Voi mussukkaa voi.:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30044091:Mä en ole kyllä nähnyt että Ruoholahteen päin menevä metro ajaisi ikinä itiksen ohi pysähtymättä, mutta taidankin asua väärällä puolella Helsinkiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi mussukkaa voi.:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30044091:Mä en ole kyllä nähnyt että Ruoholahteen päin menevä metro ajaisi ikinä itiksen ohi pysähtymättä, mutta taidankin asua väärällä puolella Helsinkiä.
Voi mussukkaa voi.:attn:
Bongasinpa tuollaisen kännykkälipun, nyt ei tarvi olla kolikoitakaan taskussa kun voi kännykällä lipun ostaaKäyn Helsingissä niin harvoin, että kaikki tällänen mulle uutta. Ja kuulostan siksi ihan maalaiselta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pääkaupunkileutulainen;30043970:Jännää, että ihan oikeasti joku tykkää Itiksestä. Aika monelle se on sellainen kammotuspaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30046833:Joo kännykkälippu on ihan kätevä. Jos käyttää päivän aikana enemmänkin julkisia, niin vuorokausilippu voi tulla kannattavaksi. Mutta sitten tietysti jos vaan tulee ja menee niin kertaliput ok.