Heippa onko teistä kukaan. Just nyt ihastunut tai rakastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan onnistuisi nettipankissa toisen säästötilin avaaminen.

Tiedän sen kalakylpyjutun, nähnyt ulkomailla sekä muistaakseni Lempäälän ideaparkissa oli sell., mutta ei taida enää olla. En ole kokeillut. Joskus jossain muistaakseni pohdittiin, voisiko mahd. näiden kalojen välityksellä siirtyä veriteitse tarttuvat sairaudet asiakkaasta toiseen. Riski on toki pieni.

Marketeissa on valmiita hius-ja kasvonaamio tuotteita. Body shopista ostin viimeksi. Kosteuttavat mukavasti kesän jälkeen pitkiä hiuksia ja kasvon ihoa.
Yleensä laitan nämä jutut saunassa ollessa kun on silloin helpointa.
Voisi näitä itsekin tehdä, ehkä tekisin jonkun hunaja-kauralese-hienosokeri mössön kasvoille.

Miehille kuuluu myös itsensä helliminen ja on varmaan paljon yleisempää kuin ennen. Varsinkin miehet käyttävät kasvovoiteita. Tottakai laittaisin ja tarjoisin miehelle myös, olisi mukavaa yhteistä lauantai-illan "huumaa"...

Nyt kun oikein sekoitan sua, kerron että löysin ihan citymarketista Argan oil tuotteen, laittelen kasvovoiteiden päälle ja hiuksiin vähän.

En osaa tohon ruokabudjettiin ottaa kantaa. On jäänyt tavaksi katsoa tuotteiden kilohintoja ja valita sen mukaan tuotteita, kauppojen halpamerkkejä. ja uskollisesti katson ne punalaputetut tuotteet, jos on esim. lohta, kanaa laitan pakastimeen.
lOen nyt jämähtänyt ostamaan töihin valmissalaatin, on helppo kuljettaa.
Teen yleensä muuten ruuat varsinkin arkisin. Viikonloppuisin tulee livettyä herkkuihin.
Ihan peruna, riisi-ohra, makaronijutuilla, paljon tulee käytettyä kanaa ja toki jauhelihaa, keittoja, laatikoita.
Marttaliiton sivuilta löytyy hyviä ohjeita, pistä linkin myöhemmin.

Ja tämähän voisi olla tyttären kanssa uusi harrastus, tehdä ruokaa yhdessä ja/tai leipoa.

Esim. ennen nukkumaan menoa voi vuoteessa tehdä myös rentoutusharjoituksen ja rentouttaa raaja kerrallaan siis ajatuksissaan/antaa lämmön ikään kuin levitä kys. rajaajaan, pysyy ajatuksetkin koossa ja nukahtaa helpommin. Ensin on vaikeahkoa, mutta kun sitä tekee nopeutuu.
Tätä on jumalattoman vaikea selittää kirjoittamalla.
Jotenkin ajatusten pysäyttäminen/tyhjentäminen voisi rauhoittaa, olla ikään kuin siinä nimenomaisessa hetkessä, eikä juosta koko ajan eteenpäin. Ja pysähtyä nauttimaan nyt , eikä murehtia menneisyyttä eikä tulevaisuutta.

Hyvää yötä
Aah joo tietty kiitos en tajunnut tota et netissä voi ehkä tehdä sen. Ku mun mielessä oli et pitää ihan mennä sinne pankkiin tekeen se tili kun oon sen tehnyt aina niin ni tuo sun vinkki ei käynnyt mielessä😊. Mut onko sulla itellä sit tupla kulut. Et kummastkin pitää maksaa se noin kymppi kuussa tilinhoitomaksui. Mähän nordeasta siirryin s pankkiin ni ei oo kuukausikului. Mut meenkin koht kattoon tota hommaa ja tartun tuumasta toiseen jos se netissä onnistuis.

Joo tosta kalajutusta kuinkahan monta kertaa ne edes käyttää niitä kaloja ennenkuin vaihtaa uutta tilalle? Ja hei kuule ku näit niitä kaloi ni näitkö mihkä ne laittaa ne kalat kun hoito loppuu. Mä en oo vissiin mitään akvaariota nähnyt lähettyvillä. Joo toi veriteitse ei oo ees käynnyt mielessä itellä. mitenhän ne vedessä siirtyis. Mitenhän kala selvityis desifioidussa vedessä?😁.

Joo mä oon kyl huono mitään tököttei naamaani. Mut ei mulle ole ongelma jos joku mies niitä käyttää tai pitäisin kummallisena. Mut onko sulla ollut tällästä jos oot vaik seurustellut tai jotain. Mut mul on esim tapana kun oma shamppoo loppuu ni käytän sit sen naisen shamppoota ja tuoksun sit sille mitä se käyttää kun tulen suihkusta tai saunasta. Mä oon niin hajamielinen et aika usein unohtuu se shamppoo ostaa. Nyt oon käyttänyt tytön sensual bath yves rocheria noix de cocoa😁 ite käytän yleensä sitä mis on mökin ikkuna kuva se kotimainen. Terva paras niist.Millasesta shamppoosta sinä pidät?.

Joo siis kyl mä voisin hiljentää mielen. Mut on niin kiva välillä antaa mielen liihoittaa minne haluaakaan mennä. Emmä ehkå just mieti menneitä tai tulevaisuutta. Saatan just leikkiä jotain tarujen sandokania joka seilasi pitkin seitsemää merta. Näätkö sä paljon unia ja jos näät muistatko niistä mitään itellä oli mielenkiintoinen uni viimeyönä ja muistankin jotain. Ehkä sit onkin pieni tsäänssi siinäkin asiassa😊.

