V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivotko että persut myy toistamiseen persiinsä lähtiessään kokoomuksen kanssa porvarihallitukseen? Koska persut ei tule saamaan kuitenkaan yli 50% äänistä, sen ainoa mahdollisuus on saada kokoomus mukaan hallituskumppaniksi. Se taas vaatii että porvaripersut ostaa taas kokoomuksen kovan oikeistolaisen EKokoomuspolitiikan hallituspaikasta. Tämä taas johtaa Sipilän PersKeKo-porvaripersuhallituksen tapaiseen tilanteeseen, jossa persut hallituksessa toimii työläiskansanosaa vastaan työnantajien, elinkeinoelämän ja suurpääoman lobbareina. Siitä seuraa seuraava PetosJytky!:n jälkeinen PetosRytky!. Sen jälkeen kun toistamiseen ja vielä Halla-ahon johdolla tehdään toiset Soinin porvariksi paljastumiset, persuja äänestämään huijatut työläiset eivät enää pitkällä tikullakaan koske porvaripersuihin.Kokoomus kun tulee olemaan Persujen ainoa oljenkorsi saada aikaan enemmistöhallitus.
Juuri näin. Viimeistään kolmen vuoden kuluttua Halla-ahon oven takana on puolueiden puheenjohtajista muodostunut jono.Älä nyt höpötä. Valta kiihottaa sen verran paljon, että halukkaita on jokainen ns. oikeistopuolue sitten viime kädessä. Jopa vihreät varmaan lähtisi, jos saa jotain vihreää shaibaa vain hallitusohjelmaan mukaan. Vallalla on ihmeellinen vaikutus.