Miksi miehet eivät usko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aikanaan,kun alettiin mieheni kanssa olemaan yhdessä varoitin häntä itsestäni. Minä olin jo siihen mennessä yrittänyt opiskella monenlaista,mutta en ollut oppimisvaikeuksien takia missään pärjännyt enkä ollut työllistynyt.
Hän vaan sanoi,kyllä me pärjätään,jos käy niin,että joudut olemaan kotona. No tottakai yritin kaikkea muuta,mutta niin kävi ja nyt hän on uupunut.
Miksi hän ei uskonut minua?

Siis mikä on ongelma? Onko teillä yritys, jossa kahden hengen työt? Mies tekee kaiken yksin ja sä lusmuilet?

Jos sä et kykene työhön, niin siihen pitää olla syy, käyt lääkärissä ja saat sairaslomaa. Tai jättäydyt pois yrityksestä. Mies palkkaa työntekijän. Sä jäät sairaslomalle tai työttömäksi.

Siis mikä on ongelma? Onko teillä yritys, jossa kahden hengen työt? Mies tekee kaiken yksin ja sä lusmuilet?

Jos sä et kykene työhön, niin siihen pitää olla syy, käyt lääkärissä ja saat sairaslomaa. Tai jättäydyt pois yrityksestä. Mies palkkaa työntekijän. Sä jäät sairaslomalle tai työttömäksi.
Mä teen ne työt,mitkä mun pitääkin. Toki mies voisi ehkä kaikki työt yksin tehdä,mutta sitten hänellä olisi vielä entistä kiirempi kuin nyt.

koitappa keksiä tälle ratkaisu. Kaikki on kuitenkin ei ei ei ja sama laulu taas huomenna.
No niinpä, ja ei tuon mieskään vaikuta penaalin terävimmältä kynältä kun valittaa taloyshuolia mutta ei älytä ilmoittaa vaimoa työkkärin listoille. Siihen riittää että on työmarkkinoiden käytössä ja ap on töitä haeskellutkin, samalla jatkaisi osa-aikaisena miehensä yrityksessä, ap itsehän tuskin edes on yrittäjä niin tuo yrittäjän karenssi tuskin edes koskee häntä

No niinpä, ja ei tuon mieskään vaikuta penaalin terävimmältä kynältä kun valittaa taloyshuolia mutta ei älytä ilmoittaa vaimoa työkkärin listoille. Siihen riittää että on työmarkkinoiden käytössä ja ap on töitä haeskellutkin, samalla jatkaisi osa-aikaisena miehensä yrityksessä, ap itsehän tuskin edes on yrittäjä niin tuo yrittäjän karenssi tuskin edes koskee häntä
Kyllä mä olen ihan oikea yrittäjä eli ei siinä niin vaan työttömäksi aleta.

Yhteistyössä