Mitä muuta sä tykkäisit tehdä jos seurustelisit nyt jonkun kaa kuin viettää lauantai illan "huumaa"?. Mä esim tykkään ihan pikkusista jutuista. Esim huomasin taas et jos naisen kaa katotaan vaik jotain ohjelmaa ja naisen pää mun sylissä ni tykkään silittää hiuksia ja haistella niitä.
Netissä paljon törmännyt et nykyään kaikki haluu olla "hulluja" ja tavallisuus on tylsää ja koko ajan pitää olla jotain ohjelmaa. Mulla on ollut tässä viimevuodet pää täynnä ohjelmaa ja jännitystä. Et itelle kyl sopis just sellanen rauhallinen nainen joita nää crazyt kutsuu "harmaahiiriksi" tunnolliset ja kiltit naiset hyvä. Mut toki uskaltais sanoo mitä oikeasti mielessä. Mut ite nytkun miettii ni en niin kaipaa et kaiken pitää olla räiskyvää ja tunteiden vuoristorataa. Vaan rauhaisaa yhteiseloo ja kummatkin voisi hyvin ja saisi olla oma itsensä tietty. Mä oon vähän tälläinen välillä tykkään olla hiljaisuudessa ja välillä jutella. Onko sulle millasta viettää aikaa hiljaisuudessa?

No sen verta viellä etten mäkään aina saa mieltä "hiljaiseksi" saattaa olla jiku kysymys ratkaisu mieles ni mietin sit sitä. Ja joo välillä myös se et ku toinen puhuu ni mul on mieles just jotain. Ni saatan olla siin mutten kuule. Joudun sit sanoon et voitko toistaa. Ja mun seuras on ihan jees jos puhuu vähän kovempaa ku hiljaisesta puheesta en vältsii saa selvää et onhan näitä

Onkin! Enkä ole ehtinyt suuremmin palstailla joten anteeksi erhe-ajatukseni, oleellinen fakta on tottavie mennyt täysin ohi.

Ja sivumennen, vinkkinä. Älä myy lähistöllä olevaa "turhaa" taloasi ystäväpariskunnalle ellet halua yllärivierailuja useampaa kertaa viikossa.

Täs joutuu niinko alkaa käyttää säädyllisiä vaatteita kotonakin. Suht kamalaa!
Eipä mitään.

Ei ole vaaraa yllärivieraista, taloni ostaa lähisukulainen joka ei sellaisia harrasta. Saatetaan muuten asua jo muualla kun he muuttavat siihen.

Siitä puhe mistä pula.
Voi voi Kake kun kateellisena haluat taas vääntää kaiken täysin väärin 🙄

Sinun logiikallasi puhuisin nyt ainoastaan kesäsäistä 🌤🚣‍♀️🏕🏖

Aamumme alkoi taas mitä upeimmalla tavalla 👩‍❤️‍👨 (en kerro tämän enempää kun saisit taas liikaa suolaa haavoihisi 🤭)

Voi voi Kake kun kateellisena haluat taas vääntää kaiken täysin väärin

Sinun logiikallasi puhuisin nyt ainoastaan kesäsäistä

Aamumme alkoi taas mitä upeimmalla tavalla (en kerro tämän enempää kun saisit taas liikaa suolaa haavoihisi )
Jos jostain asiasta pitää huudella kaikille kovaan ääneen, asia on juuri päinvastoin:

"Seksi on ihanaa, uuuu, seksiseksiseksi, tykkään niin seksistä." Lue: Olen pahassa puutteessa.

"Olen kova panomies, muijia on ollut niin paljon, ettei enää laskuissa pysy." Lue: Olen nähnyt puolialastoman naisen vain Anttilan alusvaatekuvastossa, enkä edes tiedä, minne se penis laitetaan.

Olen pahassa puutteessa.
Olen nähnyt puolialastoman naisen vain Anttilan alusvaatekuvastossa, enkä edes tiedä, minne se penis laitetaan.

No tuossa katkeruuksissasi ja kateellisena kerrot selvästi omasta elämästäsi 😢

Rekkaudu niin laitan vaikka videon tulemaan seuraavasta sessiostamme, Annie antaa varmaan luvan doggystämme 🤗 Taustalla näkyy tämä viesti todisteena..

ps. en jää pidättelemään hengitystäni sitä odotellessa.

Nojoo siis toi säästämisvinkki minkä annoit on kyl hyvä. Ku noh jos rahaa on vaik kymppi tilil ni sit tietää et jotain saa ostettua ku tilillä ei ole yhtään sit jostain syystä tuntee tylsyyttä.

Mut kiitos hyvistä vinkeistä. Nyt en just pysty avaan toista tiliä kun passi meni vanhaksi ja vast loppuvuodesta siihen varaa sijoittaa. Nytkin tuli monen kuukauden pyykkitupalaskut ku en ollut hoitanut niitä ajoissa ja sähkönsiirtomaksukin. Mut toi sun juttus on paljon parempi oishan se oikeesti hyvä et olis jotain konkretiaa et pankkitili kasvais ja säästäis just vaik reissua varten ni olis jotain järkeäkin et teet kyl ton tosi hyvin. Mulla se järki vaan lähtee pääst ku on massii et johki "käytettävä" et nyt olisi kiva nähdä ihmisiä. Täällä se on vähän hankalaa ku monen puuha on just et nähdään kaljoilla ja on mussa kyl paljon myös introvertin virkaa ehkä et viihdyn kotona ihan yksikseni. Mut joskus on sit kiva nähdä ihmisiä ihan livenäkin. Ne vaan on sit aina vaan niitä et nähdään kaljojen merkissä. Mä oon jo pitkään kaivannut uutta menoa. Mut sitkun tulis uutta ni jumahdan silti siihen vanhaan aivot on metkapaikka et miks ne tykkää siitä jumituksesta.

Joo siis yks frendi sanoi mulle et mä kuuntelen paljon sellasta musiikkia mikä vie luonnon maisemiin. Olen nyt kohta menossa nukkumaan ja kuuntelen yhtä biisiä repiitillä nyt kun se tuo iloista mieltä.

Joo tytön sukulaisella on omia hevosia niin saa sitäkin puolta ku maatilalla ja paljon muitakin eläimiä.

Noh noista sun kauneustuetteista tuli mieleen et millanen se kala jalkakylpy on ootko sitä kokeillut koskaan?.
Tota ihan mielenkiinnosta millainen on hiusnaamio koskaan edes kuullutkaan sellaisesta?
Minne sun ajatus lähtee monesti vaeltelemaan onko ne jotain pikku unelmia vai kaipausta. Titanicis oli sekin kaunis kohta kun ne katsoi piirustuksia mitä jack oli tehnyt sit se kertoi et tuo nainen tuli joka päivä sinne parhaimmissaan ja odotti rakastaan.

