Kokoomus persujen ainoa toivo päästä hallitukseen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokoomus kun tulee olemaan Persujen ainoa oljenkorsi saada aikaan enemmistöhallitus.
Toivotko että persut myy toistamiseen persiinsä lähtiessään kokoomuksen kanssa porvarihallitukseen? Koska persut ei tule saamaan kuitenkaan yli 50% äänistä, sen ainoa mahdollisuus on saada kokoomus mukaan hallituskumppaniksi. Se taas vaatii että porvaripersut ostaa taas kokoomuksen kovan oikeistolaisen EKokoomuspolitiikan hallituspaikasta. Tämä taas johtaa Sipilän PersKeKo-porvaripersuhallituksen tapaiseen tilanteeseen, jossa persut hallituksessa toimii työläiskansanosaa vastaan työnantajien, elinkeinoelämän ja suurpääoman lobbareina. Siitä seuraa seuraava PetosJytky!:n jälkeinen PetosRytky!. Sen jälkeen kun toistamiseen ja vielä Halla-ahon johdolla tehdään toiset Soinin porvariksi paljastumiset, persuja äänestämään huijatut työläiset eivät enää pitkällä tikullakaan koske porvaripersuihin.

Mikäli taas persujen suurestakin äänisaaliista huolimatta 25-30% he eivät osta kokoomuksen EKokoomuspolitiikkaa, kukaan muu ei huoli persuja hallituskumppaniksi ja nykyisellä 19,3%:n gallupkannatuksella kokoomus muodostaakin hallituksen. Siihen kokoomus ottaa vihreät eli kokoomuksen puisto-osaston, rkp:n, kepun ja kristilliset.
Tämä ruiskukkaviherporvarihallitus se vasta epeli onkin, koska siinä on kolme Suomen pahinta ultraliberaalia mamutuspuoluetta sekä ympäristö-ilmastobisnestasaverotuspuoluetta kokoomus, vihreät ja rkp.
Tavallinen kansa eli työläisväestö saa sen aikana maksimaalisen määrän haittamamutusta, ulkomaista halpatyövoimaa sekä erilaisia ympäristö-ilmastotasaveroja, joilla kokoomus tekee vielä kasvavaa bisnestä veronmaksajien ja kuluttajien rahoilla.

Persujen voitto seuraavissa eduskuntavaaleissa voi johtaa siis vain huonoihin vaihtoehtoihin porvaripersujen nykyisen demari- ja vasemmistovihamielisyyden sekä vastakkainasettelun takia. Paljon parempi hallituspohja olisi persujen, demarien ja vasemmistoliiton muodostama hallitus, josta pahimmat mamutusöyhöttäjät kokoomus, vihreät ja rkp olisivat poissa. Suvakkivasemmisto siirtyisi vihreisiin, ja demarien sekä vasemmistoliiton työläissiipi toimisi persujen kanssa tolkun saamiseksi haittamaahanmuutossa, sekä itsenäisen hyvinvointivaltion säilymisen eteen.
 
Suomessa pitäisi siirtyä ja varmaan tullaan siirtymään blokkivaaleihin Ruotsin malliin. Nykyinen systeemi on älytön ja johtaa kykenemättömyyteen tehdä suuria muutoksia. Samalla se nostaa vasemmiston painoarvoa koska Suomessa ollaan selvästi eurooppalaista normaalia vasemmistolaisempia.

Blokkivaalissa Kokoomus, persut, kristilliset ja Liike NYT olisivat luontaisesti omassa blokissaan ja SDP, Vasemmistoliitto, vihreät ja RKP omassaan. Keskustan pitäisi vielä päättää onko muna vai kana.
 
Älä nyt höpötä. Valta kiihottaa sen verran paljon, että halukkaita on jokainen ns. oikeistopuolue sitten viime kädessä. Jopa vihreät varmaan lähtisi, jos saa jotain vihreää shaibaa vain hallitusohjelmaan mukaan. Vallalla on ihmeellinen vaikutus.
 
Älä nyt höpötä. Valta kiihottaa sen verran paljon, että halukkaita on jokainen ns. oikeistopuolue sitten viime kädessä. Jopa vihreät varmaan lähtisi, jos saa jotain vihreää shaibaa vain hallitusohjelmaan mukaan. Vallalla on ihmeellinen vaikutus.
Juuri näin. Viimeistään kolmen vuoden kuluttua Halla-ahon oven takana on puolueiden puheenjohtajista muodostunut jono.
 

Yhteistyössä