Metrolla kampista itikseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seikkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bongasinpa tuollaisen kännykkälipun, nyt ei tarvi olla kolikoitakaan taskussa kun voi kännykällä lipun ostaa :) Käyn Helsingissä niin harvoin, että kaikki tällänen mulle uutta. Ja kuulostan siksi ihan maalaiselta :D

Bongasinpa tuollaisen kännykkälipun, nyt ei tarvi olla kolikoitakaan taskussa kun voi kännykällä lipun ostaa :) Käyn Helsingissä niin harvoin, että kaikki tällänen mulle uutta. Ja kuulostan siksi ihan maalaiselta :D

Joo kännykkälippu on ihan kätevä. Jos käyttää päivän aikana enemmänkin julkisia, niin vuorokausilippu voi tulla kannattavaksi. Mutta sitten tietysti jos vaan tulee ja menee niin kertaliput ok.

Alkuperäinen kirjoittaja pääkaupunkileutulainen;30043970:
Jännää, että ihan oikeasti joku tykkää Itiksestä. Aika monelle se on sellainen kammotuspaikka.

Miksi? Mä tykkään itiksestä ihan oikeasti ja niin tykkää moni muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30046833:
Joo kännykkälippu on ihan kätevä. Jos käyttää päivän aikana enemmänkin julkisia, niin vuorokausilippu voi tulla kannattavaksi. Mutta sitten tietysti jos vaan tulee ja menee niin kertaliput ok.

Ehkä kertaliput on se mun juttu nyt, sillä menen metroon vain sen kaksi kertaa ja muut matkat sit kaukoliikenteen bussilla sekä junalla.

Mutta pitääpä joskus ostaa tuo vuorokausilippu ja mennä enemmänkin noilla julkisilla. Silloin vois viettää koko päivän Helsingissä eikä mennä vai yhteen kauppakeskukseen.

Nyt olis sit käyty itiksessä. Metrot meni hyvin, nyt kun tiesin mihin suunnata. Hetken mietin kun pois lähdin kun kyltissä luki vuosaari, mut sit katselin mihin ihmiset menee ja bongasin että metroon mennäänkin ulkokautta lähtiessä :) Mennessä ostin kännykälipun ja takas tullessa sit kolikoilla kertalipun. Hyvin meni sekin.

Paljon oli itiksessä porukkaa, ja onhan se tosiaan muuttunut. Kaupat eripaikoissa ja joitain liikkeitä puuttui. 2.kerroksessa sellainen "ravintolamaailma", oli ravintolaa joka lähtöön. Itse testasin Picnicin, oli muuten hyvä kana-Caesar salaattia :)

Pieni suklaakoju oli myös vaihtanu paikkaa, mut ostin suklaata. Onko toi nyt sit belgialaista vai mitä... Kivasti mene, kiitos miljoonasti ohjeistanne, ne todella auttoi :)

Yhteistyössä