Noh millainen tunne siitä kasvonaamiosta tulee kun otat sen pois siis laitatko sä ne kurkut silmiesi päälle ? Ainakin leffois ne niin tekee. Tai onko niistä mitäään hyötyä ja mitä mieltä olisit miehestä joka kokeilisi ainakin kerran naamiota ja teksitsä sille sen naamion?

Siis ku sun mieli alkaa vaeltaa nih etkö vaan lopeta ajattelua vai sinkoileeko se ajatus sillain et sun mieli ei sitä kykene hallitsemaan? Mulla ehkä öisin tää ongelma ku sitkun oon sulkenut muut jutut nih välillä saatan lähteä lentoon ajatuksieni ja huomaan et oho nythän onkin jo aamu vaik mennyt "ajoissa" nukkumaan.

Mut siis joo mikä sun mielestä on hyvä ruokabudjetti kuukaudelle yksin asuvalle aikuiselle. Et mil ruuan laatu pysyis tasasena ja söis hyvin paljon sun budjetti on kuukaudes?.
Ainiin täs tää biisi mitä nyt kuuntelen ja kohta nukkumaan. Oli kiva lukea sun arjesta huomioita ja kyl munkin pitäisi elää paaljon pihimmin ja säästää. Vois koittaa ottaa tavotteeks säästämisen. Hyvää yötä
Listen to Vanyashi - Luna by Vegard Eid Skjerdingstad on #SoundCloud

Piti ottaa kantaa tuohon kaipaus, unelmakohtaan myös.

Olen pohtinut onnellisuutta ja mitä se tarkoittaa ja juuri minulle.
Olen elämässäni tehnyt pari kertaa ns aarrekartan. Viimeisimmän v. 2018. Itsellä on vaatekaapin seinällä kyseinen visuaalinen kartta unelmineen. Ensimmäisen aarrekartan asiat toteutuivat, olivat melko konkreettisia, nyt toisessa on enemmän täll. mielen/henkisiä juttuja.

Siellä on mm rakkaus, tasapaino ja rauhallisuus elämään, ja se ainainen laihduttaminen, matkustaminen, taloudellinen tasapaino/raha-asiat ok, Tyytyväisyys elämään, on myös unelmaa millaisessa kodissa/asunnossa haluan elää.

Netissä on lisää infoa, tässä kopiota sieltä:
"Aarrekartan tekeminen tarkoittaa visuaalisen tai kirjallisen suunnitelman luomista unelmista ja tavoitteista, jotta ne tiedostaisi ja alkaisi toteuttaa. Tee lista haaveistasi ja etsi niitä kuvaavia kuvia lehdistä tai netistä, ja liimaa ne sitten kartongille. Aseta kartta näkyvälle paikalle, jotta se muistuttaa sinua tavoitteistasi ja aktivoi alitajuntaasi. "

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Aah joo tietty kiitos en tajunnut tota et netissä voi ehkä tehdä sen. Ku mun mielessä oli et pitää ihan mennä sinne pankkiin tekeen se tili kun oon sen tehnyt aina niin ni tuo sun vinkki ei käynnyt mielessä. Mut onko sulla itellä sit tupla kulut. Et kummastkin pitää maksaa se noin kymppi kuussa tilinhoitomaksui. Mähän nordeasta siirryin s pankkiin ni ei oo kuukausikului. Mut meenkin koht kattoon tota hommaa ja tartun tuumasta toiseen jos se netissä onnistuis.

Joo tosta kalajutusta kuinkahan monta kertaa ne edes käyttää niitä kaloja ennenkuin vaihtaa uutta tilalle? Ja hei kuule ku näit niitä kaloi ni näitkö mihkä ne laittaa ne kalat kun hoito loppuu. Mä en oo vissiin mitään akvaariota nähnyt lähettyvillä. Joo toi veriteitse ei oo ees käynnyt mielessä itellä. mitenhän ne vedessä siirtyis. Mitenhän kala selvityis desifioidussa vedessä?.

Joo mä oon kyl huono mitään tököttei naamaani. Mut ei mulle ole ongelma jos joku mies niitä käyttää tai pitäisin kummallisena. Mut onko sulla ollut tällästä jos oot vaik seurustellut tai jotain. Mut mul on esim tapana kun oma shamppoo loppuu ni käytän sit sen naisen shamppoota ja tuoksun sit sille mitä se käyttää kun tulen suihkusta tai saunasta. Mä oon niin hajamielinen et aika usein unohtuu se shamppoo ostaa. Nyt oon käyttänyt tytön sensual bath yves rocheria noix de cocoa ite käytän yleensä sitä mis on mökin ikkuna kuva se kotimainen. Terva paras niist.Millasesta shamppoosta sinä pidät?.

Joo siis kyl mä voisin hiljentää mielen. Mut on niin kiva välillä antaa mielen liihoittaa minne haluaakaan mennä. Emmä ehkå just mieti menneitä tai tulevaisuutta. Saatan just leikkiä jotain tarujen sandokania joka seilasi pitkin seitsemää merta. Näätkö sä paljon unia ja jos näät muistatko niistä mitään itellä oli mielenkiintoinen uni viimeyönä ja muistankin jotain. Ehkä sit onkin pieni tsäänssi siinäkin asiassa.

Mitä muuta sä tykkäisit tehdä jos seurustelisit nyt jonkun kaa kuin viettää lauantai illan "huumaa"?. Mä esim tykkään ihan pikkusista jutuista. Esim huomasin taas et jos naisen kaa katotaan vaik jotain ohjelmaa ja naisen pää mun sylissä ni tykkään silittää hiuksia ja haistella niitä.
Netissä paljon törmännyt et nykyään kaikki haluu olla "hulluja" ja tavallisuus on tylsää ja koko ajan pitää olla jotain ohjelmaa. Mulla on ollut tässä viimevuodet pää täynnä ohjelmaa ja jännitystä. Et itelle kyl sopis just sellanen rauhallinen nainen joita nää crazyt kutsuu "harmaahiiriksi" tunnolliset ja kiltit naiset hyvä. Mut toki uskaltais sanoo mitä oikeasti mielessä. Mut ite nytkun miettii ni en niin kaipaa et kaiken pitää olla räiskyvää ja tunteiden vuoristorataa. Vaan rauhaisaa yhteiseloo ja kummatkin voisi hyvin ja saisi olla oma itsensä tietty. Mä oon vähän tälläinen välillä tykkään olla hiljaisuudessa ja välillä jutella. Onko sulle millasta viettää aikaa hiljaisuudessa?

