M
Minttunen9960
Vieras
Tilanne on siis se, että olen ihastunut mieheen jolla on kolme lasta edellisestä suhteesta: 7, 9 ja 12 vuotiaat. Olivat olleet 15 vuotta yhdessä exänsä kanssa. Minulla ei ole lapsia, mutta haluaisin ehdottomasti oman perheen ja olen jo 30-vuotias. Mies on todella huomaavainen ja ihana ja meillä on yhtriset harrastukset, haluaisin suhteen ja perheen hänen kanssaan. Mutta lapset ovat isossa roolissa hänen elämässään (joka toinen vkl miehellä) eikä hän ehkä ole innostunut aloittamaan uutta perhe-elämää ja lasten hankintaa. Tavallaan haluaisin kyllä oppia hyväksymään miehen lapset, mutta jostakin syystä ne minua vain ärsyttävät ja saavat ehkä tunteita myös siitä, ettei minulla ole lapsia. Toki myös muistuttavat miehen exästä ja vaikuttavat meidän aikatauluihin ja suunnitelmiin, mitä en oikein voi hyväksyä. Mies haluaisi että muutan hänen luo, ja haluaisi mahdollisimman paljon kahdenkeskistä aikaa silloin kun lapset eivät ole hänen luonaan. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, vai pitäisikö minun vain puhaltaa peli poikki, vaikka tuntuukin että jään tällä menolla lopuksi ikää ilman perhettä ja lapsia!