Kyllä tai ei? Kahden sanan kysymys selvittää, oletko hankala ihminen muiden silmissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija-asiantuntija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kaksinen saldo

Tuo yksi lupauskin on phärssiistä, jonka VIISAS Biden ensitöikseen kumoaa ❤️❤️
ap

Oli ihana lukea tuota linkkaamaasi juttua.
Ihan kuin kulkisi jossain jossain hikisessä Saharan autiomaassa, ja sitten tulisi raikas, viileä järjen tuulahdus jostain.
Viileä järki. Ihana asia noilla haastatelluilla. :)

Palstasuvakki hei! Vaalit meni jo ja Bidenistä tulee pressa, joten koita nyt keksiä joku toinen johon purat patoutunutta vihaasi. Aloita vaikka uudestaan mollaamaan Halla-ahoa.

Palstasuvakki hei! Vaalit meni jo ja Bidenistä tulee pressa, joten koita nyt keksiä joku toinen johon purat patoutunutta vihaasi. Aloita vaikka uudestaan mollaamaan Halla-ahoa.
Tööööörrr-keeetäääää

Olen persujen fiksuinta osastoa ja siksi vastustan psykopaatti-Trumpia

Halla-ahoa on tullut usein kehuttua, viimeksi sanoin hänen olevan älykkäin suomalaispoliitikoista :)

Oli ihana lukea tuota linkkaamaasi juttua.
Ihan kuin kulkisi jossain jossain hikisessä Saharan autiomaassa, ja sitten tulisi raikas, viileä järjen tuulahdus jostain.
Viileä järki. Ihana asia noilla haastatelluilla.
Muutama pieni tuulahdus ei pelasta Saharassa ;)

Onneksi pressa vaihtuu, koska tuo onneton ja täydellisen ymmärtämätön Don olisi halunnut tehdä ilmastovihassaan koko maapallon yhdeksi Sahaksi

Eikö ole rasittavaa näytellä jotain mitä ei ole?
Mä oon täällä mielipiteiden takia, en miellyttääkseni ketään tai hommatakseni kavereita.
Usein saan jankkaajan maineen kun joku harmaa ei meinaa tajuta jotain asiaa vaan kyselee ja kyselee, ja sitten väännän rautalangasta monta sivua. Ja sanon aika suoraan, vaikka motiivi mulla on usein hyvä.

No, myönnän että joskus ihmisten tyhmyys saa mut näkemään punaista....:sneaky:

Mä oon täällä mielipiteiden takia, en miellyttääkseni ketään tai hommatakseni kavereita.
Usein saan jankkaajan maineen kun joku harmaa ei meinaa tajuta jotain asiaa vaan kyselee ja kyselee, ja sitten väännän rautalangasta monta sivua. Ja sanon aika suoraan, vaikka motiivi mulla on usein hyvä.

No, myönnän että joskus ihmisten tyhmyys saa mut näkemään punaista....
Sinun tyhmyytesi saa monet näkemään punaista, kun olet sinnikkäästi väärässä vaikka kuinka väännetään ratakiskoista

Sinun tyhmyytesi saa monet näkemään punaista, kun olet sinnikkäästi väärässä vaikka kuinka väännetään ratakiskoista
Mä en ole ollut lähes koskaan väärässä, ja sanon tämän sen enempää leuhkimatta.

Jotkut ihmiset osaa arvioida jonkun asian vakavuuden vuosienkin päähän.

Ma mutus: vakava uhka
Korona: ei kovin vakava, ja on lievenemässä tavis-lenssuksi

Ensinmainittua lehdistö ei pidä vakavana uhkana vaikka haitat alkavat Suomessa näkyä, toisesta se hysterisoi ihan mahdottomasti....

No, myönnän että joskus ihmisten tyhmyys saa mut näkemään punaista....
Sulla siis ei oo "siviilissä" mielipiteitä? Hymyilet vaan ja palvelet herraasi?

Sulla siis ei oo "siviilissä" mielipiteitä? Hymyilet vaan ja palvelet herraasi?
Mä valikoin tilanteen, missä sanon mielipiteeni. Ihan samalla tavalla kuin muutkin ihmiset. En mä työpäivän aikana hoe että "ma mutus on syvältä" eikä me mietitä, onko Sanna Marin hyvä pm vai ei.
Koronasta olen kyl puhunut.

Mä en ole ollut lähes koskaan väärässä, ja sanon tämän sen enempää leuhkimatta.

Jotkut ihmiset osaa arvioida jonkun asian vakavuuden vuosienkin päähän.

Ma mutus: vakava uhka
Korona: ei kovin vakava, ja on lievenemässä tavis-lenssuksi

Ensinmainittua lehdistö ei pidä vakavana uhkana vaikka haitat alkavat Suomessa näkyä, toisesta se hysterisoi ihan mahdottomasti....
:laugh:
Ompa pollea täti, kuin Don

Nytkin on puolet puppua

Yhteistyössä