Mulla on ollut vuosia pari tiliä. Mulla ei tule tästä säästötilistä erillisiä kuluja. En muista, onko ollut aikoinaan joku pakettisopimus tms.

Samat kalat ns syövät/napsivat eri asiakkaiden jalkojen ylimääräistä ihoa pois ja näin voisi teoreettisesti siirtyä myös asiakkaalta toiselle veriteitse tarttuvat sairaudet. Laittavat asiakkaiden haavoihin kyllä laastareita ennen hoitoa mikäli jaloissa on haavoja. Vedet vaihtavat varmastikin eri asiakkaiden välillä.

Likaisten pienten neulojenkin kautta siirtyy hep. ja hiv käyttäjältä toiselle, jos käyttävät samoja neuloja.

Ei taida olla shamppoossa tällä hetkellä erityisempää tuoksua. mutta hoitoaine tuoksuu ananakselle/hedelmälle. Bed Head ruskeat/kupari purkit, on ihana toffeen tuoksu.

Unet voivat olla värillisiä, työstä painajaisia joskus, tai mukavampia. En aina muista, riippuu missä unen vaiheessa on herännyt.

Ei sitä parisuhteessa ihmeempiä kaipaa. Niskahartiaseudun hieronta ja jalkahieronta kelpaisi siinä tv sarjojen katselemisen ohessa. Hyvä ruoka. Sauna.
Puutarhajuttuja tuli eilen tehtyä, laitoin kukkasipulit maahan, tulppaanit ja krookset.

Työssäni puhun paljon ja joudun olemaan sosiaalinen, hymyileväinen. Etäpäivän pidän kerran viikossa, tosin silloin myös puhun paljon etäyhteyksillä.
Tarvitsen tähän vastapainoksi hiljaisuutta enkä ihmeemmin tarvitse enkä halua tutustua uusiin ihmisiin en jaksa vanhojakaan oikein tavata kovin usein.

Olen elämässäni tehnyt pari kertaa ns aarrekartan. Viimeisimmän v. 2018. Itsellä on vaatekaapin seinällä kyseinen visuaalinen kartta unelmineen. Ensimmäisen aarrekartan asiat toteutuivat, olivat melko konkreettisia, nyt toisessa on enemmän täll. mielen/henkisiä juttuja.

Siellä on mm rakkaus, tasapaino ja rauhallisuus elämään, ja se ainainen laihduttaminen, matkustaminen, taloudellinen tasapaino/raha-asiat ok, Tyytyväisyys elämään, on myös unelmaa millaisessa kodissa/asunnossa haluan elää.

"Aarrekartan tekeminen tarkoittaa visuaalisen tai kirjallisen suunnitelman luomista unelmista ja tavoitteista, jotta ne tiedostaisi ja alkaisi toteuttaa. Tee lista haaveistasi ja etsi niitä kuvaavia kuvia lehdistä tai netistä, ja liimaa ne sitten kartongille. Aseta kartta näkyvälle paikalle, jotta se muistuttaa sinua tavoitteistasi ja aktivoi alitajuntaasi. "

Aarrekartasta yksi linkki.

Pitää kyllä olla sairas päästään jos omia panovideoita alkaa täällä jakaa.. hyh papparainen panee parastaan
Voi teitä taunoja 🙄

Heitän läpällä että voin todistaa kaiken YKSÄRILLÄ mitä te ette usko, mutta te alatte kauhistelemaan sen sijaan, että haluatte nähdä todisteet meidän fantastisesta yhdessäolosta 💞

Nojoo mulla ei oo koskaan ollut oikein mitään kalenteria. Mut siis silloin kun olin omassa loonie houereissa ni mulla oli täsmällinen tunne kello. Et nyt pitää tehdä näin ton kaa jutella ja tuossa maailmassa. Käydä. Siis mä aloinelään tän "tunnekellon" mukaan ja en voinut muutakuin et sitkun mun tunne sanoo näin ni voin toimia juuri sen kyseisen ihmisen kanssa ja puhella. Sitkun alkoi tulee liikaa tunteita olin vain täsmällinen kuin minun omatunnekello ja kaikki muu tunnekellon ulkopuolella olisi vain ollut väkinäistä enkä olisi ollut aidosti tunteessa kiinni jos väärässä tunne ajassa juttelin jollekkin ihmiselle ni se ei ollut aitoa. Ku jotenkin tässä on kaikki "järjestyksessä? Asiat menee omalla painollaan. Onko sulla tälläistä tunne kelloa minkä kaa elät? Mut siis joo lopulta mun sydän puhkes kun ilmapallo ja isoaukko. Mut siitä tunnekellosta oli ennen sitä iso apu

Mulla on ollut vuosia pari tiliä. Mulla ei tule tästä säästötilistä erillisiä kuluja. En muista, onko ollut aikoinaan joku pakettisopimus tms.

Samat kalat ns syövät/napsivat eri asiakkaiden jalkojen ylimääräistä ihoa pois ja näin voisi teoreettisesti siirtyä myös asiakkaalta toiselle veriteitse tarttuvat sairaudet. Laittavat asiakkaiden haavoihin kyllä laastareita ennen hoitoa mikäli jaloissa on haavoja. Vedet vaihtavat varmastikin eri asiakkaiden välillä.

Likaisten pienten neulojenkin kautta siirtyy hep. ja hiv käyttäjältä toiselle, jos käyttävät samoja neuloja.

Ei taida olla shamppoossa tällä hetkellä erityisempää tuoksua. mutta hoitoaine tuoksuu ananakselle/hedelmälle. Bed Head ruskeat/kupari purkit, on ihana toffeen tuoksu.

