Tai sitten vain arveluttaa, koska mies vaikuttaa pimiöltä...Tai vaan siitä että ap:ta alkoi nyppiä kun mies ei suoraan suostunut tanssiin ap:n ajatusten mukaan ja ennen kaikkea luvannut puolta omaisuudestaan avioliiton kautta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sitten vain arveluttaa, koska mies vaikuttaa pimiöltä...Tai vaan siitä että ap:ta alkoi nyppiä kun mies ei suoraan suostunut tanssiin ap:n ajatusten mukaan ja ennen kaikkea luvannut puolta omaisuudestaan avioliiton kautta.
Eli mielestäsi ensitreffeillä kannattaa antaa ymmärtää, että tehdään vain lapsia yhdessä, vaikka tietää, että on jo hedelmätön, antaa ymmärtää, että mennään vain naimisiin, vaikka ikinä ei ole minkäänlaista aikomustakaan mennä enää uudestaan naimisiin, jne? Sitten tiputellaan näitä pommeja suhteen mittaan?Näin voit tehdä ja hyvä niin. Mutta jos alat ensitreffeillä potentiaalisen kumppanin kanssa luetella useampiakin asioita tyyliin "näin olen päättänyt, näin tehdään", niin haaveeksi jäänee minkäänlainen parisuhde.
Niin.... miksi maksaa olemassa olevasta jos ei ole pakko. Ja käyttää se raha muuhun. Mikään ei ole typerämpää kuin siirellä rahaa puoliskolta toiselle. Kun sen rahan voi sijoittaa mun tapauksessa metsään (ja mökkiin joka nyt ei sijoitus ole mutta tärkeä paikka niin minulle kuin miehelle).Mitä ilmaista se on, jos maksat siitä puolet?
Talousasiat eivät tosiaan taida olla vahvin puolesi![]()
Kuka idiootti nyt ylipäänsä puhuu naimisiinmenosta ja lapsista ensitreffeillä???Eli mielestäsi ensitreffeillä kannattaa antaa ymmärtää, että tehdään vain lapsia yhdessä, vaikka tietää, että on jo hedelmätön, antaa ymmärtää, että mennään vain naimisiin, vaikka ikinä ei ole minkäänlaista aikomustakaan mennä enää uudestaan naimisiin, jne? Sitten tiputellaan näitä pommeja suhteen mittaan?
Kaverini erosi miehestä, joka kymmenen vuoden avioliiton jälkeen totesi, ettei halua lapsia, ei ole koskaan halunnutkaan, mutta ei koskaan myöntänyt asiaa kaverilleni, koska tiesi, että kaverini niitä halusi, ja että kaverini lähtee samantien etsimään seuraavaa, jos saa tämän kuulla. Tietenkään parisuhdetta ei tule sellaisten ihmisten välille, joiden toivomukset tulevaisuudelta eroavat täysin, EIKÄ TARVITSEKAAN TULLA. Kyllä sellainen ihminen löytyy, jolla on samat toiveet tulevaisuudelta, joten on aivan tarpeetonta ruveta valehtelemaan päästäkseen parisuhteeseen.
Niin, sinulla on mökki ja metsää, onko ap:llä? Jos hänellä ei vielä ole asuntoa/muuta omaisuutta, kannattaa olla todella tarkkana, että oikeasti laittaa kuukausittain rahaa säästöön normi-asumiskustannusten verran, eikä maksella ylimääräistä juoksevista menoista.Niin.... miksi maksaa olemassa olevasta jos ei ole pakko. Ja käyttää se raha muuhun. Mikään ei ole typerämpää kuin siirellä rahaa puoliskolta toiselle. Kun sen rahan voi sijoittaa mun tapauksessa metsään (ja mökkiin joka nyt ei sijoitus ole mutta tärkeä paikka niin minulle kuin miehelle).
Voisinhan mä tietty ostaa mieheltä puolet talosta. Siihen meniskin mun säästöt. Mies vois sit rällätä ne. Mitä siitä hyötyisin? Öö sen että eron tullen saisin ehkä jäädä asumaan taloon -jos maksaisin miehen ulos. Sitten mulla olis kyllä talo. Miehellä rahat...
