V
vierailija
Vieras
Pyydä jotain suomenkieltä osaavaa kertomaan taivutusmuodoistaMikä tai kuka on tämä trumpi, josta ap puhuu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyydä jotain suomenkieltä osaavaa kertomaan taivutusmuodoistaMikä tai kuka on tämä trumpi, josta ap puhuu?
Minä olen ap, sinä tulit tänne perässäniEi, vaan tulin syöttämään sinulle syötin. Ja sinähän tartuit
Minä olen ap, sinä tulit tänne perässäni
Oli ihana lukea tuota linkkaamaasi juttua.No ei kaksinen saldo
Tuo yksi lupauskin on phärssiistä, jonka VIISAS Biden ensitöikseen kumoaa
ap
![]()
Missä Donald Trump onnistui presidenttinä? Tässä 3 vaalilupausta, joissa Trumpin katsotaan onnistuneen
Trumpin vaalilupauksia pidettiin aluksi epäuskottavina, mutta hän on onnistunut ajamaan läpi monia lupauksiaan.yle.fi
Ei tässä ole ketään niin taitavaa ihan lähellä.Pyydä jotain suomenkieltä osaavaa kertomaan taivutusmuodoista
Tööööörrr-keeetäääääPalstasuvakki hei! Vaalit meni jo ja Bidenistä tulee pressa, joten koita nyt keksiä joku toinen johon purat patoutunutta vihaasi. Aloita vaikka uudestaan mollaamaan Halla-ahoa.
Taidot on sitten ruostuneetEi tässä ole ketään niin taitavaa ihan lähellä.
I-L: Näkökulma: Trumpin puheissa ei ole perää – mutta vainoharhaisessa ilmapiirissä monet uskovat mitä vainPalstasuvakki hei! Vaalit meni jo ja Bidenistä tulee pressa, joten koita nyt keksiä joku toinen johon purat patoutunutta vihaasi. Aloita vaikka uudestaan mollaamaan Halla-ahoa.
Muutama pieni tuulahdus ei pelasta SaharassaOli ihana lukea tuota linkkaamaasi juttua.
Ihan kuin kulkisi jossain jossain hikisessä Saharan autiomaassa, ja sitten tulisi raikas, viileä järjen tuulahdus jostain.
Viileä järki. Ihana asia noilla haastatelluilla.
Eikö ole rasittavaa näytellä jotain mitä ei ole?En ole IRL hankala, vaan aika kiltin ja mukavan ihmisen maineessa.
Trumpia olisin äänestänyt.
Mä oon täällä mielipiteiden takia, en miellyttääkseni ketään tai hommatakseni kavereita.Eikö ole rasittavaa näytellä jotain mitä ei ole?
Sinun tyhmyytesi saa monet näkemään punaista, kun olet sinnikkäästi väärässä vaikka kuinka väännetään ratakiskoistaMä oon täällä mielipiteiden takia, en miellyttääkseni ketään tai hommatakseni kavereita.
Usein saan jankkaajan maineen kun joku harmaa ei meinaa tajuta jotain asiaa vaan kyselee ja kyselee, ja sitten väännän rautalangasta monta sivua. Ja sanon aika suoraan, vaikka motiivi mulla on usein hyvä.
No, myönnän että joskus ihmisten tyhmyys saa mut näkemään punaista....
Mä en ole ollut lähes koskaan väärässä, ja sanon tämän sen enempää leuhkimatta.Sinun tyhmyytesi saa monet näkemään punaista, kun olet sinnikkäästi väärässä vaikka kuinka väännetään ratakiskoista
Sulla siis ei oo "siviilissä" mielipiteitä? Hymyilet vaan ja palvelet herraasi?Mä oon täällä mielipiteiden takia, en miellyttääkseni ketään tai hommatakseni kavereita.
Usein saan jankkaajan maineen kun joku harmaa ei meinaa tajuta jotain asiaa vaan kyselee ja kyselee, ja sitten väännän rautalangasta monta sivua. Ja sanon aika suoraan, vaikka motiivi mulla on usein hyvä.
No, myönnän että joskus ihmisten tyhmyys saa mut näkemään punaista....
Mä valikoin tilanteen, missä sanon mielipiteeni. Ihan samalla tavalla kuin muutkin ihmiset. En mä työpäivän aikana hoe että "ma mutus on syvältä" eikä me mietitä, onko Sanna Marin hyvä pm vai ei.Sulla siis ei oo "siviilissä" mielipiteitä? Hymyilet vaan ja palvelet herraasi?
Mä en ole ollut lähes koskaan väärässä, ja sanon tämän sen enempää leuhkimatta.
Jotkut ihmiset osaa arvioida jonkun asian vakavuuden vuosienkin päähän.
Ma mutus: vakava uhka
Korona: ei kovin vakava, ja on lievenemässä tavis-lenssuksi
Ensinmainittua lehdistö ei pidä vakavana uhkana vaikka haitat alkavat Suomessa näkyä, toisesta se hysterisoi ihan mahdottomasti....