Unet voivat olla värillisiä, työstä painajaisia joskus, tai mukavampia. En aina muista, riippuu missä unen vaiheessa on herännyt.

Ei sitä parisuhteessa ihmeempiä kaipaa. Niskahartiaseudun hieronta ja jalkahieronta kelpaisi siinä tv sarjojen katselemisen ohessa. Hyvä ruoka. Sauna.
Puutarhajuttuja tuli eilen tehtyä, laitoin kukkasipulit maahan, tulppaanit ja krookset.

Työssäni puhun paljon ja joudun olemaan sosiaalinen, hymyileväinen. Etäpäivän pidän kerran viikossa, tosin silloin myös puhun paljon etäyhteyksillä.
Tarvitsen tähän vastapainoksi hiljaisuutta enkä ihmeemmin tarvitse enkä halua tutustua uusiin ihmisiin en jaksa vanhojakaan oikein tavata kovin usein.
Hei joo ootin sun vastausta tohon tilihommaan ni en viellä uskaltanut tehdä toista mut on mahdollista avaa toinen tili myös netissä kävin kattoo. Mut hei viel sellanen kyssäri. Mut mitä kun sulla kaks tilii ja kun aukasit toisen nih säilyikö se sun ekatili päätilinä. Ku s pankis ei lukenut erikseen päätiliä et jos avaan sen tilin ni onko oletus et se vanhatili on päätili? Ku en jaksais mennä keloihin ja muihin viemään uusia tilinumeroita ku siellä joutuu kökkimään ja viedä lippui ja lappui. En saa toimeentulotukea joten säästöi ei tarvitse miettii vaan on aina ainakin nyt samatulo tulevaisuudessa voi muuttuakkin.

Oho mä tykkään kyl toffeesta enkä oo ikinä törmännyt toffeen tuoksuun suihkujutuis vois kyllä olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Vai alkaisko mehiläiset pörrää ulkona kimpussa😉.

Joo mul aika sama et välillä puhun paljon ja sit hiljaa. Sillonku olin out of planet ni mietin niit satoi suhteita. Nih emmäkään kovin montaa läheistä jaksais tai panostaa ku tarviin sitä omaa hiljaisuutta. Mulle kyl muutama läheinen riittää myöskin.
Siis tykkäätkö sä et jos jotain hierontaa on et jalat öljytään? Vai pelkästään? Vai meniskö koko hierontakin et paita pois ja öljyt myös selkään noh juuh onhan tossa juttunsa .

Heräätkö sä kuin helposti jos näät painajaista mä yleensä katon nekin unessa loppuun asti. Mut sit kerran tässä tänävuonna kävi niin et yritin herätä mut silmät painui vaan voimasta kiinni ja yritin uudestaan ja ne vain väkisin painui takas kiinni. Onko sulle käynnyt näin koskaan ettet saa millään silmiä auki vaik kuin yrität?

Ainiin tosta sun aarre kartasta. Sä vaan pallottelit et mikä tuntuisi hyvältä ja sit liitit sen karttaasi?

Nojoo mulla ei oo koskaan ollut oikein mitään kalenteria. Mut siis silloin kun olin omassa loonie houereissa ni mulla oli täsmällinen tunne kello. Et nyt pitää tehdä näin ton kaa jutella ja tuossa maailmassa. Käydä. Siis mä aloinelään tän "tunnekellon" mukaan ja en voinut muutakuin et sitkun mun tunne sanoo näin ni voin toimia juuri sen kyseisen ihmisen kanssa ja puhella. Sitkun alkoi tulee liikaa tunteita olin vain täsmällinen kuin minun omatunnekello ja kaikki muu tunnekellon ulkopuolella olisi vain ollut väkinäistä enkä olisi ollut aidosti tunteessa kiinni jos väärässä tunne ajassa juttelin jollekkin ihmiselle ni se ei ollut aitoa. Ku jotenkin tässä on kaikki "järjestyksessä? Asiat menee omalla painollaan. Onko sulla tälläistä tunne kelloa minkä kaa elät? Mut siis joo lopulta mun sydän puhkes kun ilmapallo ja isoaukko. Mut siitä tunnekellosta oli ennen sitä iso apu

Olisiko jotain vaistoa?

Ihmisen silmistä näkee ovatko he aitoja vai eivät, hymy ja nauru tulee myös silmistä asti.
Olen myös kiinnostunut sanattomasta viestinnästä ja tähän harjaantuu kun juttelee paljon ihmisten kanssa, pystyy ikään kuin vaihtamaan vaihdetta toiseen suuntaan tarvittaessa tai ottamaan takapakkia.

Olen mielestäni kuitenkin enemmän ns järki- kuin tunneihminen. Mietin tosi pitkään itseeni paljon vaikuttavia päätöksiä, huonoja ja hyviä puolia, ei sitten tarvitse katua myöhemmin.
En uskalla luottaa vaistoon enkä hypätä noin vaan tuntemattomiin vesiin ja tehdä mitään erityisen rohkeita päätöksiä. Pitäisi pyrkiä haastamaan enemmän itseään, eikä mennä helpomman kautta, koska haasteesta voitto toisi toki enemmän kicksejä.

Ainiin millaisista henkisistä jutuista pidät? Pelottaako sua koskaan henkisyyden maailmassa jos niin mikä? Mut mitä nää haavehtimiset itelle voisi olla. Mä en oo oikeen koskaan haavehtinut itelle mitään konkreettista no sen et mä olisin hyvä iskä tytönpallerolle ja on kyl menty rimaa hipoen ja pudottaenkin. Et siinä haluisin kyl nyt parantaa kun mielikin voi jo paremmin eikä ole jatkuvaa synkkää taistelua mielessä ja kuluttavaa ääntä jonka kaa käydä loputtomia keskusteluja ja typeriä jankkauksiakin. Et mä ehkä eniten vaan siitä haavehdin et tytöllä menee kaikki hyvin. Vaikee saada mistään konkretiasta itselle kiinni. Miten sä aloittaisit ton kongreettisen haaveilun itselle jos et oikeestaan koskaan olisi mitään itsellesi tarvinnut?