Nyt jos erotaan, mies saa talon. Mulle jää metsä &mökki. Ja silloin kaadan puut metsästä, niistä saan pesämunan uuteen kotiin säästöjen ohella.
Puhuu. Sellainen henkilö joka on aikuinen ja tietää jo mitä elämältään haluaa.Kuka idiootti nyt ylipäänsä puhuu naimisiinmenosta ja lapsista ensitreffeillä???
Ei kukaan normaali tyyppi.
Se tässä se oleellinen juttu on.
Friikiltä vaikuttaa...Puhuu. Sellainen henkilö joka on aikuinen ja tietää jo mitä elämältään haluaa.
Ja veikkaanpa, että jos joku nainen täällä kertoisi, että "kerroin rehellisesti miehelle heti ensitapaamisella, että haluan sitten naimisiin joku päivä", niin kaikki ymmärtävät, miksi mies ei enää soittanutPuhuu. Sellainen henkilö joka on aikuinen ja tietää jo mitä elämältään haluaa.
Ei todellakaan. Mutta toiset näköjään kuulee mieluummin valheita tai kierrettyjä totuuksiaFriikiltä vaikuttaa...
Ei, vaan toiset osaavat keskutella normaalien ihmisten tapaan, eivätkä latele jokaiselle vastaantulijalle mitä sylki suuhun tuoEi todellakaan. Mutta toiset näköjään kuulee mieluummin valheita tai kierrettyjä totuuksia
No olisko sen miehen pitänyt mairitella ja kehuskella - että olis päässyt jonkusen kerran pukille. Ja sen jälkeen vasta kertoa ettei halua muuttaa tai naimisiin jne. Se olis ollut reilua se.Ei, vaan toiset osaavat keskutella normaalien ihmisten tapaan, eivätkä latele jokaiselle vastaantulijalle mitä sylki suuhun tuo![]()
Kyllä mun nykyinen aviomies soitti. Vaikka ekoilla treffeillä puhuttiinkin tulevista haaveista kuten naimisiin meno. Ja niinhän siinä kävikin sitten muutaman vuoden päästä.Ja veikkaanpa, että jos joku nainen täällä kertoisi, että "kerroin rehellisesti miehelle heti ensitapaamisella, että haluan sitten naimisiin joku päivä", niin kaikki ymmärtävät, miksi mies ei enää soittanut![]()
Juurikin näin. Ja mitä aikaisemmassa vaiheessa, sitä parempi.Eli mielestäsi ensitreffeillä kannattaa antaa ymmärtää, että tehdään vain lapsia yhdessä, vaikka tietää, että on jo hedelmätön, antaa ymmärtää, että mennään vain naimisiin, vaikka ikinä ei ole minkäänlaista aikomustakaan mennä enää uudestaan naimisiin, jne? Sitten tiputellaan näitä pommeja suhteen mittaan?
Kaverini erosi miehestä, joka kymmenen vuoden avioliiton jälkeen totesi, ettei halua lapsia, ei ole koskaan halunnutkaan, mutta ei koskaan myöntänyt asiaa kaverilleni, koska tiesi, että kaverini niitä halusi, ja että kaverini lähtee samantien etsimään seuraavaa, jos saa tämän kuulla. Tietenkään parisuhdetta ei tule sellaisten ihmisten välille, joiden toivomukset tulevaisuudelta eroavat täysin, EIKÄ TARVITSEKAAN TULLA. Kyllä sellainen ihminen löytyy, jolla on samat toiveet tulevaisuudelta, joten on aivan tarpeetonta ruveta valehtelemaan päästäkseen parisuhteeseen.
Tietenkin. Ei se, että saa asua toisen omistamassa talossa tarkoita etteikö rahaa kannata säästään. Kaikkiehan niin olettaisi tekevän. Juoksevat menot toki pitää omalta osalta kattaa.Niin, sinulla on mökki ja metsää, onko ap:llä? Jos hänellä ei vielä ole asuntoa/muuta omaisuutta, kannattaa olla todella tarkkana, että oikeasti laittaa kuukausittain rahaa säästöön normi-asumiskustannusten verran, eikä maksella ylimääräistä juoksevista menoista.
