kaverille kävi kerran niin, että ihastui silmittömästi rehdinoloiseen mieheen. Miehellä oli vaimo ja lapsia, mutta kertoi, että ovat eroamassa ja mies on jo kantanut kamansakin yhteisestä kodista. Kertoili, kuinka ei ole koskaan ennen rakastunut keneenkään, mutta nyt tuntuu oikealta ja kunhan asiat on selvitetty lopullisesti exän kanssa aletaan rakentaa yhteistä elämää. Ja kertoi myös, että ovat exän kanssa jo sopineet erosta ja että tapailevat kumpikin jo muita sun muuta p**kaa. Kaveri vielä oli niin asiallinen, ettei suostunut yhteisiin öihin tms. vaan jäi odottelemaan virallisempaa eroa. Sitten rysähti, kun miehen vaimolle asia selvisi ja saikin kuulla, että kaikkia naisia oli petetty. Mies muuttui tylyksi ja jopa ilkeäksi ja yritti tehdä tästä kaveristani syypään kaikkeen, kätevää. Joten ap, selvittäisin todellakin asian...

Yhteistyössä