Olisiko jotain vaistoa?

Ihmisen silmistä näkee ovatko he aitoja vai eivät, hymy ja nauru tulee myös silmistä asti.
Olen myös kiinnostunut sanattomasta viestinnästä ja tähän harjaantuu kun juttelee paljon ihmisten kanssa, pystyy ikään kuin vaihtamaan vaihdetta toiseen suuntaan tarvittaessa tai ottamaan takapakkia.

Olen mielestäni kuitenkin enemmän ns järki- kuin tunneihminen. Mietin tosi pitkään itseeni paljon vaikuttavia päätöksiä, huonoja ja hyviä puolia, ei sitten tarvitse katua myöhemmin.
En uskalla luottaa vaistoon enkä hypätä noin vaan tuntemattomiin vesiin ja tehdä mitään erityisen rohkeita päätöksiä. Pitäisi pyrkiä haastamaan enemmän itseään, eikä mennä helpomman kautta, koska haasteesta voitto toisi toki enemmän kicksejä.
Ai se kello vaistoa? Entäs kun katsot vaikka netissä kuvia huomaatko että onko esitetty nauru siin kuvas aito vai esitystä vain kameralle? Tai tuleeko sulle myös pariskunta kuvista jotain mieleen. Ku joo välillä tulee se ääni mulle et sanoo mulle et tuo pari on rumapari toisilleen ja sit toisille se sanoo et tuo on kaunis pari. Enkä tarkoita ulkonäköä vaan et sopiiko ne toisille. Onneks nuo arvostelevat äänet on vähentyneet ku sit mä jouduin ainapuolusteleen kaikkia siellä pääni sisällä. Ku emmä jaksais vatvoo et kuka kenellekkin sopii ja se kulutti mun voimaa "uuvuksiin" ku mä aina aloitin et enhän mä niin ajattele ollenkaan mitä tuo ääni sanoi.

Mä en kyl tiiä kumpaa oon järki vai tunne. Kerran suuruuden päivinä sydämmeni oli miekka ja pää kilpeni ja suurien taistelujen jälkeen on riekaleet vai jäljellä. Mutta muistan kuinka suuri sydämmeni olikaan ja kylpi aina vaan rakkauden meressä. Mut se että sydämmeni aukesi täysin oli tän palstan ansiota ja kaikki piti mennä niinkuin piti. Mut sillon siinä rakjauden meressä uskalsin mennä jutteleen ihan tuntemattomillekin ja homma toimi. Mut joo on mullakin toi empijä luonne myös taustalla. Käyn keskusteluja etukäteen mielesdäni miten jutella uuden tyypin kaa ja ns varmistelen sillä. Siis jos tyyliin meen sinne kirkkoon niin alan käydä läpi mitä se toinen voisi kysellä ja luonvaihtoehtoja. Super ärsyttävää. Toinen mikä mua haittaa ni ollaan vaik lähös reissuun johki niin käyn pääni sisällä sen jo etukäteen lävitse ja se on hurjaa ja mielekästä. Noh ongelma on se mun kohdalla et sit se reissu ei oo sitä mitä mielessäni kuvittelin ja sit ei oo samanlaista tunnetta mikä oli kun elin sen retken päässäni super ärsyttävää kun aivot haluaa sen varmuuden ja mietin välil liikaa. Ku pitäis mennä välillä täysin sokkona eikä varmistellen tai etukäteen miettien ku ne täysin random hetket voi olla aivan huippujuttui. Mä ehkä liikaa sit vaan elän mielessäni. Et on mullakin rutkasti parannettavaa heittäytymisessä. Ja olen kyllä ehkä vakavuuteen taipuvaunen ainakin välillä. Eli stand up koomikkoa musta ei saa kyllä. Mitkä asiat sulle on tuonut viimeksi naurua?

Hei joo ootin sun vastausta tohon tilihommaan ni en viellä uskaltanut tehdä toista mut on mahdollista avaa toinen tili myös netissä kävin kattoo. Mut hei viel sellanen kyssäri. Mut mitä kun sulla kaks tilii ja kun aukasit toisen nih säilyikö se sun ekatili päätilinä. Ku s pankis ei lukenut erikseen päätiliä et jos avaan sen tilin ni onko oletus et se vanhatili on päätili? Ku en jaksais mennä keloihin ja muihin viemään uusia tilinumeroita ku siellä joutuu kökkimään ja viedä lippui ja lappui. En saa toimeentulotukea joten säästöi ei tarvitse miettii vaan on aina ainakin nyt samatulo tulevaisuudessa voi muuttuakkin.

Oho mä tykkään kyl toffeesta enkä oo ikinä törmännyt toffeen tuoksuun suihkujutuis vois kyllä olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Vai alkaisko mehiläiset pörrää ulkona kimpussa.

Joo mul aika sama et välillä puhun paljon ja sit hiljaa. Sillonku olin out of planet ni mietin niit satoi suhteita. Nih emmäkään kovin montaa läheistä jaksais tai panostaa ku tarviin sitä omaa hiljaisuutta. Mulle kyl muutama läheinen riittää myöskin.
Siis tykkäätkö sä et jos jotain hierontaa on et jalat öljytään? Vai pelkästään? Vai meniskö koko hierontakin et paita pois ja öljyt myös selkään noh juuh onhan tossa juttunsa .

Heräätkö sä kuin helposti jos näät painajaista mä yleensä katon nekin unessa loppuun asti. Mut sit kerran tässä tänävuonna kävi niin et yritin herätä mut silmät painui vaan voimasta kiinni ja yritin uudestaan ja ne vain väkisin painui takas kiinni. Onko sulle käynnyt näin koskaan ettet saa millään silmiä auki vaik kuin yrität?

Ainiin tosta sun aarre kartasta. Sä vaan pallottelit et mikä tuntuisi hyvältä ja sit liitit sen karttaasi?

En tiedä onko kaikissa pankeissa samat kuviot.
Mulla on pysynyt päätili/käyttötili, johon mulla on kortti. Sinne tulee palkka. Ei mielestäni pitäisi vaihtua mihinkään virastoihin, verottajalle ellei sitä mene itse vaihtamaan.