Et ilmeisesti edes tiedä, miten normaalit ihmiset keskustelevat.No olisko sen miehen pitänyt mairitella ja kehuskella - että olis päässyt jonkusen kerran pukille. Ja sen jälkeen vasta kertoa ettei halua muuttaa tai naimisiin jne. Se olis ollut reilua se.
Haaveista puhuminen yleisellä tasolla on ihan eri asia, kun sanoa, että "haluan sitten naimisiin kanssasi.Kyllä mun nykyinen aviomies soitti. Vaikka ekoilla treffeillä puhuttiinkin tulevista haaveista kuten naimisiin meno. Ja niinhän siinä kävikin sitten muutaman vuoden päästä.
Jos ei olisi soittanut, niin sittehän meillä olis ollut eri haaveet ja toiveet jo heti lähtö hetkellä.
Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun toinen osapuoli on maksanut muut menot toisen maksaessa asunnon, ja eron/kuoleman kohdatessa jäänyt täysin tyhjän päälle.Tietenkin. Ei se, että saa asua toisen omistamassa talossa tarkoita etteikö rahaa kannata säästään. Kaikkiehan niin olettaisi tekevän. Juoksevat menot toki pitää omalta osalta kattaa.
Ei vaan ole yksi eikä kaksi naista jotka eivät ole yhtään omaa taloutta miettineet vaan olleet vuosikausia lasten verukkeella kotona. Sitten on ukko kyllästynyt aikuisen elättämiseen ja ottanut eron. Ei silloin siis ihme että nainen hakee uutta miestä joka ottaisi elätettäväksi ja jonka mukana parhaimmillaan saisi puoli taloa naimakaupan kautta.
Ei elämää kannata elää myöskään niin, että parikymppisenä lyö lukkoon kaikki; haluan tätä, en halua tätä, ja sitten fakkiutuneena pakkomielteisesti pitää päätöksistään kiinni.Ei parisuhdetta pidä perustaa myöskään ajatukselle että ehkä mä muutun joskus. Että jos minusta nyt tuntuu etten halua lasta (ja mulla on jo).... niin että eihän sitä tiedä mitä viiden vuoden päästä...
Se on sitten vaan peiliin katsomisen paikka eikös niin?Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun toinen osapuoli on maksanut muut menot toisen maksaessa asunnon, ja eron/kuoleman kohdatessa jäänyt täysin tyhjän päälle.
Niinhän se on.Se on sitten vaan peiliin katsomisen paikka eikös niin?
Käsitykseni mukaan ap on eronnut ja lapsellinen. Samoin mies. Ei kyse 20 vuotiaista.Ei elämää kannata elää myöskään niin, että parikymppisenä lyö lukkoon kaikki; haluan tätä, en halua tätä, ja sitten fakkiutuneena pakkomielteisesti pitää päätöksistään kiinni.
Tätähän koko ketjullinen on toitotettu. Mies ei ole oikea ap:lle. Mutta se ei tee ko miehestä huonoa. Päin vastoin. On naisia jotka ovat itsenäisiä eivätkä häiriinny siitä ettei mies halua vaihtaa kotiaan, naimisiin tai lasta.Niinhän se on.
Ja ympyrä (pitkän jänkkäyksen jälkeen) sulkeutuu: onneksi ap ei ole niin tyhmä, että ryntää suin päin suhteeseen, ilman että miettii näitä asioita![]()
Niin - niin tuo mies varmaan on puhunutkin. Ei vaan mennyt kuten ap toivoi - hön ehkä odotti juuri haavepuheita avioliitosta jne.Haaveista puhuminen yleisellä tasolla on ihan eri asia, kun sanoa, että "haluan sitten naimisiin kanssasi.
En odota haavepuheita avioliitosta. En välttämättä edes halua koskaan naimisiin. En vain pidä siitä että minulle sanellaan nämä asiat ennenkuin on kysytty edes sukunimeä.Niin - niin tuo mies varmaan on puhunutkin. Ei vaan mennyt kuten ap toivoi - hön ehkä odotti juuri haavepuheita avioliitosta jne.