V
vierailija
Vieras
Niin kuin mitä?Niin en minä yksityisiä asioitani tuo julki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin kuin mitä?Niin en minä yksityisiä asioitani tuo julki.
Sellainen ei kiinnosta minua lainkaan.
No miksi olette huudelleet sitä, minunkin kirjoituksiin, mutta joillekin muillekin. Lopeta se niin varmasti ei kukaan vastaakaan sitten.miks vastaat ennustaja-huuteluun jos se ei kerran ole suhun mitenkään liittyvä nimi?
Kaikki minua johonkin suuntaan indentifioivat merkittävät tiedot, asuinpaikka, nimi, ikä, mahdollinen lähipiiri jne.Niin kuin mitä?
Eiköhän nekin selviä. Iästä ja asuinpaikastasi olet jo antanut paljon vihjeitä.Kaikki minua johonkin suuntaan indentifioivat merkittävät tiedot, asuinpaikka, nimi, ikä, mahdollinen lähipiiri jne.
No enhän ole.Eiköhän nekin selviä. Iästä ja asuinpaikastasi olet jo antanut paljon vihjeitä.
Kirjoitustyylistäsi voi päätellä ja olet kertonut minkä ikäinen et ole ja mistä et ole kotoisin. Ei kannata tehdä mitään tuollaista jos häiritsee.No enhän ole.
Ei voi, en vastaisi sellaisiin kysymyksiin myöskään, samoin kuin ulkonäkö, enpä ole puhunut siitäkään paljoa.Kirjoitustyylistäsi voi päätellä ja olet kertonut minkä ikäinen et ole ja mistä et ole kotoisin. Ei kannata tehdä mitään tuollaista jos häiritsee.
Bojan myös.Nace on tykännyt postauksesta
Tietenkin, onhan hän ystävä. Ja kollega.Nonni!
Bojan istuu rantahietikolla ja selaa kännykkäänsä. Kirosana toisensa jälkeen pääsee kauniin miehen suusta, välillä äänikin vähän kohoaa. Ne hemmetin kyylät ovat bonganneet hänet ja sen yökerhosta illalla matkaan tarttuneen nuoren naisen rannalta.
Mikä humalainen päähänpisto sekin oli. Tyttö tunnisti hänet ja teki itseään tykö koko illan. Teki tilaa samasta pöydästä, hipaisi poskea, tunki itsensä tanssilattialla ihan kiinni ihoon. Vei kädet niskaan, hieroi peukalollaan niskakuoppaa, tuijotteli suoraan silmiin ja huokaili korvaan jotain sellaista, mistä ei saanut mitään selvää. Imutteli korvanlehteä.
Kun ilta alkoi kääntyä aamuun, lähdettii yhdessä. Ja että pitikin olla sen verran humalassa, ettei tajunnut, että näin tässä tietysti käy. Jonkun täytyi lähteä perään.
Tarvottiin kikatellen rantahiekassa, ihan siinä vesirajassa. Otettiin kengät pois jalasta ja kahlattiin. Ja sitten se tunki huulensa huulia vasten ja pussasi. Laittoi kädet niskan ympäri, veti ihan kiinni ja jatkoi suutelua. Menin mukaan, tietysti menin, enhän minä nyt mikään eunukki ole. Nätti tyttöhän se oli.
Ja ranta. Aivan ihana, yöllinen tuulenvire puhalsi mereltä. Täydellinen yö vaikka mihin.
Se vietettiin hänen hotellihuoneessaan. No joo, herrasmiehet ei puhu naisistaan, mutta olihan se, miten sen nyt sanoisi, aikamoista. Enpä muista vastaavaa hetkeen. Siitä oli vaniliat kaukana, ja aamuun saakka siinä meni.
Tyttö jäi nukkumaan, kun Bojan hiipi hiljaa huoneen yhteydessä olleen terassin kautta takapihalle, ja siitä eteenpäin. Hän ei todellakaan aikonut jäädä aamupalalle muistelemaan yhteistä yötä ja vaihtamaan puhelinnumeroita. Tämä ei todellakaan tule toistumaan.
Mutta nämä kuvat. Hemmetin hemmetti. Kohta palstamammat kuohuvat ja kuvia zoomaillaan suurennuslasin kanssa. Eikä olisi ensimmäinen kerta.
Jokohan voisin soittaa Jerelle. Just nyt tarttisin jotain sellaista, joka nauraa räkättää ja sanoo, ettei mitään väliä. Elämä jatkuu tämänkin jälkeen.
Eikä enää kahta viikkoa kun me nähdään. Sydänalassa läikähtää, ja jotain pient liikettä on havaittavissa vähän alempanakin.
Jere.
Vai olisko siinä biisissä eri kieliä, suomi/slovenia/englanti? Tuskin B suomeksi vetääEli eli, siis Boitsukin laulaa suomeksi! En malta odottaa mitä tuleman pitää.
Siis K kommentoi boitsulle instassa.Yes papi Ihanaa kun flirtti lentää taas noiden välillä
No jos B sanoi, että laulaa suomeksi niin eiköhän se sitten niin mene.Vai olisko siinä biisissä eri kieliä, suomi/slovenia/englanti? Tuskin B suomeksi vetää
Melkein kyllä toivoisi , että liioitteli noin sanoessaan. Tai sit se on tyyliin yks-kaks sanaaNo jos B sanoi, että laulaa suomeksi niin eiköhän se sitten niin mene.
Melkein kyllä toivoisi , että liioitteli noin sanoessaan. Tai sit se on tyyliin yks-kaks sanaa![]()