Ilman öljyä on parempi mulle. Joskus on niin ihanan tunnelma unessa, ettei siitä halua herätä vaan haluaisi jatkaa, en onnistu tuossa unen jatkamisessa.

Aarrekartasta. On tärkeätä, että ne omat unelmat/tavoitteet ovat nimenomaan sinun omiasi eikä ole rakennettu sinne jotain kiiltokuvaelämää varten eivät saa olla vanhempiesi, ystäviesi, sukulaisten toiveita tai joku standardielämä jollekin toiselle ihmiselle.
Itse ajattelen niin, että kun ne on sinne karttaa laitettu ja välillä niitä villkaisen, saatan tehdä alitajuntaisestikin sellaisia päätöksiä elämässä jotka vievät kohti tätä omaa unelmaa/toivetta.
Ja ei tämä ole mitään kiveen kirjattua raamattua eikä tutkittua. Joko toimii tai ei toimi, onhan ainakin pysähtynyt miettimään mitä juuri minä haluan.

Minulla jotenkin valikoitui näitä juttuja sinne kartalle, juuri ajatuksesta minkälaista elämää haluan elää, mitkä on silloin fiilikset päässä. Koska olen realisti, eivät nyt ne ole mitään maailmaan syleileviä unelmia. mikseipä ne voisi toki ollakin.

Voi teitä taunoja

Heitän läpällä että voin todistaa kaiken YKSÄRILLÄ mitä te ette usko, mutta te alatte kauhistelemaan sen sijaan, että haluatte nähdä todisteet meidän fantastisesta yhdessäolosta
"Meillä menee kullan kanssa niin ihanasti, katsokaa, kun olemme täällä romanttisella illallisella ja pussailemme." Lue: Meillä menee päin helvettiä ja olemme eron partaalla.

En tiedä onko kaikissa pankeissa samat kuviot.
Mulla on pysynyt päätili/käyttötili, johon mulla on kortti. Sinne tulee palkka. Ei mielestäni pitäisi vaihtua mihinkään virastoihin, verottajalle ellei sitä mene itse vaihtamaan.

Ilman öljyä on parempi mulle. Joskus on niin ihanan tunnelma unessa, ettei siitä halua herätä vaan haluaisi jatkaa, en onnistu tuossa unen jatkamisessa.

Aarrekartasta. On tärkeätä, että ne omat unelmat/tavoitteet ovat nimenomaan sinun omiasi eikä ole rakennettu sinne jotain kiiltokuvaelämää varten eivät saa olla vanhempiesi, ystäviesi, sukulaisten toiveita tai joku standardielämä jollekin toiselle ihmiselle.
Itse ajattelen niin, että kun ne on sinne karttaa laitettu ja välillä niitä villkaisen, saatan tehdä alitajuntaisestikin sellaisia päätöksiä elämässä jotka vievät kohti tätä omaa unelmaa/toivetta.
Ja ei tämä ole mitään kiveen kirjattua raamattua eikä tutkittua. Joko toimii tai ei toimi, onhan ainakin pysähtynyt miettimään mitä juuri minä haluan.

Minulla jotenkin valikoitui näitä juttuja sinne kartalle, juuri ajatuksesta minkälaista elämää haluan elää, mitkä on silloin fiilikset päässä. Koska olen realisti, eivät nyt ne ole mitään maailmaan syleileviä unelmia. mikseipä ne voisi toki ollakin.
Ok no säädetään se toinenkin tili. Muuten maksoiko se jotain sulle ku avasit sen toka tilin. Ku s pankkiin ku avasin ekan ni maksoi 20€ ja sit piti satku kerryttää sitä boonust.
Hmm etkö oo koskaan koittanut liukua öljytyn selän pääl olihan siinä juttunsa mut se siit.
Mullakin käy et huippukohdissa herää ja on äärimmäisen harvinaista mullekkin et uni jatkuisi samasta kohtaa mut on tapahtunut et on jatkunut mut yhen käden sormil laskettavissa kyllä.

Nojoo emmä ehkä muiden odotusten mukaan mene et sillain kyl helpompaa. Eikä mulle oo hirveesti kyl kukaan luonut paljoo painetta et miten pitäisi elää et ehkä sille immuuni sille. Toki nyt vanha isäukko aina mun pitkistä hiuksista sanoi et eihän ne sovi miehelle. Mut mä vaan aina et elä jankkaa siitä en leikkaa ja se siitä. Parturia se oli aina varaamassa😁.

Noh mun pitäis sit alkaa miettiin mitä itse viel haluan tehdä. Mut siin tulee se kurinalaisuus juttu josta hetikohta luovun kun tulee sivupolku vastaan ja palaan vanhaan. Ehkä mä suuntaan mietintää sinne. Ja kuten sanoit kun rohkeudessa voittaa ja kokee uuden ja vaikean siit tulee hyvä voittaja fiilis. Old desert rats motto who dares wins.
Ja sekin ehkä sit on oma ongelmansa ku sit tulee hitosti asioita mieleen mitä voisi tehdä ja siitä läjästä ei tuu pysyvää ku hetken sinkoon joka suuntaan ja sit ne lässähtää. Ku sä aloit miettiin omia aarteistasi ni oliko sulla paljon asioita. Mut mistä huomasit ajatuksissasi et tuota ei jaksa kuin kerran ja tuo on pysyvämpää vain vain kokeilemalla sen selvitit?

Ainiin millaisista henkisistä jutuista pidät? Pelottaako sua koskaan henkisyyden maailmassa jos niin mikä? Mut mitä nää haavehtimiset itelle voisi olla. Mä en oo oikeen koskaan haavehtinut itelle mitään konkreettista no sen et mä olisin hyvä iskä tytönpallerolle ja on kyl menty rimaa hipoen ja pudottaenkin. Et siinä haluisin kyl nyt parantaa kun mielikin voi jo paremmin eikä ole jatkuvaa synkkää taistelua mielessä ja kuluttavaa ääntä jonka kaa käydä loputtomia keskusteluja ja typeriä jankkauksiakin. Et mä ehkä eniten vaan siitä haavehdin et tytöllä menee kaikki hyvin. Vaikee saada mistään konkretiasta itselle kiinni. Miten sä aloittaisit ton kongreettisen haaveilun itselle jos et oikeestaan koskaan olisi mitään itsellesi tarvinnut?

