Kummasta tunnelista kävelisit mieluummin yöllä: jossa on 20 somalia vai 20 japanilaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
👍

Tuo muuten toivotti minulle hirttäjäisiä tässä yksi päivä, ja tuli mieleen se, mitä eräästä palstalaisesta kerroit, ja ajattelin, onkohan sama henkilö tai sitten vain samalla tavalla vinskahtanut.
En ole huomannut tuotakaan viestiä. Jätän paljon viestejä ja ketjuja lukematta.
Ehkä muistelet nimimerkki Pastapesua, joka kirjoitti, että minun pitää mennä hirteen. Tyhmyyttäni en ottanut ajoissa selvää millainen tyyppi hän on entisten kirjoitustensa perusteella. Olen oppinut kaihtamaan kirjautuneita henkilöitä yhtä lukuunottamatta. Kyllähän se hirttomääräys säväytti. Sama henkilö irvaili myös ulkonäköäni Ylen ryhmäkuvassa, jossa on paljon ihmisiä.
En kommentoi Vauva av:lla vaan joskus peukutan tai teen pahimmista heitoista ilmiannon valvojalle.
Olen kirjoittanut netissä koko tämän vuosikymmenen. Vain viime vuosina somerähinä on mennyt sietämättömäksi.
Täällä pitää olla kovanahkainen, jotta pärjää nujakoinneissa.
Käytän paljon nettiä kuten moni muukin nyökyaikana.
Tämä mammapalsta on vain viihdyke muiden joukossa.
Tämä palsta ei sovi heikkohermoisille. Häiriköille emme mahda mitään. Asia on Otavamedian vastuulla.

Joo tosiaan. Mun hyvä ystäväni menetti neitsyytensä "ihan siistille" koulun pojalle, tahtomattaan, koska oli liian humalassa vastustaakseen ja sammui. Herättyään tämä "siisti poika" oli häipynyt ja ystävä soitti mulle hädissään, kun tajusi, mitä oli tapahtunut.

Nykyään ystäväsi menettäisi neitsyytensä viidelle ihan siistille sompulle ja hela hoito kuvattaisiin nettiin.

Ei ole mitään tunnustuksia, sinä sen aloituksen teit. Katsos me perheenäidit nukumme yöllä tai vietämme laatuaikaa puolison kanssa.

Mutta toki me kaikki tiedämme, että sinulla on monia sivupersoonia. Mahtaa olla raskasta.

Osa perheenäideistä ei nuku yöllä, eikä silloin vietetä mitään laatuaikaa nukkuvan puolison kanssa.

Sen sijaan tein pohdiskelevan kysymyksen, johon et osaa vastata. Eli me kaikki tiedämme vastauksesi.

Yhteistyössä