V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elokuvat ei oo totta.
Sun kaunaritkaan ei oo![]()
Siltä vaikuttaa. Tyypillä on pitkä rötöshistoria.Voisi hyvin täsmätä "tuntomerkkeihin"![]()
Siltä vaikuttaa. Tyypillä on pitkä rötöshistoria.
Kun Vauva av on klo 23-7 kiinni, häiriköt ovat tällä palstalla.
En ole huomannut tuotakaan viestiä. Jätän paljon viestejä ja ketjuja lukematta.
Tuo muuten toivotti minulle hirttäjäisiä tässä yksi päivä, ja tuli mieleen se, mitä eräästä palstalaisesta kerroit, ja ajattelin, onkohan sama henkilö tai sitten vain samalla tavalla vinskahtanut.
Olen absolutisti enkä käy yöllä missään. Harvoin täällä liikkuu japanilaisia. Alustuksesi on rasistinen ja joutaa luiskaan.
Oikeasti!
Suuri osa aapeen somalimiehiksi olettamista on nykyään syntynyt suomessa.
Ovat siis suomalaisia.
Tänne ysärin alussa tulleilla voi olla jo reilusti yli kolmekymppisiä lapsia ja näin ollen jo teini-ikää lähestyviä lapsenlapsia.
Joo tosiaan. Mun hyvä ystäväni menetti neitsyytensä "ihan siistille" koulun pojalle, tahtomattaan, koska oli liian humalassa vastustaakseen ja sammui. Herättyään tämä "siisti poika" oli häipynyt ja ystävä soitti mulle hädissään, kun tajusi, mitä oli tapahtunut.
Ehkä ap. on potentiaalinen raiskaaja ja kartoittaa kyselyllään missä, miten ja milloin tekee seuraavan muuvinsa. Tällä palstalla liikkuu paljon hyvin epämääräisiä hiippareita.
Siitäs suvakit saivat
Petri taas yksinpuhelee..
Sinua suvakkia harmittaa kun nainen tunnustautuikin aapeeksiPetri taas yksinpuhelee..
Sinua suvakkia harmittaa kun nainen tunnustautuikin aapeeksi![]()
Totta. Sama palstariesa on taas toistanut samat valheensa minusta. Valvojaparoilla riittää töitä tällä ja Vauva av:lla.Ei ole mitään tunnustuksia, sinä sen aloituksen teit. Katsos me perheenäidit nukumme yöllä tai vietämme laatuaikaa puolison kanssa.
Mutta toki me kaikki tiedämme, että sinulla on monia sivupersoonia. Mahtaa olla raskasta.
Totta. Sama palstariesa on taas toistanut samat valheensa minusta. Valvojaparoilla riittää töitä tällä ja Vauva av:lla.
Ei ole mitään tunnustuksia, sinä sen aloituksen teit. Katsos me perheenäidit nukumme yöllä tai vietämme laatuaikaa puolison kanssa.
Mutta toki me kaikki tiedämme, että sinulla on monia sivupersoonia. Mahtaa olla raskasta.