V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillä voi vaikka nuolasta poskesta tai kaulastaMitäköhän käyttöä?
Ei noi kaikki ole aasialaismaita.Kazakstan,turkmenistan,uzbekistan,japani, kiina,korea,mongolia,venäjä,brunei, filippiinit,indonesia, laos,malesia, singapore,thaimaa, vietnam,afganistan,bangladesh,intia,nepal,pakistan,sri lanka bhutan,myanmar,kambodza,brunei,kirgisia,arabiemiirikunnat,armenia,azerbaidzan,bahrain,egypti,georgia,irak,iran,israel,jemen,jordania,kuwait,kypros,libanon,oman,qatar,saudi-arabia,syyria,turkki???
Mitäköhän käyttöä?
on.Ei noi kaikki ole aasialaismaita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/AasiaEi noi kaikki ole aasialaismaita.
Mä sain kerran lautaselle sellasta kieltä missä oli ne nystyrät mitkä kielen päällä on, vielä paikallaan...arvaa söinköKeittämällä ja paistamalla siitä tulee herkullinen leivänpäällinen.
Hyi stanaMä sain kerran lautaselle sellasta kieltä missä oli ne nystyrät mitkä kielen päällä on, vielä paikallaan...arvaa söinkö![]()
Ymmärrätkö kuinka loukkaavaa ja rasistista on kutsua ihmisiä tuollaisilla sanoilla? Emme asu yhdessä, mutta tarkoitus on muuttaa yhteen kunhan olemme kihlautuneet ensin. Kielimuuria helpottamassa on ollut miehen ystävä, joka esitteli meidät toisilleen.Miten te olette tavannut ja päätyneet muuttamaan yhteen jos ette edes samaa kieltä puhu? Mä oon luullu et tuo on enemmän thaikkujen ja postimyyntimorsianten ongelma...
Emme ole naimisissa. Olen miehen kotimaassa työviisumilla ja olen asunut täällä jo ennen kuin tapasimme ja pärjännyt englannilla, koska yrityksessä työkieli on englanti. Aion jäädä tänne pysyvästi, joten minun on paras opiskella lisää kieltä ja opetan miehelle englantia.Rauhoitu.
Eiks olis ollut asiaa opetella ennen avioitumista edes perussanat miehen kielellä? Niin ja kyllähän sun miehenkin kannattais opetella suomenkieltä.
Mies on korealainen, mutta osaa myös kiinaa ja japania.Provo tämä on kun ei kerrota miehen äidinkieltä
Ei vieläkään selvinnyt mitä kieltä mies puhuu?
O-ouYmmärrätkö kuinka loukkaavaa ja rasistista on kutsua ihmisiä tuollaisilla sanoilla? Emme asu yhdessä, mutta tarkoitus on muuttaa yhteen kunhan olemme kihlautuneet ensin. Kielimuuria helpottamassa on ollut miehen ystävä, joka esitteli meidät toisilleen.
Mielenkiinnosta kysyn kutsutko kaikkia ulkomaalaisia postimyyntimiehiksi ja -vaimoiksi? Miehen ystävä alkaa opettamaan minulle kieltä. Kyllä tässä tosissaan on kumpikin.O-ouKyllä se "rasismi" on ihan omassa päässäs tässä tilanteessa.
Mutta kyllä sä sen kielen opit, ei tuohon varmaan mitään muita konsteja ja oikoteitä ole kuin mitä tässä on ilmi tullut, löytyiskö netistä jotain hyvää kielen opetus ohjelmaa?
Kenties ap on postimyyntimorsian.Miten te olette tavannut ja päätyneet muuttamaan yhteen jos ette edes samaa kieltä puhu? Mä oon luullu et tuo on enemmän thaikkujen ja postimyyntimorsianten ongelma...
Jäätelön lipomista![]()
Kyllä teidän silti olis kannattanut kaiken järjen mukaan ennen syvempiä suhteita opetella edes jonkinlainen yhteinen kieli...kuulostaa kovasti siltä, että olette menneet niin sanotusti huuman perässä ja itse ainakin löisin jarruja ja haluaisin oikeasti tutustua mieheen jonkinkielimuurin ylittävän asian kautta.Emme ole naimisissa. Olen miehen kotimaassa työviisumilla ja olen asunut täällä jo ennen kuin tapasimme ja pärjännyt englannilla, koska yrityksessä työkieli on englanti. Aion jäädä tänne pysyvästi, joten minun on paras opiskella lisää kieltä ja opetan miehelle englantia.
Kenties ap on postimyyntimorsian.
Et kai sinä ole siihen Pohjois Korean pullapoikaan rakastunut?Mies on korealainen, mutta osaa myös kiinaa ja japania.
Siitä tiedän, koska mies välittää ja rakastaa. Kokkaa ruokaa aina kun on vapaata töistä ja tuo kukkia, kirjoittelee minulle romanttisia viestejä. Minut on esitelty miehen perheelle ja he ottivat lämpimästi vastaan. Miehen sisko puhuu englantia ja miehen ystävä oli mukana tulkkina. Kyseinen ystävä järjesti meidät treffeille ja on kertonut miehen syvimmistä tunteista ja kääntänyt minunkin puheet miehelle. Ei tässä ole mitään hämärää eikä väärää, ainoastaan kielimuuri on purettava.Mistä sä tiedät että se tykkää/rakastaa kun ei ole yhteistä kieltä? mitä jos se on yrittänyt saada sinua pois sen elämästä, muuttamaan pois etkä tajua vaan yhtään mitään.
Et kai sinä ole siihen Pohjois Korean pullapoikaan rakastunut?![]()
Hommaat tulkin niin ei tartte opetella uutta kieltä.Siitä tiedän, koska mies välittää ja rakastaa. Kokkaa ruokaa aina kun on vapaata töistä ja tuo kukkia, kirjoittelee minulle romanttisia viestejä. Minut on esitelty miehen perheelle ja he ottivat lämpimästi vastaan. Miehen sisko puhuu englantia ja miehen ystävä oli mukana tulkkina. Kyseinen ystävä järjesti meidät treffeille ja on kertonut miehen syvimmistä tunteista ja kääntänyt minunkin puheet miehelle. Ei tässä ole mitään hämärää eikä väärää, ainoastaan kielimuuri on purettava.
Ei ole hyvä ratkaisu pidemmän päälle, jos aikoo asua miehen kotimaassa...kyllä sillon vaan täytyy opetella miehen äidinkieli.Hommaat tulkin niin ei tartte opetella uutta kieltä.