Jaa... Tässä arjen pyörityksessä on henkisten asioiden miettimiset jääneet. Haluaisin pyrkiä laajempaan ja avarakatseisempaan kriittisempään ajatteluun ja varsinkin yhdistellä juttuja keskustelujen avulla. En vaan enää pysty keskittymään lukemiseenkaan niin kuin ennen.

Toi hyvänä isänä oleminen on oikein hyvä juttu. Voit miettiä millainen esim. millainen isä haluaisit olla tytöllesi ja voi sitä mielestäni suoraankin kysyä tytöltä.

Ok no säädetään se toinenkin tili. Muuten maksoiko se jotain sulle ku avasit sen toka tilin. Ku s pankkiin ku avasin ekan ni maksoi 20€ ja sit piti satku kerryttää sitä boonust.
Hmm etkö oo koskaan koittanut liukua öljytyn selän pääl olihan siinä juttunsa mut se siit.
Mullakin käy et huippukohdissa herää ja on äärimmäisen harvinaista mullekkin et uni jatkuisi samasta kohtaa mut on tapahtunut et on jatkunut mut yhen käden sormil laskettavissa kyllä.

Nojoo emmä ehkä muiden odotusten mukaan mene et sillain kyl helpompaa. Eikä mulle oo hirveesti kyl kukaan luonut paljoo painetta et miten pitäisi elää et ehkä sille immuuni sille. Toki nyt vanha isäukko aina mun pitkistä hiuksista sanoi et eihän ne sovi miehelle. Mut mä vaan aina et elä jankkaa siitä en leikkaa ja se siitä. Parturia se oli aina varaamassa.

Noh mun pitäis sit alkaa miettiin mitä itse viel haluan tehdä. Mut siin tulee se kurinalaisuus juttu josta hetikohta luovun kun tulee sivupolku vastaan ja palaan vanhaan. Ehkä mä suuntaan mietintää sinne. Ja kuten sanoit kun rohkeudessa voittaa ja kokee uuden ja vaikean siit tulee hyvä voittaja fiilis. Old desert rats motto who dares wins.
Ja sekin ehkä sit on oma ongelmansa ku sit tulee hitosti asioita mieleen mitä voisi tehdä ja siitä läjästä ei tuu pysyvää ku hetken sinkoon joka suuntaan ja sit ne lässähtää. Ku sä aloit miettiin omia aarteistasi ni oliko sulla paljon asioita. Mut mistä huomasit ajatuksissasi et tuota ei jaksa kuin kerran ja tuo on pysyvämpää vain vain kokeilemalla sen selvitit?

Mielestäni ei maksanut tilin avaus, tosin tästä on vuosikaudet jo aikaa vierähtänyt ja kaikesta nykyään pitää maksaa jotain. Joten en tiedä.

Ehkä nämä mun unelmat on jotenkin niin ympäripyöreitä esim tasapaino rauha elämässä./omassa päässä. voisi sinne varmaan kirjoittaa keinot myös. Miten sen toteuttaisi ja millä tavalla,
Pääni on levoton, miksei ole tyytyväinen vaikka on perusasiat silleen kuitenkin ihan ok ja enemmän tarvitsen positiivista virettä.

Jaa... Tässä arjen pyörityksessä on henkisten asioiden miettimiset jääneet. Haluaisin pyrkiä laajempaan ja avarakatseisempaan kriittisempään ajatteluun ja varsinkin yhdistellä juttuja keskustelujen avulla. En vaan enää pysty keskittymään lukemiseenkaan niin kuin ennen.

Toi hyvänä isänä oleminen on oikein hyvä juttu. Voit miettiä millainen esim. millainen isä haluaisit olla tytöllesi ja voi sitä mielestäni suoraankin kysyä tytöltä.
hei kiitos sä ansaitset nobelin viisauden palkinnon just nyt🌹🥇 enpä oo tajunnut koskaan kysyä tytöltä millainen se mun haluaa olla et mitä se kaipaisi. Iso kiitos kysyn. Mikäs sun keskittymis kykyä on nakertanut vuosien varrella?. On mullakin levottomia aikoja ja ei pysty keskittyyn. Mut sit vähän pakottaa vaik ottaa sen kirjan nih hetken päästä uppoudun siihen maailmaan. Harjotatko sä keskittymiskykyä et vähän väkisin vai annatko vaan olla?.
Siis millaisia juttuja haluat yhdistellä keskustelujen avulla?

Mielestäni ei maksanut tilin avaus, tosin tästä on vuosikaudet jo aikaa vierähtänyt ja kaikesta nykyään pitää maksaa jotain. Joten en tiedä.

Ehkä nämä mun unelmat on jotenkin niin ympäripyöreitä esim tasapaino rauha elämässä./omassa päässä. voisi sinne varmaan kirjoittaa keinot myös. Miten sen toteuttaisi ja millä tavalla,
Pääni on levoton, miksei ole tyytyväinen vaikka on perusasiat silleen kuitenkin ihan ok ja enemmän tarvitsen positiivista virettä.
Aalrite esim nordeal miljoona asiakasta ne maksaa sen 120€ vuodes eli ilmasta fyrkkaa saa sen 120miljuunaa vuodes vai laskinko väärin? Valtio vois verottaa tuota tuloa 99pinnaa ku ne ryövää köyhää jonka on pakko pitää tiliä pankissa.

Nojoo moni haluaa olla et kaiken pitää olla rauhaa mut sit käykö se rauha pitkästyttäväksi ja kaipais vähän sittenkin "sekavaa" tunnetta ja lapsenomaista riemua ja rakkautta johon kuuluu et tulee myös negaa mut nekään ei sillain hetkauta sun rauhaa. Et ei se täysin tasapaksu elämäkään oo se täysin haluttu juttu. Muistatko mistä riemuitsit lapsena ja onko sulla kehtaus esteenä?

Uusimmat

Yhteistyössä